Εκπαιδευτική ρομποτική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη Μικρής Αυτόνομης Ρομποτικής Πλατφόρμας Οδηγούμενης μέσω Ασύρματης Σειριακής Διασύνδεσης Σπουδαστής: Απόστολος Μπόλλας Επιβλέπων.
Advertisements

Ευάγγελος Παπαδόπουλος Καθηγητής ΕΜΠ Εργαστήριο Αυτομάτου Ελέγχου
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
RCX ROBOT Lego Mindstorms Χρήστος Μιάμης Αλέξης Σαμαράς
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Εκπαιδευτική Ρομποτική
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Πλακέτα ARDUINO.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
Διάδρομος Διευθύνσεων
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
Επισκέπτρια Επίκουρος Καθηγήτρια
Lego Mindstorms & Bee-Bot
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς.
+ ΤΟ ΓΚΟΛΦ. + ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ - GOLF Ο.Ρ.Ε.Σ.Τ.Η.Σ. o Ομαδα o Ρομποτικής o Ερευνας o Σχολικου o Τμηματος o Ηλεκτρονικών o Συσκευών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Με το LEGO Mindstorms NXT
Ημερίδα «Εκπαιδευτική Ρομποτική» Πύργος, 28 Φεβρουαρίου 2011 “Τι είναι η Ρομποτική - τα οφέλη από την εισαγωγή της στην εκπαίδευση” Νίκος Αδαμόπουλος.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ 13η Λογισμικό Μετρήσεων
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Εκπαιδευτική Ρομποτική: Διαστάσεις και Εμπειρίες
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Εκπαιδευτική Ρομποτική STEM Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 14ου Γυμνασίου Λάρισας από τη Β’ Γυμνασίου Γ. Ορφέας από τη Γ’ Γυμνασίου Κ. Μαρία –
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Τα μέρη του υπολογιστή ΕΝΑΡΞΗ Quiz Γνώσεων.
PLC : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Lego Mindstorms Προγραμματισμός μέσα από το παιγνίδι Βεργεράκης Παναγιώτης
21 εν πλω Αρχική οθόνη – είσοδος στο λογισμικό Γιάννης Μόκιας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Όπως το περιγράφει ο δημιουργός του, το Arduino είναι μια «ανοικτού κώδικα» πλατφόρμα «πρωτοτυποποίησης» ηλεκτρονικών βασισμένη σε ευέλικτο και εύκολο.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Κλεάνθης Συρακούλης Ερευνητικά πεδία Κλεάνθης Συρακούλης
EV3 Βασικό πακέτο – Ηλεκτρονικά μέρη
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
πίσω στην προηγούμενη οθόνη
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Περίληψη - Στόχος Εργασίας Αρχιτεκτονική - Υλοποίηση
DataStudio ένα πρόγραμμα
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
Εκπαιδευτική ρομποτική
Ρομποτακια στην ταξη μασ…
PRO BOT.
Κατασκευή ανιχνευτή θέσης αντικειμένου με Arduino
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική ρομποτική

Ας χωριστούμε σε ομάδες των τριών Ακολουθούν προφορικές οδηγίες

ρομπότ

Χαρακτηριστικά ενός ρομπότ (τα βασικά) Επαναπρογραμματίζεται Παίρνει δεδομένα από το περιβάλλον Αντιδρά, ανάλογα με τα δεδομένα εισόδου και τον προγραμματισμό του

robotics

Το σύστημα LEGO Mindstorms EV3 Περιλαμβάνει Κεντρική μονάδα Αισθητήρες, Μοτέρ Δομικά υλικά Καλώδια Μπαταρία Αρχικές οδηγίες Κουτί οργάνωσης

Το σύστημα LEGO Mindstorms EV3 Περιλαμβάνει Κεντρική μονάδα Αισθητήρες, Μοτέρ Δομικά υλικά Καλώδια Μπαταρία, αρχικές οδηγίες Κουτί οργάνωσης Προωθεί (δυνητικά) Ιδέες Πειραματισμό Εφευρετικότητα Δημιουργικότητα … Μπορούμε να βρούμε Projects Οδηγίες … Χρειάζεται Λογισμικό Έχει Δυνατότητες Όρια και περιορισμούς

διαδικασία Κατασκευή Προγραμματισμός Δοκιμές Βελτιώσεις … Για τη διαδικασία, ιδιαίτερα τη διαδικασία του προγραμματισμού θα επανέλθουμε στην επόμενη συνάντηση

Η κεντρική μονάδα (p-brick) Προγραμματίζεται (όχι άμεσα) Θύρες επικοινωνίας A B C D έξοδοι 1 2 3 4 είσοδοι Επικοινωνία με pc Μενού Πως ανοίγει – πως κλείνει

λογισμικό

1 2 5 4 3

1 2 3

Αισθητήρες

Τα οχήματα Τα έτοιμα οχήματα που θα εργαστείτε μπορεί να διαφέρουν από αυτά της εικόνας

Τα οχήματα

Τα οχήματα

Ραντεβού την μεθεπόμενη Παρασκευή