ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ (MS PROJECT) Διαμόρφωση πόρων Νίκος Μαστρογιάννης Διδάκτορας Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων Παν/μίου Πατρών Προσαρμοσμένο από.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ» Λεμεσός,
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 5: Συμπαράγωγα Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ Project Cost/ΗR Mgmt
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Εργαςτηριο διαχειριςης εργων (Ms Project)
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Εργαστήριο Διαχείρισης Έργων (MS Project)
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΛΕΞΗ 7 ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ

ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΡΟΥΣ RESOURCE ALLOCATION

ΣΚΟΠΟΣ Κατανόηση των απαιτήσεων του έργου σε πόρους, Κατανόηση της επίδρασης των διαθέσιμων πόρων στην εφικτότητα του χρονοδιαγράμματος, Κατανόηση της σύνδεσης του κόστους με τους πόρους και το χρονοδιάγραμμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή στο πρόβλημα των πόρων, Κατηγορίες και είδη πόρων, Οι απαιτήσεις σε πόρους και η διαθεσιμότητα, Απλό παράδειγμα με πόρους, κόστος και διάρκεια.

Το πρόβλημα Κάθε έργο απαιτεί χρόνο και πόρους, έτσι ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του Από την ολοκλήρωση της φάσης του σχεδιασμού του (planning) μέχρι το χρονοπρογραμματισμό των δραστηριοτήτων του (scheduling), το πιο περίπλοκο ζήτημα είναι η ανάθεση των επιμέρους εργασιών σε πόρους (resource allocation) Το πρόβλημα είναι η εξεύρεση χρονικών διαστημάτων για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων, στα οποία θα λαμβάνονται υπόψη: οι περιορισμοί και οι αλληλουχίες των δραστηριοτήτων και ο αριθμός των διαθέσιμων πόρων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΡΩΝ η ανθρώπινη εργασία ο εξοπλισμός τα υλικά το κεφάλαιο

ΕΙΔΗ ΠΟΡΩΝ Κατά βάση μπορούμε να διακρίνουμε τους πόρους σε δύο βασικές κατηγορίες. Εκείνους των οποίων ανανεώσιμοι (renewable) η διαθεσιμότητα εξαρτάται μόνο από τις δραστηριότητες που βρίσκονται σε εξέλιξη σε δεδομένη χρονική στιγμή (πχ άνθρωποι και μηχανές) και εκείνους μη ανανεώσιμοι (non renewable) που η διαθεσιμότητα είναι αποτέλεσμα της συνολικής εξέλιξης του έργου (πχ προϋπολογισμός, υλικά, αποθηκευτικός χώρος). Οι πόροι της πρώτης κατηγορίας είναι η κατηγορία που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους ερευνητές στο χώρο της διαχείρισης έργων.

ΕΙΔΗ ΠΟΡΩΝ Τέλος, μια ακόμη από τις βασικές κατηγορίες πόρων είναι οι διπλά περιορισμένοι πόροι (doubly constrained resources) οι οποίοι παρουσιάζουν προβλήματα διαθεσιμότητας τόσο σε χρονικές περιόδους (όπως οι ανανεώσιμοι) όσο και στο σύνολο του έργου (όπως οι μη ανανεώσιμοι). Η ρευστότητα με περιορισμένη χρηματοροή σε δεδομένη χρονική περίοδο και περιορισμένη ταυτόχρονα στο σύνολο του έργου είναι τυπικό παράδειγμα διπλά περιορισμένου πόρου

Ζητήματα πόρων Οι απαιτήσεις σε πόρους (resource requirement) εκφράζουν τις ανάγκες του έργου Η διαθεσιμότητα των πόρων (availability) εκφράζει τη δυνατότητα ικανοποίησης των απαιτήσεων σε πόρους. Η φόρτιση πόρων (loading) εκφράζει την κατανομή πόρων από τους διαθέσιμους κατά δραστηριότητα Η σχέση απαιτήσεων-φόρτισης πόρων έχει ιδιαίτερη σημασία καθότι είναι κρίσιμη για την ομαλή υλοποίηση του έργου καθώς επηρεάζει άμεσα τόσο τη χρονική διάρκεια του έργου, όσο και τη σχέση κόστους –χρόνου

Η εξέλιξη του προβλήματος Αναπτύχθηκαν αλγόριθμοι ήδη από τη δεκαετία του ’60 [(Davis, 1966), (Laue, 1968), (Herroelen, 1972), (Davis, 1973)] Η έρευνα εστιάζεται σε τρεις τύπους προβλημάτων: τη σχέση διάρκειας – κόστους (time-cost trade-off), τη διάρκεια του έργου (project duration problem) και την εξισορρόπηση των πόρων (resource levelling) Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω θεωρείται ως βασική υπόθεση η ύπαρξη μιας αυστηρής σειράς ενός συνόλου αλληλουχιών οι οποίες καθορίζουν τον τρόπο εκτέλεσης των δραστηριοτήτων

Παράδειγμα: Το έργο ΔΡΑΣΤ ΠΡΟΑΠ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΡΟΙ ΣΧΕ ΣΧΛ ΑΧΕ ΑΧΛ Α - 2 4 Β 3 5 Γ 8 Δ 1 6 Ε 7 9 Ζ Γ,Δ

Παράδειγμα: Τα ζητούμενα Να υπολογιστεί ο αριθμός πόρων που απαιτούνται ανά εβδομάδα σύμφωνα με τους ΣΧΕ και ΑΧΕ. Ποιος είναι ο ελάχιστος αριθμός πόρων και με ποιο χρονοπρόγραμμα επιτυγχάνεται; Κάθε πόρος κοστίζει 500 ευρώ ανά εβδομάδα απασχόλησης. Ποια είναι η ελάχιστη εβδομαδιαία χρηματοδότηση που πρέπει να έχει το έργο έτσι ώστε να υλοποιηθεί σε 9 εβδομάδες. Αν στη χρηματοδότηση του έργου έχει συμφωνηθεί να πάρουμε προκαταβολή το 40% του κόστους, το 20% στην αρχή της 5ης εβδομάδας και τα υπόλοιπα στο τέλος, με ποιο χρονοπρόγραμμα θα πρέπει να υλοποιήσουμε το έργο, έτσι ώστε να χρησιμοποιήσουμε όσο γίνεται λιγότερα ίδια κεφάλαια; Από τι εξαρτάται η απάντηση;

Παράδειγμα: Επίλυση (a) Υπολογισμός πόρων σύμφωνα με ΣΧΕ Εβδομάδα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Α Β Γ Δ Ε Ζ Πόροι

Παράδειγμα: Επίλυση (a) Υπολογισμός πόρων σύμφωνα με ΑΧΕ Εβδομάδα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Α Β Γ Δ Ε Ζ Πόροι

Παράδειγμα: Απάντηση στο (a) Εβδομάδα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Πόροι ΣΧΕ Πόροι ΑΧΕ Με το ΣΧΕ απαιτούνται τουλάχιστον 9 πόροι την 1η και τη 2η εβδομάδα Με το ΑΧΕ απαιτούνται τουλάχιστον 7 πόροι την 4η και την 5η εβδομάδα Επομένως, ο ελάχιστος αριθμός πόρων επιτυγχάνεται με το ΑΧΕ και είναι 7 πόροι

Παράδειγμα: Επίλυση (b) Εβδομάδα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Κόστος 500 Πόροι ΣΧΕ 4500 3500 2500 1500 2000 1000 ΑΧΕ

Παράδειγμα: Απάντηση στο (b) Τι σημαίνει ελάχιστη εβδομαδιαία χρηματοδότηση; Το μέγιστο διαθέσιμο χρηματικό ποσό που θα πρέπει να πληρώσουμε έτσι ώστε να μη σταματήσει το έργο Με το ΣΧΕ είναι 4500 € την 1η και 2η εβδομάδα, ενώ με το ΑΧΕ 3500 € την 4η και 5η εβδομάδα Επομένως μπορούμε να ολοκληρώσουμε το έργο σε 9 εβδομάδες ακολουθώντας το αργότερο χρονοπρόγραμμα και έχοντας ρευστότητα ύψους 3500 €

Παράδειγμα: Επίλυση (c) Πόσο είναι το κόστος του έργου; Είναι 23000 € και προκύπτει από το άθροισμα των εβδομαδιαίων δαπανών για πόρους (με οποιοδήποτε χρονοπρόγραμμα) Ο κύριος του έργου θα πληρώσει στον ανάδοχο το παραπάνω ποσό ως εξής: 9200 4600 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Παράδειγμα: Επίλυση (c) Ποιες είναι οι δαπάνες του αναδόχου στην ίδια περίοδο; 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ΣΧΕ 4500 3500 2500 1500 2000 1000 4600 9200 4700 200 -3300 -5800 -3700 -5200 -7200 -8200 -9200 ΑΧΕ 7200 5200 2700 -800 300 -2200 -4700