«Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας. »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

Μια συμβολή στη βιοποικιλότητα
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Από την : Κωνσταντίνα Κουκούτση
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
στην καθημερινή μας ζωή
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
ΓΑΛΗΝΗ Εικόνα από δορυφόρο!!!
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Το Ναγκασακι μετα το Πυρηνικο Ολοκαυτωμα.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Π.Ε.ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Τα πλαστικά δαχτυλίδια στις θάλασσες Από τις μαθήτριες: Μανιατάκου Ευαγγελία Νταλιάνη Αγγελική.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
1ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ Π. Π
Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η ζωή μας.
«Δευτερα Παρουσια» Μεταξύ των δύο μεγάλων νωπογραφιών της Καπέλλα Σιξτίνα, του θόλου και της «Δευτέρας Παρουσίας», υπάρχει μια διαλεκτική σχέση ανάμεσα.
1 ο Δημ. Σχ. Αμπελοκήπων. « Οι μικροί γεωργοί » Την Τρίτη τα τμήματα της Β και Δ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε εκπαιδευτικό βιωματικό.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Ομάδα 1 – Γ’1. Θέμα Με ποιες καλλιέργειες ασχολούνταν παλαιότερα οι κάτοικοι της περιοχής Διμηνίου και με ποιες ασχολούνται σήμερα. Που οφείλονται οι.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Να γνωρίσουν οι μαθητές τα δικαιώματά τους ως Ευρωπαίοι πολίτες. Να ενημερωθούν για την κοινωνική πολιτική αλλά και τη στρατηγική της Ε.Ε. έναντι.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 8: Κυριότερα φυτικά είδη που χρησιμοποιούνται στα αστικά τοπία Ι Γρηγόριος Βάρρας.
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
Αντρέας Ξενοφώντος Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Τάξη : Δ
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
Τα δημοτικά σχολεία της Λακατάμειας
«Σύγχρονοι Μέθοδοι Φωτισμού Κτηρίου»
Bansky:Ένας σπουδαίος καλλιτέχνης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Δεν επιτρέπεται να ρίχνουμε σκουπίδια στις ακτές
Η σημασία και η αναγκαιότητα του αστικού και περιαστικού πρασίνου στις.
"Κεραμμυδομπεζολιλα".
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ eTwinning
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Στον κόσμο του βιβλίου Πινακίδες για τη φύση ΄΄ Θέλει χάδι το χώμα ΄΄
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας. »

«Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας » Τάξη Α1 Τμήμα ΕΕ1 Ομάδα Α . Ομάδα Β . Ομάδα Γ . 1) ΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ. 1) ΑΡΧΟΝΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ 1) ΓΚΟΛΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2) ΑΜΠΙΝΤΙΑΊ ΑΝΤΖΕΛΟ. 2) ΒΑΛΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ 2) ΓΟΥΔΕΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 3) ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓ. 3) ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚ. 3) ΔΕΑΓΑΪΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 4) ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΝΘ 4) ΓΙΑΝΝΟΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ. 4) ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 5) ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ 5) ΓΙΩΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ. 5) ΚΑΤΣΗ ΑΝΤΖΕΛΟ Υπεύθυνος εκπ/κος : Βλαχάκης Παναγιώτης. ( TE-01 & ΠΕ 17-08 Ηλεκτρ.)

«Το Να και οι ευκάλυπτοι μας.»

Ένα πεύκο στέκετε αγέρωχο ανάμεσα στα τσιμέντα Ένα πεύκο στέκετε αγέρωχο ανάμεσα στα τσιμέντα. Μας καλωσορίζει κάθε πρωί και μας κατευοδώνει κάθε μεσημέρι.

Ι. Πληροφορίες για το «Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας » Ι. Πληροφορίες για το «Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας » Το σχολείο μας αποτελείτε από παλιά κτήρια. Είναι κτισμένο δίπλα στην Εθνική οδό. Από πλευράς ρύπανσης ο καθένας καταλαβαίνει σε τι συνθήκες περνάμε τη μέρα μας μαθητές και δάσκαλοι. Ευτυχώς που γύρω από το σχολείο μας υπάρχουν κάποια δένδρα και αρκετό αυτοφυές πράσινο. Αυτό είναι το φυσικό μας περιβάλλον. Από τη μια μεριά τσιμέντο και από την άλλη λιγοστό πράσινο. Την περασμένη σχολική χρονιά κάποιοι συμμαθητές μας καθάρισαν ένα τμήμα του προαυλίου και φύτεψαν πέντε δένδρα. Στην αρχή της χρονιάς φυτέψαμε ένα ακόμα την ελιά μας!! Αυτό το τμήμα είναι το καμάρι μας και προσπαθούμε να μεγαλώσουμε τα δένδρα. Δυστυχώς υπάρχουν ελάχιστοι συμμαθητές μας που δεν μεριζόντανε την προσπάθεια και ρυπαίνουν τον χώρο. Εμείς καθαρίζουμε και θα τους πείσουμε να μας βοηθήσουν στην καλυτέρευση του φυσικού περιβάλλοντος μας.

Ανεκμετάλλευτος χώρος με μια μικρή βοήθεια θα τον πρασινίσουμε. Ανεκμετάλλευτος χώρος με μια μικρή βοήθεια θα τον πρασινίσουμε.

Εδώ τι κάνουμε που είναι γεμάτο τσιμέντα ;;;

«Δεν είναι ότι το καλύτερο!! »

Η ελιά που φυτέψαμε στην αρχή του σχολικού έτους 2015 -16 Η ελιά που φυτέψαμε στην αρχή του σχολικού έτους 2015 -16. Με τις φροντίδες μας θα μεγαλώσει.

Μετατρέπουμε τον σκουπιδότοπο σε κήπο Μετατρέπουμε τον σκουπιδότοπο σε κήπο. Συμμαθητές μας φύτεψαν έξι δένδρα. Κάποιοι συνεχίζουν να πετάνε σκουπίδια . Εμείς θα τα μαζεύομαι;;;;

«Δεν είναι ότι το καλύτερο. Θα τα φροντίσουμε ;; »

Η Φύση ακόμα και όταν την καταστρέφουμε βρίσκει τρόπους να δημιουργεί…;;;;

Χαρουπιά ή ξυλοκερατιά

Οι γίγαντες μας θέλουν φροντίδα από ειδικούς.

« Μαργαρίτα τον χειμώνα!! Οι καλλιτέχνες δημιουργούν ..;; »

«Που θα το προσφέρεις;; !! Τα πεύκα μας ;; »

ΙΙ. Πληροφορίες για το «Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας.» ΙΙ. Πληροφορίες για το «Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας.» Η χλωρίδα που περιβάλει το σχολείο μας αποτελείται από τα εξής δένδρα: Πεύκα, Ελιές, ευκαλύπτους, λεύκες, και κάποια άγνωστα σε μας καλλωπιστικά δένδρα. Τα δένδρα που φυτέψαμε είναι τα εξής : Δυο χαρουπιές – ξυλοκερατιές, μια ήμερη και μια άγρια μουριά, μια μυγδαλιά για να βλέπουμε την άνοιξη και την ελιά μας, το δένδρο της ειρήνης. Το τμήμα αυτό του προαυλίου είναι το καμάρι μας και προσπαθούμε να μεγαλώσουμε τα δένδρα. Έχουμε υπό την φροντίδα μας θάμνους και λουλούδια όπως τριανταφυλλιές, γεράνια και πικροδάφνες.

Ευλογημένη ελιά, το δένδρο της Ειρήνης.

Μαζεύουμε τα σκουπίδια και φροντίζουμε τα δένδρα μας. Μαζεύουμε τα σκουπίδια και φροντίζουμε τα δένδρα μας.

Εθελοντές μαθητές έσκαψαν τα δένδρα και πέταξαν τα ζιζάνια . Εθελοντές μαθητές έσκαψαν τα δένδρα και πέταξαν τα ζιζάνια .

Τα αποτελέσματα της φροντίδας μας .