ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΜΑΘΗΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2 ο ΔΣ Γλυκών Νερών, Επιμέλεια παρουσίασης: Ευαγγελία Καραγιάννη (ΠΕ06)
Advertisements

ΜΟΡΙΑΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ TBC
Prolog Tutorial Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Άνοιξη 2010
ANNA GAVALDA. Η Anna Gavalda γεννήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου του 1970, στη Βουλώνη- Μπιγιανκούρ. Οι γονείς της, παρόλο που ήταν παριζιάνοι αστοί είχαν δύο.
Λονδινο (Εργασια απο την πελαγια σκουφαριδη)
COSMIC CONCERTO Press enter to start. Slides will advance automaticaly.
Lesson 41c: Cooking I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Έργα Ψηφιοποίησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Πρ. Δ/σης Βιβλιοθήκης Παν/μίου Μακεδονίας Digitization Projects at the Library.
Lesson 52a: Nick’s mom JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
 Το μπαλέτο (ή μπαλλέτο, αλλά και κλασικός χορός ) είναι είδος χορού, με καταγωγή από την Ιταλία του 15ου αιώνα, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στη σκηνική.
Children learn about water circle. Τα παιδιά μαθαίνουν για τον κύκλο του νερού.
Adverbs of frequency Angela Xidias.
ΕΠΛ 342 – Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο 4 ο SQL - Queries Ιωάννα Συρίμη
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Νευρολογική Νοσηλευτική Ενότητα 6: Οριακές Προσωπικότητες, Παιδιών, Εφήβων και Ενηλίκων Δρ. Χρυσούλα Νταφογιάννη, Επίκουρη Καθηγήτρια.
O ελληνισμός από τα μέσα του 18 ου αι. έως τις αρχές του 19 ου αι. Δημιουργία παρουσίασης: Βάσω Ραμπαούνη Θεόφιλος Χατζημιχαήλ.
Η βυζαντινή αυτοκρατορία ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση: ερευνώντας πτυχές της ζωής στο Βυζάντιο στα χρόνια των Κομνηνών Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου ερευνούν.
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΙΛΝΤΙΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
H Ώρα του Κώδικα Δημήτρης Ζεϊναλιπούρ Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Κύπρου Συνοδευτικό Υλικό για Δεκεμβρίου.
Διατήρηση της γονιμότητας στον ογκολογικό ασθενή Κούκος Σωτήριος Μετεκπαιδευτικά Μαθήματα 17 Ιουνίου 2015 ΝΙΜΤΣ - ΑΘΗΝΑ.
The Primary School of Gefyra presents Το Δημοτικό Σχολείο Γέφυρας παρουσιάζει.
Σύμπραξη AGNovel Εκπαίδευση Δασκάλων - Ενότητα 3 : AGnovel - Το μυθιστόρημα - Ιστορία και Χαρακτήρες AGnovel Προηγμένα Διαδραστικά Εικονογραφημένα Μυθιστορήματα.
Erick Erikson ( ) Αργυρούλα Καλαϊτζάκη Επικ. Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας.
Christmas in various cities of the world. Natale in varie città del mondo. Χριστούγεννα σε διάφορες π όλεις του κόσμου. Noël dans diverses villes du monde.
E ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΟΕ « Ακράτεια ούρων στον άνδρα » Ανδρική ακράτεια : Αίτια, είδη ακράτειας, παράγοντες κινδύνου Δρ. Διαμαντής Φλωράτος FEBU, PhD.
Διαχείριση δικτύων άρδευσης από τη ΔΕΥΑΛ ANNA ΖΑΧΙΔΟΥ Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΛ ΝΕΕΣΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Λογισμικά προσομοίωσης για Οδοντιατρική Εκπαίδευση ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΕΖΟΥΛΙ ΜΠΛΕΡΙΝΑ ΣΑΝΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΑΜΠΙΚΟΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΙ.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΩΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΙΣ.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι πανομοιότυπες οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται και στα.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
9. Υγρά (α) διαφορά από ‘κυρίως σύμφωνα: απουσία αναταραχής στο ρεύμα του αέρα διαφορά (β) από ρινικά: ο αέρας περνάει από τη στοματική κοιλότητα.
Ορθογώνιο καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ
Υλικά Γραφικών Τεχνών (Ε)
Σαγώνας Κ1., Κοτσακιόζη Π1., Παφίλης Π2,3., και Ε.Δ. Βαλάκος1
Επιβλέπων: Δημήτριος Μισηρλής
Χρήση διττανθρακικών σε διαβητική κετοξέωση και γαλακτική οξέωση
Στέφανος Κ. Ρουμελιώτης
ξεχωριστή εξελικτική φάση
Αναστασία Παπαδοπούλου
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
ΒΙΒΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΛΙΑΚΗΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΣ.
Ιφιγένεια Βαμβακίδου, Καθηγήτρια Ιστορίας ΠΤΝ ΠΔΜ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Βενιζέλου Κατερίνα –ΠΕ02.  Μάθημα : Οδύσσεια, τάξη : Α΄ Γυμνασίου επανάληψη – γενική θεώρηση  Αξιοποίηση περιβάλλοντος πρακτικής και εκγύμνασης “παίζοντας.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ
Ηρώ Φραντζή Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2018
Η Διαφοροπoιημενη διδασκαλια σαν απαντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Πειραματικο ΓΕ.Λ. Πατρων
An Ardteistiméireacht
Caibidil 17 Fuaim.
An Ardteistiméireacht
Η έρευνα παρουσιάστηκε το 2016 στο PME40, στο Szeged της Ουγγαρίας
Διαφορά σύγκλισης κατακόρυφων
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ «ΕΝΔΑΓΓΕΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ»
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 1: Γενικά περί λογικού προγραμματισμού
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι «πανομοιότυπες» οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται στη συνέχεια,
Cb. 13 Leanúnachas Ceall An Mhiotóis & An Mhéóis.
Adherence to medication in stroke survivors dependent on caregivers
Mark R. Nehler, MDa, Renee J. Mueller, MDc, Robert B
Αν.Καθ.Παιδιατρικής-Παιδ.Νεφρολογίας ΑΠΘ Δ΄ Παιδιατρική Κλινική ΑΠΘ
To παιχνίδι των Πλήκτρων #piano4all εναλλαγή ρόλων, μοιραζόμαστε χώρο, χρόνο, εμπειρία σεβόμαστε τον ρυθμό του άλλου, αναπνέουμε μαζί.
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΜΑΘΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΜΑΘΗΣΗ ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ - ANNA ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Είναι πολυεπίπεδη και τα επίπεδα αυτά αποτελούν ένα σύνολο και είναι αλληλοεξαρτώμενα και αλληλένδετα Αναγνωρίζεται ως παγκόσμιο αγαθό απαιτώντας συλλογική δράση και παγκόσμια διακυβέρνηση Τα επίπεδα είναι: η ανάπτυξη βιώσιμης γεωργίας η επεξεργασία των τροφίμων η επιλογή τρόπου εμπορίου η παροχή οικονομικής βοήθειας σε ευάλωτες ομάδες η οικονομική ανάπτυξη και η εργασία για την καταπολέμηση του υποσιτισμού

Διασφάλιση ποσότητας & ποιότητας τροφής Τροφή= Επιβίωση Διασφάλιση ποσότητας & ποιότητας τροφής φυσική, κοινωνική και οικονομική πρόσβαση σε θρεπτική, ασφαλή και επαρκή τροφή κάλυψη διατροφικών αναγκών δραστήριας και υγιεινής ζωής

Διαμορφωτικοί παράγοντες επισιτιστικής ασφάλειας Οικονομική ανάπτυξη Ανάπτυξη αγροτικής παραγωγής Αγορές & ελεύθερο εμπόριο Κοινωνική προστασία Παρατεταμένη κρίση (οικονομική, κοινωνική πολιτική)

Διατροφικές Ασθένειες Ασθένειες που σχετίζονται με την τροφή Τροφογενείς ασθένειες (προσβολή υγιεινής τροφίμων & νερού από περιβαλλοντικούς παράγοντες) Υποσιτισμός Παχυσαρκία Σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία παιδιών & εφήβων (Σωματική ανάπτυξη, ψυχική & πνευματική υγεία)

Ποιες οι επιπτώσεις της ανεπαρκούς σε ποσότητα & ποιότητα τροφής στη μάθηση των παιδιών;

Καθυστέρηση ανάπτυξης σε γνωστικό, συναισθηματικό & κοινωνικό επίπεδο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΑΝΕΠΑΡΚΟΥΣ Ή ΕΛΛΙΠΟΥΣ ΣΕ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΛΗΨΗΣ ΤΡΟΦΗΣ Καθυστέρηση ανάπτυξης σε γνωστικό, συναισθηματικό & κοινωνικό επίπεδο Αδυναμία συγκέντρωσης & μελέτης Πτώση οπτικής ικανότητας Μη αναστρέψιμες βλάβες στο έμβρυο Μειωμένος δείκτης οξυδέρκειας & αντίληψης Μείωση ικανότητας λήψης αποφάσεων

Μάθηση= Εξέλιξη Εργαλείο αντιμετώπισης & πρόληψης προβλημάτων λόγω επισφαλούς τροφής Διάχυση γνώσης, μέσω της διδασκαλίας (μάθημα, δράσεις, προγράμματα) στο σχολείο Μαθητές-τριες ενεργά μέλη ενάντια στη λανθασμένη διατροφή

ΕΛΛΑΔΑ & ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ Αλλαγές στην κατανάλωση θερμίδων Μέση ημερήσια κατά κεφαλή κατανάλωση θερμίδων σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες 1961-3,2003

Η ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πίνακας 6: Ποσοστά (%) παχυσαρκίας σε άτομα άνω των 15 ετών, κατά φύλο, σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες (Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, 2008)

Τί ρόλο μπορεί να παίξει η μάθηση στην επισιτιστική ασφάλεια;

Η ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Η ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Σχολείο, περιβάλλον ενημέρωσης & γνώσης Διδασκαλία-Δράσεις-Βιωματικές Δραστηριότητες Ομιλίες-Κύκλοι εργαστηρίων Δημιουργία Λαχανόκηπων-Καλλιέργεια βοτάνων & αρωματικών φυτών

“Η τροφή που τρως μπορεί εξίσου να είναι το πιο ασφαλές και δυναμωτικό φάρμακο, αλλά και η πιο αργή μορφή δηλητηρίου” Ann Wigmor

Πώς είναι δυνατόν ένας κόσμος που κάθε φορά παράγει όλο και περισσότερα τρόφιμα να ΄χει κάθε φορά και περισσότερους πεινασμένους; Εδουάρδο Γκαλεάνο ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ