Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Στρατηγική Προώθησης.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η πειρατία στο διαδίκτυo
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος Ραπτόπουλος Χριστόδουλος Α.Μ. 8022

Σκοπός της εργασίας Η μελέτη και η ανάλυση της έννοιας viral marketing και η παρουσίαση του καταστήματος του μέλλοντος

Υφιστάμενο Επιχειρηματικό Περιβάλλον Marketing Mobile Marketing Βασικό εργαλείο κατανόησης και ικανοποίησης των αναγκών του αγοραστικού κοινού. Αυτοτελής μέθοδος προώθησης προϊόντων Σύνολο πρακτικών που επιτρέπουν την επικοινωνία, την προώθηση και την αγορά μέσω οποιασδήποτε συκευής κινητού τηλεφώνου

Άξονες marketing Διάθεση προιόντων για την κάλυψη καταναλωτικών αναγκών Δημιουργία και διατήρηση πελατιακών σχέσεων Σχεδίαση στρατηγικών μαρκετινγκ Επιλογές των πελατών Εξυπηρέτηση αναγκών και επιθυμιών Πιθανότητα επιλογής απο παρόμοια προιόντα

Λόγοι χρήσης ηλεκτρονικού μάρκετιγκ Γρηγορότερες, περισσότερες εξατομικευμένες και οικονομικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ πελατών-προμηθευτών Ανεμπόδιστη συνεχή προσβασιμότητα Μικρό κόστος αναζήτησης για τον πελάτη Πολλαπλοί τρόποι πρόσβασης στο διαδίκτυο

Viral Marketing Tο viral marketing αποτελεί μια στρατηγική marketing σύγχρονη, η οποία αποσκοπεί στην ενθάρρυνση των ατόμων ενός οργανισμού να προωθούν ένα μήνυμα σε γνωστούς και φίλους, προγραμματίζοντας την αύξηση της διάδοσης, επιρροής και έκθεσης του μηνύματος. Η μέθοδος δεν είναι καινούργια, αλλά καθιερώθηκε σε ευρεία κλίμακα μέσω του Internet

Τεχνικές Viral Marketing Ηλεκτρονικό μήνυμα σε φίλο Δωρεάν προιόντα για προώθηση Δωρεάν παροχή λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Ηλεκτρονικές κάρτες Ηλεκτρονικά βιβλία Newsletters Forum/Chat

Εκστρατεία Viral Marketing Όταν μια ιδέα απογειώνεται, μπορεί να ωθήσει ένα εμπορικό σήμα ή τη φήμη της εταιρείας δωρεάν. Εταιρίες επενδύουν σε τέτοιες εκστρατείες χωρίς όμως να είναι σίγουρη η επιτυχία της.

Επιτυχία Viral Marketing Εξαπλώνεται μόνο του Αξιοποιεί τα ήδη υπάρχοντα δίκτυα επικοινωνίας και τα μέλη τους Μικρό κόστος Ευρεία κάλυψη Γνωστοποίηση brand-name και δημιουργία φήμης Αποτελεσματικό σε συνδυασμό με άλλες τεχνικές μαρκετινγ Λειτουργεί ως εργαλείο προβολής και διαφήμισης Αναπτύσονται εύκολα τα εργαλεία του

Κίνδυνοι Viral Marketing Να χαθεί ο έλεγχος Να χρησιμοποιηθεί το μήνυμα για δυσφήμιση Να κουράσει ή να ενοχλήσει Το ποσοστό του κοινού που θα γίνει πελάτης της εταιρίας να είναι μικρό

Το κατάστημα του Μέλλοντος Το κατάστημα του μέλλοντος θα είναι περισσότερο ένα brand & product exhibition με πιο σύνθετη στρατηγική από το να έχει απλά ικανό απόθεμα προϊόντων και τη δυνατότητα συναλλαγών Η ανάλογη ατμόσφαιρα με την κατηγορία των προιόντων, η δυνατότητα για socializing, η ευρεία και εκτενής χρήση της τεχνολογίας, η δυνατότητα επαφής και δοκιμής των προιόντων και store design που παραπέμπει σε έκθεση/εργαστήριο ειναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του καταστήματος του μέλλοντος.

Το κατάστημα της Burberry Χαρακτηριστικό παράδειγμα καταστήματος του μέλλοντος το νέο κατάστημα της εταιρίας στο Λονδίνο, το οποίο προσφέρει την πιο εμπλουτισμένη και διαδραστική εμπειρία στους πελάτες του. 500 ηχεία και 100 οθόνες συγχρονίζονται σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας με στόχο την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων

Παροχές του καταστήματος του μέλλοντος Applications Oshbots WiFi Πληρωμές μέσω κινητού Ειδικοί χώροι για να φορτίσεις το κινητό ή tablet Μηνύματα καλωσορίσματος μέσω των applications Ειδικά δοκιμαστήρια (smart mirror)

Adidas Η καμπάνια All-in αντιπροσωπεύει την ενότητα και το πάθος για όλα όσα κάνουν οι άνθρωποι, αλλά ταυτόχρονα σχετίζεται με το εμπορικό σήμα της εταιρείας Adidas. Βίντεο με προσωπικότητες όπως Μessi και Rose και το σύνθημα “we all run” παρακινούν το κοινό να συμμετάσχει στην εκστρατεία.

Tissot Σε μια επίδειξη της Tissot στην Αυστραλία οι διερχόμενοι έξω από το κατάστημα της φορόντας ένα 3D εικονικό ρολόι μπορούσαν κοιτάζοντας την οθόνη να «δοκιμάζουν» διάφορα ρολόγια της εταιρίας για να δουν ποιο τους ταιριάζει περισσότερο https://www.youtube.com/watch?v=_TGhGRvgTlU

Η&Μ Στις εφτά πιο εμπορικές περιοχές του Λονδίνου τοποθετήθηκαν τεράστιες σακούλες με την φωτογραφία του David Beckham με στόχο την προώθηση της νέας σειράς εσωρούχων της Η&Μ που σχεδιάστηκε από τον γνωστό ποδοσφαιριστή. Μετά την επιτυχία της εκστρατείας η H&M προχώρησε στην δημιουργία βίντεο με πρωταγωνιστή τον DB με στόχο να γίνουν viral.

Συμπεράσματα H χρήση του viral marketing μπορεί εύκολα και γρήγορα να κάνει γνωστό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, χωρίς όμως να είναι πάντα επιτυχημένο καθώς θα πρέπει να υπάρχουν οι κατάλληλες συγκυρίες ώστε να επιτύχει. Για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πελατών τους οι εταιρίες χρησιμοποιούν διάσημους, έξυπνα βίντεο, γρίφους κ.α. ώστε να τους «αναγκάσουν» να μεταφέρουν την εμπειρία τους στους γύρω τους.