ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Προσωπικές Πωλήσεις.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 4η
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Μικροοικονομία Διάλεξη 1.
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
1 1 Το Marketing A΄.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2013-14 ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Μείγμα μάρκετινγκ Ο συνδυασμός του ανθρώπινου δυναμικού και των υλικών μέσων, τα οποία απαιτούνται για την εκπλήρωση των προγραμμάτων και των στόχων της επιχείρησης σε μια αγορά. 4 Ps + 1 Product Price Place Promotion Personnel

«Άριστο» Μείγμα μάρκετινγκ Τα προϊόντα ικανοποιούν κατά τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των πελατών – στόχων. Συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της τράπεζας.

Προϊόν

Τα επίπεδα του προϊόντος

Τί είναι το τραπεζικό προϊόν ; Είναι ΥΠΗΡΕΣΙΑ που απαρτίζεται από υλικά και άϋλα στοιχεία. Τα υλικά στοιχεία χρησιμοποιούνται για να δώσουν υλική υπόσταση (physical evidence) στην υπηρεσία. Το προϊόν είναι «αδιαχώριστο», παράγεται και καταναλώνεται ταυτόχρονα. Το προϊόν είναι «μεταβλητό», η ποιότητά του εξαρτάται και από αυτόν που το παρέχει. «Άμεση απαξίωση», ότι δεν πουληθεί χάνεται.

Άρα το Μείγμα μάρκετινγκ... 4 Ps + 1 Product Price Place Promotion Personnel + 2 Physical evidence Processes

Ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις... Τί είδους πελάτες έχουμε ; Τί είδους πελάτες θα θέλαμε να έχουμε ; Τί χρειάζονται οι πελάτες που θα θέλαμε να έχουμε ; Ποιές από αυτές τις ανάγκες μπορούμε να ικανοποιήσουμε με ανταγωνιστικό τρόπο ; Ποιές άλλες ανάγκες ενδέχεται να αποκτήσουν οι πελάτες μας στο μέλλον ; Ποιές από αυτές θα είμαστε σε θέση να ικανοποιήσουμε ;

Ποιός είναι ο τελικός στόχος ; Να αυξηθεί η «πιστότητα» στα προϊόντα της τράπεζας Να διευρυνθεί η πελατεία..... .....κερδίζοντας πελάτες από τον ανταγωνισμό και .....δημιουργώντας νέες κατηγορίες πελατών.

Ανάπτυξη Τραπεζικών Υπηρεσιών Προσθέτοντας νέες υπηρεσίες στην υπάρχουσα γκάμα Τροποποιώντας τις υπάρχουσες «Επανασυσκευάζοντας» τις υπάρχουσες σε νέα πακέτα

Πηγές Ανάπτυξης Τραπεζικών Υπηρεσιών Εξωτερικές Διεθνείς εξελίξεις Ανταγωνισμός Ανάγκες πελατών Εξέλιξη τεχνολογίας Αλλαγή θεσμικού πλαισίου Εσωτερικές Έμπειρα στελέχη Τμήμα μάρκετινγκ Υπάλληλοι

Στάδια Ανάπτυξης Τραπεζικών Υπηρεσιών Γέννηση ιδεών Εξέταση συμβατότητας με στρατηγικούς στόχους, πολιτική και θεσμικό πλαίσιο Επιλογή με βάση διαθέσιμους πόρους, πιθανότητα επίτευξης στόχων Επιχειρησιακή ανάλυση

Τιμολόγηση

Είπαν για την τιμή Τιμή είναι αυτό που πληρώνεις. Αξία είναι αυτό που παίρνεις. (Warren Buffet) Η τιμή για οτιδήποτε είναι το ποσό της ζωής που ανταλλάσεις για αυτό. (H.D.Thoreau) Το κόστος ζωής ανεβαίνει και η πιθανότητα να ζήσεις πέφτει. (F. Wilson) Καταλαβαίνεις ότι γέρασες, όταν τα κεριά κοστίζουν περισσότερο από την τούρτα. (B. Hope)

Τί είναι η ΤΙΜΗ ; Η «αξία» σε χρήμα που αντιπροσωπεύει το προϊόν και η εταιρεία για τον καταναλωτή και που απαιτείται για την απόκτηση του προϊόντος. Το ΚΕΡΔΟΣ εξαρτάται από : Τιμή πώλησης Κόστος Ποσότητα Επομένως ...η σωστή τιμολόγηση είναι μία από τις βασικότερες λειτουργίες της διοίκησης.

Από τί εξαρτάται η τιμή ; Από το κόστος παραγωγής Ανταγωνιστές Προτιμήσεις αγοραστών Φήμη της εταιρείας Φύση της αγοράς Οικονομική κατάσταση Διαθεσιμότητα υποκατάστατων Κυβερνητικές αποφάσεις Φύση της επιχείρησης Τοπικά έθιμα και παραδόσεις

Προσφορά & Ζήτηση προϊόντων

Ελαστικότητα της ζήτησης ως προς την τιμή

Παράδειγμα Ελαστικότητας της ζήτησης

Μέθοδος του Νεκρού Σημείου

Εξωτερικοί παράγοντες επηρεασμού της τιμής Κύκλος οικονομικών συγκυριών Επίδραση των μεσαζόντων Ύπαρξη «αρχηγού τιμής» Αποφυγή ανάλυσης καθορισμού τιμής Αποφυγή ανταγωνισμού τιμών Ψυχολογία του καταναλωτή Άγνοια «Σνομπισμός»

Στρατηγικές τιμολόγησης Τιμολόγηση «Κόστος συν» Δε λαμβάνει υπόψη τη ζήτηση Δε λαμβάνει υπόψη τον ανταγωνισμό Δεν παρέχει οδηγό για τη μεγιστοποίηση των κερδών ή άλλων στόχων Τιμολόγηση με βάση τα επενδεδυμένα κεφάλαια (IRR) - Ίδια μειονεκτήματα Διαφορική τιμολόγηση (διαφορετική τιμολ. ανάλογα με την αγορά ή το «βάρος» του πελάτη) Τιμολόγηση με βάση τον Κύκλο Ζωής Τιμολόγηση προώθησης του προϊόντος

Διανομή

Σημεία πώλησης του τραπεζικού προϊόντος Καταστήματα - πρακτορεία Αυτόματα μηχανήματα συναλλαγών Μηχανήματα αυτόματης μεταφοράς κεφαλαίων σε σημεία πώλησης Τηλέφωνο Διαδίκτυο Κάρτες

Προώθηση

Σκοπός της Προώθησης Να επηρεάσει θετικά τη συμπεριφορά του πελάτη ως προς το προϊόν. Ειδικότερα : Αύξηση βαθμού γνώσης της τράπεζας και των προϊόντων της Δημιουργία κύρους Διαμόρφωση εικόνας (positioning) Αύξηση ή διατήρηση μεριδίου αγοράς Πληροφόρηση πελατών για αλλγές στο μείγμα μάρκετινγκ

Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις... Πού βρισκόμαστε ; Σε ποιούς απευθυνόμαστε ; Ποιοί είναι οι στόχοι της διαφήμισης ; Ποιό θα είναι το μήνυμα ; Ποιά μέσα θα χρησιμοποιηθούν ; Πόσο συχνά θα αλλάζει η διαφήμιση ; Πώς αποτιμάται η επιτυχία ;

Βασικοί στόχοι διαφήμισης Ενημέρωση (νέα προϊόντα, αλλαγές – εισαγωγή προϊόντος) Πειθώ (κέρδος από τον ανταγωνισμό – ανάπτυξη αγοράς) Υπενθύμιση (διατήρηση πελατών – ωριμότητα αγοράς) Κύρος (εταιρική παρουσία – τοποθέτηση)

Διαμόρφωση του μηνύματος (A.I.D.A.) Attention (πρόκληση προσοχής) Interest (πρόκληση ενδιαφέροντος) Desire (διέγερση επιθυμίας) Action (ενεργοποίηση δράσης)

Αποτελεσματικό μήνυμα όταν : Έχει σαφήνεια Τονίζει τα πραγματικά οφέλη Δημιουργεί θετικά συναισθήματα Έχει δυνατότητα απομνημόνευσης Υπάρχει μακροχρόνια συνέχεια Μπορεί να συνδεθεί με κάποιο «slogan»