Δ.Ε.21: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Advertisements

Studio 3 ομάδα 2 “Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Ρατσισμός.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΄Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Φανατισμός και ανεξιθρησκία
Γρήγορη επανάληψη.
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Θρησκευτικά Θ.Ε2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Γ’3.
Νίκος Νησιώτης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 Θρησκευτικά ΘΕ3.
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Διδακτική Πληροφορικής
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
 Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη ζωή και τον αγώνα ενός Μουσουλμάνου που μετεστράφη στο Χριστιανισμό. Ο πόλεμος δύο κόσμων μας παρουσιάζεται ανάγλυφος.
Δυναστεία των Μακεδόνων Οι Μακεδόνες αυτοκράτορες κυβερνούν για 200 χρόνια την αυτοκρατορία. Κάνουν αλλαγές στη διοίκηση και τη νομοθεσία. Βασίλειος Α'
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Ποιοι κίνδυνοι απειλούν την ελευθερία του σύγχρονου ανθρώπου ; Η εθνική μας ανεξαρτησία απειλείται από τις ποικίλες εξαρτήσεις Η πνευματική.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟΘΡΗΣΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ»
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
« Ανεξιθρησκία: από το 313μ.Χ.
Δικαιώματα Γυναικών στις θρησκίες
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας.
Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ
ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Αθανάσιος Ρεπανιδιώτης ο Νεομάρτυρας
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Εργασία Θρησκευτικών Μάθημα 12. Διάταγμα των Μεδιολάνων
E. Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.
Γεώργιος Στριλιγκάς, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ01
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Θεματική Ενότητα: Αξίες Τάξη: A’ Λυκείου
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δ.Ε.21: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ Δ.Ε.21: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΘΕΟΛΟΓΩΝ 11/1/2016 – 8/2/2016 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΟΛΟΓΟΣ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ

ΣΤΟΧΟΙ Οι μαθητές καλούνται: ♣ να κατανοήσουν τις μορφές του φανατισμού που εκδηλώνεται σε πολλαπλά πεδία ♣ να συνειδητοποιήσουν ότι η Εκκλησία ως θεανθρώπινη κοινωνία είναι αντίθετη με τον φανατισμό ♣ να κατανοήσουν ότι η ανεξιθρησκία είναι κυρίαρχο στοιχείο σε μια δημοκρατική και πολυπολιτισμική κοινωνία ♣ να συνειδητοποιήσουν αφενός την ατομική και συλλογική ευθύνη στην επικράτηση του φανατισμού και αφετέρου να αγωνιστούν για την επικράτηση των ανθρωπιστικών αξιών, της ελευθερίας και της αλληλεγγύης.

ΜΕΣΑ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΜΕΘΟΔΟΙ ♣ Βιωματικότητα ♣ Εκπαιδευτικό δράμα ♣ Τεχνική Artful Thinking ♣ Τεχνολογία (φωτογραφία, μουσική, video) ♣ Συνεργατική διδασκαλία ♣ Ανοιχτή διδασκαλία

ΜΟΡΦΕΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ

ΜΟΡΦΕΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ ♣ ΔσΡ ΑΦΗΓΗΤΗ ♣ ΘΡΗΣΚΟΛΗΨΙΑ ♣ ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΣΜΟΣ ♣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ♣ ΘΕΟΚΡΑΤΙΑ ♣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΣ ♣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ – ΜΙΣΑΛΛOΔΟΞΙΑ

Α΄ ΟΜΑΔΑ: Τεχνική ανακριτικής καρέκλας/imagine if… Το γνωστό σε όλους μας βιβλίο του Salman Rushdie, Satanic Verses, θεωρήθηκε ως βλασφημία για τους Μουσουλμάνους και προκάλεσε δολοφονίες και θανάτους, απαγορεύσεις του βιβλίου σε διάφορες χώρες και κάψιμο αρκετών αντιτύπων του. Οι μουσουλμάνοι κάτοικοι πολλών ευρωπαϊκών χριστιανικών χωρών ξεσηκώθηκαν προτρέποντας τις κυβερνήσεις των χωρών στις οποίες ζούσαν να απαγορεύσουν το βιβλίο. Το βιβλίο σήμερα κυκλοφορεί ελεύθερα στις περισσότερες χώρες του κόσμου, ο συγγραφέας του βιβλίου όμως  ακόμη κρύβεται από τους φανατικούς μουσουλμάνους που απειλούν να τον σκοτώσουν.

Β΄ ΟΜΑΔΑ: Τεχνική alter ego «Δικαστήριο στο Χαρτούμ του Σουδάν καταδίκασε 27χρονη έγκυο σε θάνατο δια απαγχονισμού με την κατηγορία της αποστασίας, επειδή άφησε το Ισλάμ και ασπάστηκε τον Χριστιανισμό. Η νεαρή γυναίκα, έγκυος 8 μηνών, κρατείται στη φυλακή μαζί με τον 20 μηνών γιο της, σύμφωνα με τη Διεθνή Αμνηστία, η οποία ζητεί την άμεση απελευθέρωσή της».

Διαθρησκευτικός διάλογος: Ελπίδα ή απειλή; Διαθρησκευτικός διάλογος: Ελπίδα ή απειλή; Βεβήλωση λατρευτικών χώρων ή μνημείων Γ΄ ΟΜΑΔΑ: Τεχνική συμβουλίου (Ομάδα ειδικών προτείνει λύσεις , σχεδιάζει ένα πρόγραμμα δράσης για την καταπολέμηση του θρησκευτικού φανατισμού. Το πρόγραμμα δίνεται στον ΔσΡ - κυβερνήτη)

Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Τεχνική Artful Thinking ♣ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ; ♣ ΠΟΥ; ♣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗ Δ.Ε. 21; ♣ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ; ♣ ΔΩΣΤΕ ΈΝΑΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΙΤΛΟ

♣ Εφημερίδα Ανθρωπιστικών Οργανώσεων ♣ Αθεϊστική ♣ Σκανδαλοθηρική Ε΄ ΟΜΑΔΑ: Προσέγγιση της ανεξιθρησκίας με την τεχνική της Οπτικής γωνίας (Τίτλοι εφημερίδων) ♣ ΔσΡ ΑΦΗΓΗΤΗ ♣ Χριστιανική με οικουμενικό πνεύμα ♣ Εθνικιστική ♣ Εφημερίδα Ανθρωπιστικών Οργανώσεων ♣ Αθεϊστική ♣ Σκανδαλοθηρική Να δοθεί και απόσπασμα της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (1948)

5 ΟΜΑΔΕΣ: Τεχνική διάδρομος της συνείδησης (Tι επιλέγω;) Κοινωνία «ανοιχτή» χωρίς φανατισμούς και διακρίσεις; Κοινωνία «κλειστή» με πολλαπλά φοβικά σύνδρομα; 5 ΟΜΑΔΕΣ: Τεχνική διάδρομος της συνείδησης (Tι επιλέγω;)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ …