« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Advertisements

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Παπαδόπουλος Κω/νος, MSc Καθηγητής φυσικής αγωγής.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
3 ο Γυμνάσιο Νεάπολης Σιωππίδης Παναγιώτης ΠΕ12 Παραδείγματα ερευνών.
Συντελεστής τριβής ολίσθησης μ κ Συντελεστής στατικής τριβής μ σ Η τριβή και η κάθετη δύναμη οφείλονται σε διαμοριακές δυνάμεις (ηλεκτροστατικής φύσης).
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
MSc in Management and Information Systems
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.
Μαθηματικα στην κουζινα
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Αναπαραγωγικό σύστημα και υγεία
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ Κ. ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-TMHMA B3
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ VON NEUMAN
Πρόβλημα: Απομάκρυνση κολλοειδών σωματιδίων
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »
« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »
Φυσική του στερεού σώματος
Η έννοια Άνωση.
Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
ΦΙΛΤΡΑ ΒΑΘΕΙΑΣ ΑΕΡΙΑΣ ΔΙΗΘΗΣΗΣ
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Σχολικός εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καραβόλτσου Α
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
آشنایی با دستگاه اندازه‌گیری خواص مغناطیسی VSM
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Πρόσκληση Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ’2
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Κεφάλαιο 2 Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
«Статистикалық болжамды тексеру»
Από 26 Φεβρουαρίου ως 28 Μαΐου 4 Μαρτίου 24 Φεβρουαρίου –
«ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ» ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
Διασφαλίζουμε την πρόσβαση σε οικονομική, αξιόπιστη, βιώσιμη και σύγχρονη ενέργεια για όλους Υποομάδα Στόχου 7   Σαββάκης Ηλίας, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ,
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
財管-WACC.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »   ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ TMHMA ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. Λάρισας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (Π.Μ.Σ.) με τίτλο: « ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ » M.Sc. : «Advanced Environmental Management Technologies in Engineering Works» Έγκριση λειτουργίας του ΠΜΣ : ΦΕΚ 1449/10-07-2015

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Έναρξη κίνησης φερτών υλικών Η πρώτη μελέτη της έναρξης της κίνησης του υλικού στον πυθμένα φυσικών υδατορρευμάτων ξεκίνησε από τον Shields (1936), ο οποίος περιέγραψε το πρόβλημα χρησιμοποιώντας τις εξής παραμέτρους: την πυκνότητα του ρευστού, την πυκνότητα των φερτών υλικών, το κινηματικό ιξώδες του ρευστού, το μέγεθος των κόκκων και τη διατμητική τάση του πυθμένα. Όταν η ταχύτητα ροής σε έναν πυθμένα φυσικού υδατορρευματος, με μη συνεκτικό υλικό, αυξάνει επαρκώς, μεμονωμένοι κόκκοι υλικού του πυθμένα αρχίζουν να μετακινούνται. Η αστάθεια του πυθμένα είναι αποτέλεσμα αλληλεπίδρασης δύο παραμέτρων. Αρχικά κάθε κόκκος στην επιφάνεια του πυθμένα υποτίθεται ότι υπόκειται σε κρίσιμη διατμητική τάση. Ο κόκκος γίνεται ασταθής αν η διατμητική τάση στον πυθμένα υπερβαίνει την κρίσιμη τιμή. Λόγω του τυχαίου σχήματος, του βάρους και της θέσης των κόκκων, οι κρίσιμες διατμητικές τάσεις έχουν πιθανολογική κατανομή. Η άλλη παράμετρος είναι η διατμητική τάση του πυθμένα που παράγεται λόγω της ροής. Η πιθανότητα η διατμητική τάση στον πυθμένα να είναι μεγαλύτερη από την χαρακτηριστική κρίσιμη διατμητική τάση είναι ένα μέτρο της μεταφοράς των φερτών υλικών.

Σχήμα 1.1: Απεικόνιση φερτών υλικών Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Σχήμα 1.1: Απεικόνιση φερτών υλικών

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Σχήμα 1.2: Ταξινόμηση φερτών υλικών σε κατηγορίες.

Σχήμα 1.3: Ταξινόμηση εδαφών. (Γερμανικοί κανονισμοί) Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Σχήμα 1.3: Ταξινόμηση εδαφών. (Γερμανικοί κανονισμοί)

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Το 1936 ο Shields παρουσιάζει το κριτήριο έναρξης της κίνησης ομοιόμορφης κοκκομετρίας υλικού σε επίπεδο πυθμένα. Η κρίσιμη διατμητική τάση στον πυθμένα (ή κρίσιμη παράμετρος μετακίνησης) λαμβάνεται γραφικά από το διάγραμμα του Shileds (σχήμα 1.4) ή εφαρμόζοντας την εξίσωση που αντιστοιχεί στο διάγραμμα. Η κρίσιμη διατμητική τάση του πυθμένα ορίζεται ως εξής: Σύμφωνα με τον Shileds (1936) η κρίσιμη παράμετρος μετακίνησης είναι: Δ είναι η σχετική πυκνότητα = όπου d=D50 (m) , g=9.81 m/s2 είναι η κρίσιμη διατμητική ταχύτητα =

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Σχήμα 1.4: Διάγραμμα του Shileds. Σχήμα 1.4: Διάγραμμα του Shileds.

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Άλλη έκφραση της θεωρίας του Shields είναι με Ψc=Θ, η εξής (σχήμα 1.4) : (Ds σε m) Διατμητική τάση στον πυθμένα: Σχετικό ειδικό βάρος κόκκων: Ss = γs/γ = 2.65

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Για συνθήκες που αντιστοιχούν σε σημείο πάνω από την καμπύλη, ο κόκκος θα μετακινηθεί ενώ δεν θα υπάρξει καμία κίνηση (ευσταθές υδατόρρευμα) όταν το σημείο βρίσκεται κάτω από την καμπύλη. Οι τιμές του Θ που αντιστοιχούν στα σημεία βρίσκονται στην καμπύλη ονομάζονται κρίσιμες και συμβολίζονται με Θc. Σχήμα 1.5: Νομογράφημα του Shileds (βιβλίο Δερμίση).

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Σε ομοιόμορφη ροή (λογαριθμική κατανομή της ταχύτητας) σε έναν υδραυλικά τραχύ πυθμένα η κρίσιμη μέση ταχύτητα Uc είναι: Όπου C είναι ο συντελεστής του Chezy : όπου ks είναι η ισοδύναμη τραχύτητα του Nikuradse (m), για υδραυλικά τραχείς ροές ισχύει ks=3d90 και για υδραυλικά λείες ροές ισχύει ks=2d50, R είναι η υδραυλική ακτίνα (m) και κ είναι η σταθερά von Karman.

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Αν το πλάτος Β της διατομής είναι μεγάλο σε σχέση με το βάθος ροής h, η Uc υπολογίζεται από τη σχέση: Ο Van Rijn (1984) έδωσε εμπειρικές σχέσεις υπολογισμού του Ψc συναρτήσει της στερεομεταφορικής διαμέτρου D*: με ν=40*10-6/(20+θ) όπου θ είναι η θερμοκρτασία του νερού (0C) και v (m2/s) είναι το κινηματικό ιξώδες του ρευστού.

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Van Rijn (1984) Ψc = 0.24*D*-1 για D*≤4 Ψc = 0.14*D*-0.64 για 4<D*≤10 Ψc = 0.04*D*-0.1 για 10<D*≤20 Ψc = 0.013*D*-0.29 για 20<D*≤150 Ψc = 0.055 για D*>150 Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Παράδειγμα 1.1 (κρίσιμες συνθήκες ροής) Ένα υδατόρρευμα μεγάλου πλάτους έχει βάθος ροής ίσο με 5.0m. Ο πυθμένας καλύπτεται από αμμώδεις δίνες και το χαρακτηριστικό μέγεθος του υλικού του πυθμένα είναι d50=300 * 10-6m , d90=500* 10-6m και ρς=2650 kg/m3. Η θερμοκρασία του νερού είναι 200C (ν=10-6m2/s και ρ=1000 kg/m3 ). Ζητείται να υπολογιστεί η μέση κρίσιμη ταχύτητα ροής εφαρμόζοντας τη θεωρία του Van Rijn (1984). Η στερεομεταφορική διάμετρος D* υπολογίζεται ως εξής (Van Rijn (1984)): Σύμφωνα με τον Van Rijn (1984): Ψc = 0.14*D*-0.64 =0.14*7.6-0.64=0.038 για 4<D*≤10

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Αν το πλάτος Β της διατομής είναι μεγάλο σε σχέση με το βάθος ροής h, η Uc υπολογίζεται από τη σχέση: για υδραυλικά τραχείς ροές ισχύει ks=3d90

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Παράδειγμα 1.2 (εφαρμογή του κριτηρίου του Shields) (κρίσιμες συνθήκες ροής) Φυσικό υδατόρρευμα (ορθογωνικής διατομής) έχει τα ακόλουθα στοιχεία: Q=21.6m3/s, πλάτος b=12m, βάθος ροής h=1.5m, ταχύτητα ροής V=1.2m/s και κλίση πυθμένα S0=0.002. Ζητείται να προσδιοριστεί η διάμετρος του υλικού του πυθμένα Ds(mm) κατά την έναρξη κίνησης εφαρμόζοντας τη θεωρία του Shields (κινηματικό ιξώδες ρευστού v=1*10-6 m2/s). (Ds σε m) Υποθέτοντας ότι η ροή βρίσκεται στην πλήρως τραχεία περιοχή, όπου u*Ds/ν >500 από το νομογράφημα του Shields προκύπτει Θ= 0.06. άρα : Θ=0.001818/Ds = 0.06  Ds = 0.0303 m Έλεγχος αν βρισκόμαστε στην πλήρως τραχεία περιοχή:

Μάθημα Μ2 : ¨Περιβαλλοντική Διαχείριση Φυσικών Υδατορρευμάτων¨ Σωστό, βρισκόμαστε στην πλήρως τραχεία περιοχή.