αξιοβίωτη ολοκληρωμένη ανάπτυξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Advertisements

« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Στόχος της επίσκεψης  Ήταν να πάρουμε μια άποψη από μέρους της εκκλησίας στο ερώτημα τί είναι ποιότητα ζωής και ταυτόχρονα να ασκηθούμε.  Ο άνθρωπος.
2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες… Ελίζα Παναγιωτάτου.
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
4 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών Σεπτεμβρίου,Θεσαλλονίκη Ομάδα Εργασίας: Θεοδωροπούλου Μαριέττα Σκιντζής Κώστας Γεωργούλα.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Η Αξιοβίωτη Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη
ΠΟΛΕΜΟΣ.
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
ΣΛΑΒΟΙ.
Μετρητικές, Ποιοτικές και Θεσμικές Προϋποθέσεις και Υποδομές για ένα αξιόπιστο Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό Δ. Ρόκος, Καθηγητής Ε.Μ.Π. Διεπιστημονικό Πρόγραμμα.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) Πάτρα, 17 Ιανουαρίου 2012.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΙ Πέτρος ΣΤ’1 P[y.
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ ΦΛΟΡΙΑΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Επιστήμη, Τεχνολογία και Πολιτισμός Science, Technology and Culture όπως: Επιστήμη, Τεχνολογία, Κοινωνία Science, Technology, Society και η Διδακτική των.
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
Να γνωρίσουν οι μαθητές τα δικαιώματά τους ως Ευρωπαίοι πολίτες. Να ενημερωθούν για την κοινωνική πολιτική αλλά και τη στρατηγική της Ε.Ε. έναντι.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 20 ου ΑΙΩΝΑ. Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ « ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ » ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ. Φωτεινή Τσιμπιρίδου …  Καθηγήτρια.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ 1. Μέσω των δημοσίων δαπανών πραγματοποιούνται όλοι οι στόχοι του κράτους, όπως : 1.Η ανακατανομή των πόρων της οικονομίας. 2.Η επέκταση.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Μαρξισμός και ιστοριογραφία
Οι νέες πολιτικές έννοιες
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Β΄ φαΣη τηΣ εικονομαχιαΣ
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
Ενότητα 6: Κοινωνικο-Πολιτισμικές Θεωρίες Μάθησης
Ειδικό Θεματικό Πρόγραμμα
Ο εθελοντισμός άλλοτε και σήμερα
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
Κι αυτή η ανάπτυξη ως σκοπός ταξιδιού του σύγχρονου ανθρώπου στην ιστορία, αυτονοήτως, δεν έχει αντικειμενικά καμμιά σχέση με ότι σήμερα φέρεται ως "ανάπτυξη"
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Χρηματοδοτική Διοίκηση
Αξιοβίωτη Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη
Ιστορία του γυναικείου κινήματος στην Ελλάδα 19ος & 20ος αιώνας
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
8.6. Πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ε.Ε.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

αξιοβίωτη ολοκληρωμένη ανάπτυξη Θα μπορούσαμε λοιπόν να ορίσουμε ως αξιοβίωτη ολοκληρωμένη ανάπτυξη την διαχρονική πορεία προς την ταυτόχρονα οικονομική, κοινωνική, πολιτική, πολιτισμική και τεχνική/τεχνολογική ανάπτυξη, η οποία θα τελείται πάντα σε διαλεκτική αρμονία και με σεβασμό στον άνθρωπο και το "ολικό" του περιβάλλον, φυσικό και πολιτισμικό, μέσα στο οποίο αυτός και οι συλλογικότητές του οφείλουν να εντάσσονται ειρηνικά και δημιουργικά ως αναπόσπαστα μέρη του και όχι ως κυρίαρχοι, ιδιοκτήτες «επενδυτές» και εκμεταλλευτές του.