Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Παγκοσμιοποίηση δημιούργησε νέες προκλήσεις για όλες τις επιχειρήσεις Το Μάρκετινγκ δεν είναι μια σειρά από διαδικασίες. Αποτελεί τρόπο σκέψης. (M. McDonald, 2007) Καμιά επιχείρηση πλέον δεν μπορεί να ισχυρισθεί ότι δεν λειτουργεί μέσα στο πλαίσιο της Παγκοσμιοποίησης Η Στρατηγική απαιτεί ξεκάθαρη και βαθιά κατανόηση της Αγοράς Στον Ωκεανό των Ομοιοτήτων, μόνο οι καλύτεροι θα επιβιώσουν Βίντεο για Περίπτωση Μελέτης Επιχείρησης: Northern Tool: Σύνδεσμος: https://www.youtube.com/watch?v=LFtoypyCeFY
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Διαφοροποίηση παρέχει ξεκάθαρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Η Διαφοροποίηση απαιτεί βαθιά και αποτελεσματική Έρευνα Αγοράς για να εξαχθούν οι κατάλληλες πληροφορίες Η κατανόηση των στρατηγικών των ανταγωνιστών αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο διοίκησης για να εφαρμοσθούν στρατηγικές Η Διαφοροποίηση είναι μακράν του να χαρακτηρισθεί ως ένας εύκολος στόχος. Απαιτεί χρόνο, χρήμα και πολλή εμπειρία Η Easy Jet και η Ryanair αποτελούν σημαντικά παραδείγματα Διαφοροποίησης στο τομέα των Αερομεταφορών
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Διαφοροποίηση του προϊόντος αποτελεί σημαντικό ζήτημα στη προσπάθεια και τη διαδικασία για να Ξεχωρίσει η Επιχείρηση σας Η Διαφοροποίηση του Προϊόντος αποτελεί Στρατηγική Μάρκετινγκ την οποία χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να ξεχωρίσουν από προσφορά όμοιων προϊόντων στην αγορά. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η εταιρεία Tesco επέκτεινε τη προσφερόμενη σειρά προϊόντων σε περισσότερα από 40.000 προϊόντα Η αεροπορική εταιρεία Emirates ανέπτυξε νέες υπηρεσίες και ξεχώρισε σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό τομέα Η Διαφοροποίηση Προϊόντος παρέχει Επιχειρηματική Αξία και Αφοσίωση στην Εταιρεία
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Αποτελεσματική Παροχή Υπηρεσιών αποτελεί σημαντικό παράγοντα για όλες τις επιχειρήσεις Η εξυπηρέτηση πρέπει να γίνεται με ξεκάθαρες διαδικασίες Η Μετά την Πώληση Εξυπηρέτηση πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις, τόσο για Προϊόντα όσο και για Υπηρεσίες Βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεκάθαρη κατανόηση της Βιομηχανίας Μην υποτιμάτε την ανατροφοδότηση από τους πελάτες. Αποτελεί σημαντικό ζήτημα και οι σύγχρονοι οργανισμοί επιδιώκουν για να την αποκτήσουν
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η αποτελεσματική Επικοινωνία είναι βασική για τις Επιχειρήσεις. Ανεξάρτητα πόσο καλά είναι τα προϊόντα/υπηρεσίες, η κακή επικοινωνία θα τα ‘σκοτώσει’ Εντοπίστε τις ευκαιρίες για να κερδίσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Αναπτύξτε μια ισχυρή Στρατηγική Μίγματος Μάρκετινγκ. Είναι κρίσιμο και θα πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα Επιλέξτε το Ανθρώπινο Δυναμικό βάσει επαγγελματικών κριτηρίων και όχι σε συναισθηματική βάση Επενδύστε στη Τεχνολογία Πληροφορικής (ΤΠ)