ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Advertisements

Εργαστήριο 17 Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Πληροφορικής Χειμερινό Εξάμηνο 2006 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Συνεργατικό Εργαλείο wiki
Σχολικό Ιστολόγιο στο ΠΣΔ
Παρουσίαση TransCAD, Νοέμβριος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Εργαστήριο Συστημάτων Μεταφορών και Εφοδιαστικής Διαχείρισης Εργαστήριο Παρουσίασης.
Microsoft PowerPoint Κίκα Χρυσοστόμου. Γραφικές Παραστάσεις Γραφικές Παραστάσεις (Charts):  Column (Στήλη)  Bar (Ράβδος)  Line (Γραμμή)  Pie (Πίτα)
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Προγραμματισμός Α.Δ. – Ανάλυση Εργασίας.
Σημειώσεις Α’ Εξαμήνου Διδάσκων: Κος. Μουρλάς Κωνσταντίνος.
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
Βιταμίνες Είναι οργανικές ενώσεις που περιέχονται στα τρόφιμα σε μικρές ποσότητες και δεν συντίθενται στον ανθρώπινο οργανισμό. Είναι υπεύθυνες για την.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Μάθημα 1ο. Σχεδίαση Γραφικών Adobe Illustrator Σχεδίαση Διανυσματικών Γραφικών Δηλαδή αποτελούνται από γραμμές και καμπύλες που ορίζονται από μαθηματικά.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Εξέλιξη Farm Manager iOS για δυνατότητα λογικής ομαδοποίησης, επισκόπησης εργασιών που εκκρεμούν και αναφορές Μπούρας Βασίλειος 2702 Επιβλέπων: Δρ. Λάντζος.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Ο σκοπός της παρουσίασης
Web Services στη C# Εργαστήριο 5
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής. Θέμα: Εφαρμογές Νέφους
Συγγραφή και Παρουσίαση ερευνητικών εργασιών
Σιακκαγιαννη Φωτεινη ΑΕΜ 696
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο.
Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ MATLAB(GUI) – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΚΡΙΜΠΑΣ ΜΙΧΑΗΛ–ΑΕΜ:3135 ΤΑΚΟΣ.
Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
ETWINNING.
The quiz show….
ΟΜΙΛΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
POWERPOINT TEST 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
Η ΤΑΣΗ + -.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
πολιτιστικό πρόγραμμα
GLOGSTER.
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Βασική Δράση 1 Εκπαίδευση Ενηλίκων
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Λειτουργικά Συστήματα
Γ2 Σοφία Χαντζή.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
اـيلعلا تاـساردلا ةدامع
Η επικοινωνία στη Νοσηλευτική
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Η Χρυση τομη ΣτΙΣ τΕχνΕΣ και στη Φυση
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Copy and paste function can then be applied
Natural Selection and Speciation Posters
Let’s create the biggest reading club in Europe
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ

Τι εΙναι το eTwinning; Το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες.  http://www.etwinning.gr/etwinning/etwinning

Τι εΙναι το LearningApps.org; Το LearningApps.org είναι μια εφαρμογή Web 2.0 που υποστηρίζει διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας με μικρές διαδραστικές μονάδες, με μορφή παιχνιδιού. Αυτά τα στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν απευθείας σε μαθησιακά υλικά, αλλά και για αυτοδιδασκαλία. Ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν οι δομικές μονάδες που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και να διατεθούν σε όλους. Τα μπλοκ (που ονομάζονται Εφαρμογές) δεν περιλαμβάνουν συγκεκριμένο πλαίσιο ή συγκεκριμένο σενάριο εκμάθησης. Επομένως, τα μπλοκ δεν είναι κατάλληλα ως πλήρη μαθήματα ή καθήκοντα, αλλά πρέπει να ενσωματωθούν σε ένα κατάλληλο εκπαιδευτικό σενάριο.

Τι εΙναι το jigsawplanet; Το jigsawplanet είναι μία εφαρμογή στο web, κατά την οποία δημιουργούμε παζλ δωρεάν. Η εφαρμογή αυτή βρίσκεται στην παρακάτω ιστοσελίδα. https://www.jigsawplanet.com

Πως μπορΟΥμε να εφαρμΟσουμε παιχνΙδια που δημιουργΗσαμε στις δΥο αυτΕς εφαρμογΕς στο twinspace; LearningApps Παράδειγμα-εφαρμογής: δημιουργία μία κρεμάλας για την επίλυση ενός γρίφου. jigsawplanet παράδειγμα εφαρμογής: Δημιουργία του δικού μας παζλ, αξιοποιώντας την εικόνα του Πύργου μας.

LearningApps Βήματα 1. Κάνουμε σύνδεση και πατάμε create app και επιλέγουμε hangman. Στην συνέχεια επιλέγουμε create new app για να δημιουργήσουμε την δική μας κρεμάλα.

LearningApps 2. Επιλέγουμε την γλώσσα που θα θελήσουμε να διαβάσουμε στην ιστοσελίδα.

LearningApps Συμπληρώνουμε τα απαιτούμενα στοιχεία Αpp title: Βάζουμε τίτλο Task description: περιγράφουμε τον γρίφο σύντομα Επιλέγουμε την γλώσσα γραφής στα ελληνικά Feedback: γράφουμε την ανατροφοδότηση ….π.χ. μπράβο παιδιά!!! Στο τέλος πατάμε finish editing and show preview

LearningApps Εάν είμαστε ευχαριστημένοι, πατάμε save αpp, εάν όχι, πατάμε edit again και διορθώνουμε τις επιλογές μας

LearningApps Έχοντας δημιουργήσει μία κρεμάλα για να λύσουμε ένα γρίφο, αντιγράφουμε τον κώδικα που βρίσκεται κάτω από το προηγούμενο πλαίσιο και τον επικολλάμε στην σελίδα του twinspace που επιθυμούμε στο πλαίσιο κώδικας. Όταν το επικολλήσουμε πατάμε πάλι πάνω στο κουμπί κώδικας και βλέπουμε το παιχνίδι μας ενσωματωμένο στη σελίδα του twinspace και πατάμε save. Μεταβαίνοντας στην σελίδα αυτή οι συνεργάτες μας θα μπορούν να παίζουν με την κρεμάλα που έχουμε ενσωματώσει.

jigsawplanet ΒΗΜΑΤΑ Πατάμε πάνω στην επιλογή create, επιλέγουμε την εικόνα που θα επιθυμούμε να γίνει παζλ, τον πύργο μας, δίνουμε ένα όνομα που θέλουμε, επιλέγουμε το βαθμό δυσκολίας από την μπάρα easy…….hard, το μέγεθος του κομματιού του παζλ και μετά πατάμε create.

ΑκολουθΩντας τα παραπΑνω βΗματα το παζλ μας εΙναι έτοιμο:   ΑκολουθΩντας τα παραπΑνω βΗματα το παζλ μας εΙναι έτοιμο:

ΠΩς μπορεΙτε τΩρα να ενσωματΩσετε το συγκεκριμΕνο παζλ στην ιστοσελΙδα που επιθυμεΙτε; (1/2) Στην επιλογή share- embed έχετε την δυνατότητα να αντιγράψετε τον κώδικα του προγράμματος και να το επικολλήσετε στην σελίδα που επιθυμείτε, π.χ. στην σελίδα του twinspace στην επιλογή κώδικα πατώντας save

ΠΩς μπορεΙτε τΩρα να ενσωματΩσετε το συγκεκριμΕνο παζλ στην ιστοσελΙδα που επιθυμεΙτε; (2/2) O κώδικας του προγράμματος βρίσκεται στην επιλογή Simply copy and paste the entire code below. Select the code. Επιλέγουμε τον κώδικα, πατάμε αντιγραφή και το επικολλάμε στην σελίδα web που επιθυμούμε!

Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (1/5) Εάν θέλουμε να πάμε να το ενσωματώσουμε σε ένα έργο μας στο twinspace, δηλώνουμε τα στοιχεία του λογαριασμού μας και πατάμε login.

Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (2/5)

Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (3/5) Κατόπιν πηγαίνουμε στην σελίδα που επιθυμούμε να ενσωματώσουμε το παιχνίδι μας και πατάμε edit.

Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (4/5) Μετά πατάμε την επιλογή κώδικα και κάνουμε επικόλληση.

Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (5/5) Τέλος ξαναπατάμε την επιλογή κώδικα και εμφανίζεται το παιχνίδι που επικολλήσαμε. Για να ενσωματωθεί το παζλ τώρα στην σελίδα μας και να αποθηκευτεί, είναι αναγκαίο να πατήσουμε πάνω στην επιλογή save.

βιβλιογραφια https://www.jigsawplanet.com http://www.etwinning.gr/etwinning/etwinning https://twinspace.etwinning.net/unauthorized?lang=el https://www.youtube.com/watch?v=5inw0QREigY https://www.youtube.com/watch?v=mLc4p8tqE2g&t=2s https://www.youtube.com/watch?v=oEBjkbEkH-I https://www.youtube.com/watch?v=NldiX0Joqqs https://learningapps.org/about.php https://learningapps.org/tutorial.php