Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 1. Εισαγωγικά στο μάθημα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ (1)  Έχουμε τις προτάσεις: (1) master(giorgos, odi). (2) master(giannis, pluto). (3) lives(giannis, athina). (4) lives(Y, Z) :- master(X,
Advertisements

Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Η συγκρότηση του νοήματος σε πολυτροπικά κείμενα
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
9/19/ Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. Εργασία και εκπαίδευση Φορντισμός, Μεταφορντισμός & Παραγωγική.
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS του Σ. Παπαδάκη.
«Εργασιακό Άγχος στο Σχολικό Περιβάλλον. Κατευθυντήριες Γραμμές Διαχείρισης» Γεωργία Παναγιώτου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 Η Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
Ο Γύρος Του Κόσμου Σε 80 Ημέρες Συγγραφέας: Ιούλιος Βερν -Εκδοτικός Οίκος: Brijbasi Art Press Limited, India.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
Teacher School Education Gateway
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
1 Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 6: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Πουλιόπουλος Λεωνίδας Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Η 40χρονη πορεία του Κυπριακού Ομίλου Εκπαιδευτικής Διοίκησης (2005- σήμερα) Από τον Δρα Γιάννη Σαββίδη, Πρόεδρο του Κ.Ο.Ε.Δ. Λευκωσία, Ξενοδοχείο.
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Διαμεσολάβηση των συγκρούσεων - Διαιτησία
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Απόφαση Απόφαση θεωρείται η διαδικασία επιλογής μεταξύ εναλλακτικών λύσεων για την επίτευξη κάποιου στόχου.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΧΩΝ, «ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΩΝ» ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΜΑ-ΗΕΡ ΘΕ 3.
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου Διδακτική προσέγγιση της ενότητας H μετανάστευση Ν. Μιμιλίδου Σχ. σύμβουλος Κοινωνιολόγων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας : « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Ένταξη (Integration) ή Συνεκπαίδευση (Inclusion);
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Η Δευτεροβάθμια Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη μετάβαση στην «κοινωνία της γνώσης» Στ. Πάγκαλος Σχολικός Σύμβουλος Δ.Τ.Ε.Ε., Διπλ.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕΡΡΕΣ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
μυθοσ ο ψηφιακοσ Γυμνάσιο Αμφίκλειας Ομάδα ανάπτυξης
Κοινωνικές Ανισότητες και ο Ρόλος του Σχολείου. S. Bowles και H
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Προγράμματα Προαγωγής Υγείας στην Ελλάδα και διεθνώς
Υποχρεωτική Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο:
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 1. Εισαγωγικά στο μάθημα Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 1. Εισαγωγικά στο μάθημα Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών earvanitis@aegean.gr 9/6/2018

Δραστηριότητα 1 Σχολική διαμεσολάβηση https://www.youtube.com/watch?v=7VPLdLMhJzc Ποια ζητήματα προκύπτουν Σxολιάστε το βίντεο – Bill Cope https://www.youtube.com/watch?v=YIWM7Ot9yD4 intercultural education https://www.youtube.com/watch?v=yNq3cPS1e0s 9/6/2018

Δραστηριότητα 2 https://www.youtube.com/watch?v=zV3xDWIk6BA διαπολιτισμικό σχολείο https://www.youtube.com/results?search_query=%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1&page=2 9/6/2018

Στόχοι μαθήματος /1 Η ανάλυση του ρόλου της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης H σύνδεσή της με την αγορά εργασίας και την οικοδόμηση της ιδιότητας του πολίτη (ανάλυση του φορνισμού-εθνοκεντρισμού, Μεταφορντισμού-νεοφιλελευθερισμού και Της παραγωγικής διαφορετικότητας /κοινωνικού πλουραλισμού). Η ανάλυση των εκπαιδευτικών μοντέλων & πολιτικών διαχείρισης της πολυπολιτισμικότητας και της διαφορετικότητας στην Ευρώπη (αφομοίωση, αναγνώριση, ένταξη) 9/6/2018

Στόχοι μαθήματος /2 Η ανάδειξη των σχολικών μονάδων ως κοινοτήτων μάθησης (από τη γραφειοκρατική/ιεραρχική εκπαίδευση στην συνεργατική) Η κριτική ανάλυση των βασικών παραμέτρων ενός διαπολιτισμικού σχολείου. Η οργάνωση του σχολείου ως μια διεθνοποιημένη κοινότητα μάθησης που συζητά δυναμικά την αναδιάρθρωσή της, ώστε να βελτιώσει τη διαπολιτισμική επίγνωση και τις επιδόσεις των μαθητών. 9/6/2018

Στόχοι μαθήματος /2 Ο ρόλος της διαπολιτισμικής ενδυνάμωσης και δράσης (εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών). Η διαπολιτισμική κατάρτιση των εκπαιδευτικών. 9/6/2018

Προαπαιτούμενα Καλή γνώση παιδαγωγικής και κοινωνιολογίας 9/6/2018

Δραστηριότητα 3 Οι εκπαιδευτικοί είναι επαγγελματίες της γνώσης; Τι σημαίνει για εσάς; Πόσο διεθνοποιημένος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού; (δυάδες) 9/6/2018

Δραστηριότητα 4 Σε ομάδες. Ένας πρώτος ορισμός της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.... Σε ομάδες. 9/6/2018

Συγγράμματα Βασίλης Οικονομίδης 2011: Εκπαίδευση και επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Θεωρητικές κι ερευνητικές προσεγγίσεις. Kalantzis, Μ. & Cope, Β. 2013. Νέα Μάθηση: Βασικές Αρχές για την Επιστήμη της Εκπαίδευσης. Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα. Κεφάλαια 1, 3 & 9 9/6/2018

Οδηγός Μελέτης Αρβανίτη, Ε. 2009. «Αναλυτικά προγράμματα και αναστοχαστική νεωτερικότητα: Μια διαπολιτισμική προσέγγιση», Πρακτικά ΙΓ΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας: Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια: Ελληνική Πραγματικότητα και Διεθνής Εμπειρία, 20-22 Νοεμβρίου 2009, Γιάννενα. Αρβανίτη, E. 2009. «Σχεδιασμοί Μάθησης και Νέα Αξιολόγηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», στο Παιδαγωγική Θεωρία και Πράξη, τ.3, Σεπτέμβριος 2009, σε. 70-86. 9/6/2018

Οδηγός Μελέτης Ασκούνη, Ν. 2001. Εθνοκεντρισμός και πολυπολιτισμικότητα: η αναζήτηση ενός νέου προσανατολισμού της εκπαίδευσης. στο Θ. Δραγώνα (επιμ.) Εκπαίδευση: Πολιτισμικές Διαφορές και Κοινωνικές Ανισότητες (τ.Β’,σ.67-112). ΑΕΠ, Πάτρα. Γκόβαρης, Χ. 2001. Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Ατραπός, Αθήνα. Cope, B. & Kalantzis, M. 1997. Productive Diversity: A New, Australian Approach to Work and Management. Pluto Press, Sydney. Modgil S., Mallick K., Modgil C., Verma Gajendra K. 1997. Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση. Εκδόσεις Παπαζήση, Αθήνα. 9/6/2018

Διδακτική μέθοδος Η διδασκαλία γίνεται υπό μορφή θεωρητικού σεμιναρίου με εμπλουτισμένες εισηγήσεις, ομαδικές δραστηριότητες και παρουσιάσεις φοιτητών. Ο φόρτος εργασίας των φοιτητών προβλέπεται σε 150 ώρες για όλο το εξάμηνο: 39 ώρες διδασκαλίας 13 ώρες εργαστηρίου/φροντιστηρίου 40 ώρες μελέτης/προετοιμασίας για τα μαθήματα 7 ώρες συνεργασίας/συνάντησης με τη διδάσκουσα 51 ώρες προετοιμασίας για τις εξετάσεις/εργασίες 9/6/2018

Η Αξιολόγηση σε συνεννόηση με τη διδάσκουσα προβλέπει … α) τελικές Γραπτές Εξετάσεις & ένα άρθρο 1500 λέξεις για έναν όρο ή β) τη δημιουργία μιας εργασίας με Τεκμηριωμένα πολυτροπικά κείμενα (με κείμενο, βίντεο, ήχο, εικόνα, κτλ) για θέματα όπως Διαπολιτισμικές διαφορές – αναστοχαστικότητα Διαπολιτισμική ικανότητα Διαπολιτισμική ταυτότητα Διαπολιτισμική επικοινωνία Διαπολιτισμική επιμόρφωση- κοινότητες μάθησης 9/6/2018