Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Advertisements

1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Πρωί ανοιξιάτικης μέρας σε μια συνοικία της Αθήνας …
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 5: Συμπαράγωγα Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´ Ενότητα 1: Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Δρ. Ἰωάννης Ἀντ. Παναγιωτόπουλος Λέκτορας Γενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας Ἐθνικὸ καὶ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
By Sanjay and Arvind Seshan
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
‘’ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ’’
Φύση της Δημιουργικότητας
Αναστοχασμός και συλλογισμός
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Εκπαιδευτική ρομποτική
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Κλίμακα PEGI.
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων Αισθητήρας Χρώματος Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων

Στοχοι μαθηματοσ Μάθε πώς να χρησιμοποιείς τον αισθητήρα χρώματος Μάθετε για την κίνηση (Coast) και το φρένο (Break) © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) Translated by Thras Farmakis ATOM

Τι είναι ο αισθητηρασ χρωματοσ? Ο αισθητήρας επιτρέπει στο ρομπότ μας να μετρά και να αποθηκεύει δεδομένα που υπάρχουν γύρο του Στο πακέτο EV3 υπάρχουν οι παρακάτω αισθητήρες: Χρώματος– μετρά την φωτεινότητα και καταλαβαίνει χρώματα Γυροσκόπιο– μετρά την περιστροφή του ρομπότ Υπερήχων– μετρά την απόσταση των κοντινών αντικειμένων Αφής– αντιλαμβάνεται αντικείμενα ή επιφάνειες μέσω αφής Υπέρυθρων– μετρά απομακρυσμένα σήματα υπέρυθρων Infrared Sensor Image from: http://www.ucalgary.ca/IOSTEM/files/IOSTEM/media_crop/44/public/sensors.jpg © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 07/04/16) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Τι είναι ο αισθητήρας χρώματος? Τι είναι? Αισθητήρες που μπορούν να «διαβάσουν» την ένταση του φωτός που υπάρχει μπροστά τους. Τρόποι λειτουργίας: Χρώματος, Έντασης αντανάκλασης φωτός και έντασης φωτός περιβάλλοντος Λειτουργία χρώματος (Color Mode): Αναγνωρίζει 7 διαφορετικά χρώματα (μαύρο, καφέ, μπλε, πράσινο, κίτρινο, κόκκινο, άσπρο) και κανένα χρώμα Έντασης αντανάκλασης φωτός (Reflected Light): Μετράει την ένταση της αντανάκλασης του φωτός που επιστρέφει από μια επιφάνεια. (Μπορεί να πάρει τιμές από 0 έως100 με 0=απόλυτο σκοτάδι και 100=απόλυτο φως) Ένταση φωτός περιβάλλοντος (Ambient Light intensity) : Μετράει την ένταση του φωτός που δέχεται ο αισθητήρας από το περιβάλλον. (Μπορεί να πάρει τιμές από 0 έως100 με 0=απόλυτο σκοτάδι και 100=απόλυτο φως) Χρήσεις: Κίνηση μέχρι κάποια γραμμή, Κίνηση ακολουθώντας μια γραμμή Εύρεση χρώματος Παιχνίδι με την χρήση αισθητήρα χρώματος Θα χρησιμοποιήσουμε την λειτουργία χρώματος (COLOR MODE) σε αυτό το μάθημα © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

ANOTHER MOVE STEERING TIP: COAST or Brake? Something more about the Move Steering Block You will notice you have an option to COAST or BRAKE Coast will make the motors keep moving. Brake makes the motors stop immediately. Ποια επιλογή χρησιμοποιούμε για να σταματήσουμε με ακρίβεια σε μια χρωματιστή γραμμή? © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Δοκιμασία αισθητήρα χρώματος Κάντε το ρομπότ να κινηθεί πάνω σε μια πράσινη γραμμή χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα χρώματος Βήμα1: Εισάγετε την εντολή για αναμονή χρώματος Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε τον αισθητήρα χρώματος σε λειτουργίας χρώματος (COLOR MODE) Βήμα 3: Κίνηση ή Φρένο? Στοιχείο: Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την εντολή κινητήρων Move Steering (δοκιμάστε τις επιλογές ΟΝ και OFF) και την εντολή αναμονή για χρώμα (το χρώμα της γραμμής που θα ακολουθήσουμε © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Δοκιμασία αισθητήρα χρώματος ΛΥΣΗ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ Λειτουργία κίνησης κινητήρων ΟΝ Λειτουργία κίνησης κινητήρων “OFF” με ΦΡΕΝΟ ΑΡΧΗ Περίμενε μέχρι το χρώμα που “βλέπει” ο αισθητήρας να είναι πράσινο (Green #3) © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Θέματα συζήτησης Μπορεί ο αισθητήρας να ψάχνει για περισσότερα από ένα χρώματα? Ποια είναι η διαφορά μεταξύ κίνησης και φρένου στην εντολή Move Steering? Απάντηση: ΝΑΙ Απάντηση: Η ΚΙΝΗΣΗ (Coast) επιτρέπει στον κινητήρα να συνεχίσει την κίνηση του ελεύθερα και μετά το τέλος τις εντολής ενώ το ΦΡΕΝΟ (Break) θα σταματήσει τον κινητήρα ακαριαία. © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

CREDITS Αυτό το μάθημα δημιουργήθηκε από τους Sanjay Seshan και Arvind Seshan Η μετάφραση έγινε για το Εκπαιδευτικό Κέντρο ΑΤΟΜ από τον υπεύθυνο καθηγητή Φαρμάκη Θρασύβουλο (facebook @atom4edu) Περισσότερα μαθήματα στο www.ev3lessons.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM