ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Β’ Τετράμηνο.  Με αυτήν την Ερευνητική Εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το πώς οδηγούν οι Έλληνες δηλαδή, αν τηρούν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Ο Μπάκι στους δρόμους της Σάμου Τα παιδιά του 2 ου Νηπιαγωγείου Σάμου.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Παρκαρισμα αντικανονικό πάνω σε ράμπα που δυσχεραίνει άτομα με αμαξίδιο ή ορθοστατη να περάσουν.
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Ποιός κάνει λάθος;.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά Λευτέρης Χατζηαποστόλου Αλεξία Κορδένη

Με αφορμή τις εμπειρίες μας στις καθημερινές μας περιπλανήσεις στην πόλη, αποφασίσαμε να επιλέξουμε ως πρώτη ομάδα της τάξεως του project, με το όνομα ‘’Κυκλοφορώ με ασφάλεια στην πόλη’’, τον τομέα που αφορά τους πεζούς. Με την βοήθεια του καθηγητή μας κυρίου Κορδένη και την συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας, ασχοληθήκαμε με το αντικείμενο που αφορά την συμπεριφορά και την εμπειρία των πεζών κατά την περιήγησή τους στην πόλη μας καθώς και την προσωπική τους άποψη για τους δρόμους και την άνεση κυκλοφορίας σε αυτούς.

Σκοπός και επιμέρους στόχοι του προγράμματος: 1. Nα επιτευχθεί αλλαγή στάσης των μαθητών όσον αναφορά την συμπεριφορά τους στον δρόμο. 2. Να δημιουργηθεί οικειότητα μεταξύ των μαθητών και να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να φτιάχνουμε ερωτηματολόγια και ομαδικές εργασίες. 3. Να γίνουν γνωστές σε όλους η γενική εικόνα των Ελλήνων πεζών στους δρόμους.

Προβληματισμοί της ομάδας μετά από συζήτηση μεταξύ των μελών: Κάποιες φορές όταν γυρνάμε σπίτι αργά το βράδυ, ο δρόμος είναι πολύ σκοτεινός επειδή οι λάμπες είναι χαλασμένες ή επειδή δεν υπάρχουν καν. Φοβούμαστε να κυκλοφορήσουμε και πολλές φορές, τα αμάξια δεν μας βλέπουν στα σκοτεινά και κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα. Άλλες πάλι φορές, δυσκολευόμαστε να περπατήσουμε στο πεζοδρόμιο με άνεση, διότι πολλά αμάξια κλείνουν τον δρόμο και πολλές φορές, μαγαζιά βγάζουν παράνομα τις καρέκλες και τα τραπέζια τους στο πεζοδρόμιο. Επιπλέον, δεν υπάρχουν μπάρες για να ανεβαίνουν τα αναπηρικά καροτσάκια και νιώθουμε άβολα όταν δεν μπορούμε να βοηθήσουμε κάποιον να εξασφαλίσει την ασφάλειά του. Ένα ακόμη πρόβλημα, είναι ότι πολλοί δρόμοι της πόλης χαρακτηρίζονται ως ‘’πεζόδρομοι’’ αλλά πολλά αμάξια, μηχανάκια και άλλα μέσα μεταφοράς κυκλοφορούν σε αυτές τις περιοχές. Εμείς και ο κάθε πεζός μπορεί να μην το γνωρίζει αυτό και να περπατάει ανέμελος και ανήσυχος, δίχως να ξέρει πως πρέπει να έχει την ίδια προσοχή που έχει όταν περπατάει σε πολυσύχναστο δρόμο.

E EΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 46 ΦΥΛΛΑΔΙΑ

E   1.Σας έχει τύχει ποτέ να σας χτυπήσει αυτοκίνητο ή μηχανή; Αν ναι, ποιος νομίζετε ότι έφταιγε 2. Πόσο ασφαλείς νιώθετε καθώς κινήστε στην πόλη σας;  3.Γνωρίζετε τον Κ.Ο.Κ.;  4. Πιστεύετε ότι η κατασκευή των δρόμων είναι καλή; 5. Μπορείτε να κυκλοφορείτε με άνεση στο πεζοδρόμιο; (μηχανές, αμάξια, καφετέρειες)  6. Σας επιτρέπουν να περάσετε την διάβαση τα αμάξια; 7. Όταν περπατάτε στον δρόμο τι κάνετε με τα απορρίματά σας; 8.Πώς συμπεριφέρεστε στους οδηγούς; 9.Όταν περπατάτε στον δρόμο ακούτε μουσική ή μιλάτε στο τηλέφωνο; 10.Σε δρόμους ενός ρεύματος ελέγχετε και τις δύο πλευρές;

E Αποτελέσματα Τα αποτελέσματα στο σύνολο έδειξαν πως οι πεζοί της πόλης δεν νιώθουν ιδιαίτερη ασφάλεια όταν κυκλοφορούν και αγνοούν τον Κ.Ο.Κ. Οι οδηγοί δεν δίνουν προταιρεότητα στους πεζούς και ούτε οι ίδιοι οι πεζοί προσπαθούν να προστατεύσουν τους εαυτούς τους από τυχόν κινδύνους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η πολιτεία μπορεί να κάνει πολλές διορθώσεις στους δρόμους. Οι πεζοί πρέπει να μάθουν τον Κ.Ο.Κ. & να προστατεύουν τους εαυτούς τους. Να φέρονται καλά στους οδηγούς. Οι πεζοί θα πρέπει να διεκδικούν τα δικαιώματά τους. Να εφαρμοστούν απαράβατοι νόμοι με πρόστιμα.