ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2013-14 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
1 Συνδικαλιστική Επικοινωνία Λοϊζος Χατζηκωστής. 2 Ποιο το αντικείμενο του σεμιναρίου; Θα ασχοληθούμε με ορισμένα θέματα Θα ασχοληθούμε με ορισμένα θέματαεπικοινωνίας.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Υπηρεσίες Μετάφρασης και Διερμηνείας στις Επιχειρηματικές Συναλλαγές
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Ηγεσία.
Πληροφόρηση – Γενικές έννοιες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαδικασία επικοινωνίας
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Μάθημα : «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» Γ΄ Εξάμηνο Σπουδών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2013-14 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τί είναι η επικοινωνία ; Η ανταλλαγή πληροφοριών, σκέψεων, ιδεών ή συναισθημάτων μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων.

Διαδικασία της επικοινωνίας ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ Μήνυμα προς αποστολή (πληροφορία-ιδέα-σκέψη-συναίσθημα) Κωδικοποίηση (λέξεις-σύμβολα-ήχοι-κινήσεις) ΑΝΑΔΡΑΣΗ ΘΟΡΥΒΟΣ Μέσο - Μεταβίβαση του μηνύματος (πληροφορία-ιδέα-σκέψη-συναίσθημα) Λήψη μηνύματος (αισθήσεις) ΛΗΠΤΗΣ Αποκωδικοποίηση (διανοητική εργασία) Κατανόηση μηνύματος

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βασικά συστατικά της επικοινωνίας Πομπός Δέκτης Μήνυμα Κανάλι Θόρυβος

Σημαντικά σημεία στην επικοινωνία : Κώδικας - κωδικοποίηση Μήνυμα – περιεχόμενο Κανάλι μετάδοσης Ποιός είναι ο παραλήπτης Έλεγχος αποτελέσματος

Είπαν για την επικοινωνία : Διαθέτουμε 2 αυτιά και 1 στόμα και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε αναλόγως (Επίκτητος) Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην επικοινωνία είναι η φαντασίωση ότι πραγματοποιήθηκε (G. B. Shaw) Αυτός που γνωρίζει δε μιλά, αυτός που μιλά δε γνωρίζει (Lao Tzu) Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει

Μια μικρή ιστορία... Μπορώ να καπνίζω όταν προσεύχομαι ; OXI! Μπορώ να προσεύχομαι όταν καπνίζω ; NAI! Η απάντηση που παίρνεις εξαρτάται από την ερώτηση που κάνεις!

Άσκηση «Μπείτε» στα παρακάτω sites των τραπεζών και προσπαθήστε να διακρίνετε : Τον πομπό και το δέκτη Το μήνυμα Το κανάλι Το θόρυβο Τον έλεγχο της επικοινωνίας www.nbg.gr www.eurobank.gr www.alpha.gr www.winbank.gr

Είδη Επικοινωνίας Λεκτική Μή Λεκτική (εκφραστική – συμβολική – γλώσσα του σώματος) Τυπική - Άτυπη «Από πάνω προς τα κάτω» - «από κάτω προς τα πάνω» Οριζόντια

Σημασία της «από κάτω επικοινωνίας» Μεταφορά προβλημάτων και προτάσεων λύσης Καλύτερη πληροφόρηση της διοίκησης Ουσιαστική συμμετοχή των εργαζομένων Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων

Εμπόδια στην επικοινωνία 1/3 Παρεμβολές (στην πηγή, στο μήνυμα, στο διαβιβαστή, στο λήπτη). Κακή επιλογή χώρου και χρόνου επικοινωνίας Έλλειψη αξιοπιστίας Φόβος επικοινωνίας Κακή επιλογή τρόπου και μέσου επικοινωνίας

Εμπόδια στην επικοινωνία 2/3 Προδιάθεση / προκατάληψη Έλλειψη ενδιαφέροντος Βιαστικά συμπεράσματα Υπερευαισθησία Διαφορετικές αντιλήψεις

Εμπόδια στην επικοινωνία 3/3 Σχέσεις πομπού – δέκτη Οργανωτικές δομές και διαδικασίες Υπερφόρτωση Επιχειρηματικό κλίμα/παιδεία Ικανότητες επικοινωνίας

Βασικά Κανάλια Επιχειρηματικής Επικοινωνίας Ομαδικές – διατμηματικές συναντήσεις Συνέδρια και συσκέψεις εργαζομένων Τηλεδιασκέψεις – ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Εταιρικά έντυπα - αφίσες Πίνακες ανακοινώσεων

Αποτελεσματική Επικοινωνία 1/2 Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω : Επαφής πρόσωπο με πρόσωπο Απλή γλώσσα και λίγες λέξεις Κατάλληλος χρόνος μεταβίβασης μηνύματος Ενίσχυση λέξεων με πράξεις Χρήση επαναπληροφόρησης

Αποτελεσματική Επικοινωνία 2/2 Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω : Εξασφάλιση υποστήριξης από τη Διοίκηση Ενίσχυση της αξιοπιστίας των πομπών Ευθυγράμμισης με τους στόχους και τη στρατηγική Χρήσης συμβόλων, λογοτύπων, σλόγκαν Έμφασης στην αμφίδρομη επικοινωνία