Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα… Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα….. 100 χρόνια από τη γέννηση του Βασίλη Τσιτσάνη» Σχ. έτος 2014-2015 Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Ζέζα (ΠΕ16) Συνεργαζόμενοι Εκπαιδευτικοί: Αμαρυλλίς Μοναστηρίδη (ΠΕ06) Σταυρούλα Ψωμά (ΠΕ70) Τραγούδι: «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…….» - Ερμηνεία: Μαρίκα Νίνου. Στίχοι και Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης

Ποιοι είμαστε… Είμαστε 33 μαθητές από τις τάξεις Δ’, Ε’ και ΣΤ’ του 18ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας.

Πώς ξεκίνησαν όλα… Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση του Βασίλη Τσιτσάνη σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ενδιαφέρον να έρθουμε με τα παιδιά σε επαφή όχι μόνο με τη μουσική και τα τραγούδια του δημιουργού αλλά και με την εποχή που έζησε και μεσουράνησε καθώς και με το είδος της μουσικής που υπηρέτησε-το ρεμπέτικο τραγούδι. Μας δόθηκε η δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με μουσικά όργανα όπως το μπουζούκι, ο μπαγλαμάς και ο τζουράς. Η υπεύθυνη του προγράμματος κ. Παρασκευή Ζέζα διδάσκει Μουσική στις τάξεις μας και για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκε με το Εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας του σχολείου μας κ. Αμαρυλλίς Μοναστηρίδη και με τη δασκάλα της Γ’ τάξης κ. Σταυρούλα Ψωμά. Για πρακτικούς λόγους επιλέχθηκαν μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του δημοτικού που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Οι συναντήσεις του μεικτού αυτού τμήματος έλαβαν χώρα κάθε δεύτερη Τρίτη από τον Ιανουάριο 2015 έως και τον Μάιο 2015.

Παιδαγωγικοί Στόχοι Προγράμματος Ο βασικός μας στόχος ήταν να έρθουν σε επαφή οι μαθητές με το ρεμπέτικο και λαϊκό τραγούδι και να διερευνήσουν την επίδρασή τους στην πολιτιστική παράδοση και στο κοινωνικό γίγνεσθαι της εποχής του Τσιτσάνη. Πιο συγκεκριμένα: να ανακαλέσουν προγενέστερες γνώσεις πάνω στο θέμα που ερευνούν να διερευνήσουν την ιστορία του ρεμπέτικου και τους τρόπους με τους οποίους ο Τσιτσάνης επέφερε αλλαγές στο μουσικό αυτό είδος να αντιληφθούν το κοινωνικο - οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο της εποχής που μεσουράνησε ο Τσιτσάνης να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με παραδοσιακά μουσικά όργανα όπως το μπουζούκι, ο μπαγλαμάς, ο τζουράς κ.α να ενημερωθεί η τοπική κοινωνία μέσα από τις δραστηριότητες του προγράμματος για τη σπουδαιότητα του Τσιτσάνη στη μουσική παράδοση της χώρας μας να ενθαρρυνθούν στο να βελτιώσουν τις μουσικές τους δεξιότητες μέσα από το τραγούδι να μάθουν με διασκεδαστικό τρόπο και να τονωθεί η αυτοπεποίθηση και ο αυτοσεβασμός τους μέσα από την ελευθερία που δίνει η μουσική έκφραση να μάθουν να συνεργάζονται και να δουλεύουν ομαδικά ώστε να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ τους

Το ταξίδι μας… Το ταξίδι μας, στα πλαίσια του πολιτιστικού μας προγράμματος με τίτλο «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα….. 100 χρόνια από τη γέννηση του Βασίλη Τσιτσάνη», είχε διάρκεια 5 μηνών (Ιανουάριος - Μάιος 2015). Ξεκινήσαμε με καταιγισμό ιδεών σε σχέση με το ρεμπέτικο τραγούδι και το Βασίλη Τσιτσάνη. Στη συνέχεια ακολούθησε έρευνα – μελέτη βιογραφίας του δημιουργού (Β. Τσιτσάνη) – γνωριμία με τη ζωή και το έργο του. Αναζητήσαμε ιστορικά στοιχεία και φωτογραφίες στο διαδίκτυο, σε εφημερίδες και περιοδικά. Έγινε διερεύνηση του ιστορικού, πολιτικού, οικονομικού και κοινωνικού πλαισίου της εποχής (Δικτατορία Μεταξά, κατοχή, εμφύλιος, δικτατορία Παπαδόπουλου, μεταπολίτευση) και αναζήτηση ιστορικών στοιχείων και φωτογραφιών στο διαδίκτυο Οργανώσαμε και κατηγοριοποιήσαμε τα δεδομένα, κάναμε παρουσίαση των ιστορικών ευρημάτων και έγινε ανταλλαγή πληροφοριών και συζήτηση στην τάξη Έγινε διερεύνηση και αναζήτηση τραγουδιών και βίντεο με θέμα το ρεμπέτικο και το λαϊκό τραγούδι και επιλογή τραγουδιών για μουσική παράσταση που δόθηκε παρουσία ευρύτερου κοινού στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς 2014-2015 Σε τακτά χρονικά διαστήματα (κάθε δεύτερη Τρίτη) κάναμε πρόβες τα τραγούδια που επιλέξαμε συνοδεία ακορντεόν και ενίοτε μπουζούκι. Κατασκευάσαμε αφίσαςτου προγράμματος Θα ανεβάσουμε το υλικό του πολιτιστικού στην ιστοσελίδα του προγράμματος Comenius

Σε αυτό το σημείο παραθέτουμε μερικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες από τις πρόβες μας

Η αφίσα μας

Η παράστασή μας

Ευχαριστούμε πολύ, Καλό καλοκαίρι με πολλή μουσική……..! Τι πετύχαμε; Αυτό που μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι πετύχαμε είναι ότι ήρθαμε σε επαφή με το ρεμπέτικο και λαϊκό τραγούδι και την πολιτιστική παράδοση και στο κοινωνικό γίγνεσθαι της εποχής του Τσιτσάνη. Μάθαμε για τη ζωή του δημιουργού και την επίδραση που είχε το έργο του στην Ελληνική μουσική μέχρι σήμερα Τα παιδιά αγάπησαν το συγκεκριμένο είδος μουσικής και σιγοτραγουδούσαν τα τραγούδια συνεχώς και εκτός πρόβας Η παράστασή μας είχε μεγάλη απήχηση και δεχτήκαμε θερμα συγχαρητήρια, μας απέσπασαν δε την υπόσχεση να συνεχίσουμε και την επόμενη σχολική χρονιά με κάποιον άλλο δημιουργό. Ευχαριστούμε πολύ, Καλό καλοκαίρι με πολλή μουσική……..!