Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υλοποίηση Προγράμματος Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Kατοίκους της Κύπρου Γιώργος Μυλωνάς Επιμορφωτικά Κέντρα Λευκωσίας.
Advertisements

Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.
2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς : η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω.
Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο e-twinning.
« Ηλεκτρονικό Εργαστήριο Φυσικής » Συνέδριο ACSTAC Μάρτιος 2011 Αναστασίου Χρίστος, Βασδέκης Μιχάλης, Μακεδών Νίκος, Σεϊτάνη Μαριάννα, Τσάμη Λυδία Επιβλέποντες.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Παραγωγή με αχώριστα μόρια 1η Ενότητα Θεωρία – Ασκήσεις
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Τα Γαλλικά στο Δημοτικό μας
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
“F RENCH AND P AINING IN THE 1 ST G RADE OF H IGH -S CHOOL ” - «Γ ΑΛΛΙΚA ΚΑΙ Ζ ΩΓΡΑΦΙΚH ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ Γ ΥΜΝΑ Σ ΙΟΥ » Κατερίνα Σιώτη ΠΕ05.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 8 η Θεματική ενότητα Το γλωσσικό μάθημα με βάση την κοινωνιογλωσσολογία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
1 Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία των Γαλλικών στο Γυμνάσιο Μαρία ΔΑΜΑΣΚΟΥ Μαρία ΛΟΥΜΟΥ μια πρόκληση-πρόσκληση στην εκπαιδευτική διαδικασία Μαυρομμάστη.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Ηλεκτρονικό Βιβλίο»: Δημιουργία.
Κατασκευή παιδαγωγικής εργαλειοθήκης για την διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στο δημοτικό : Στόχοι και προοπτικές. Δρ Τσίγκρη Χρυσούλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
1 Γυμνάσιο Τρικάλων Σχολικό έτος Αλλαγές στο Γυμνάσιο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Φύλλα Διδασκαλίας.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
2η επιμορφωτική συνάντηση 27 Φεβρουαρίου 2014
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Παιχνίδι της χήνας jeu de l' oie.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα Γαλλικά α’ γυμνασίου Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ 1 Les chiffres de 0 à 20 Η εκμάθηση των αριθμών από το 0 έως το 20 στην πρώτη ενότητα του σχολικού βιβλίου Γαλλικής Γλώσσας εξυπηρετεί στόχους λεξιλογίου, προφοράς, ορθογραφίας και επικοινωνιακούς καθώς είναι ιδιαίτεροι χρήσιμοι στην καθημερινότητα (οικονομικές και κοινωνικές συναλλαγές)

ΎΛΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Action.fr-gr 1, Unité 0, Ecoute et répète Les nombres : βιβλίο μαθητή, σελίδα 18 http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A108/314/2130,21973/

Pas à pas

je regarde, j’écoute, je répète, j’écris, je trouve les nombres

je m’exerce