Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υπόδειγμα στρατηγικού σχεδίου
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Η εταιρία μας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στη δημιουργία, τον σχεδιασμό και την παραγωγή της εκτύπωσης διαφημιστικής κορδέλας περιτυλίγματος.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Ορθολογισμός και Παράγοντες Περιορισμού του. Ορθολογισμός και Υποκειμενικότητα Σύγχρονες μελέτες (1995), υποδεικνύουν την διαφορά μεταξύ Ορθολογιστικής.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Παγκοσμιοποίηση δημιούργησε νέες προκλήσεις για όλες τις επιχειρήσεις Το Μάρκετινγκ δεν είναι μια σειρά από διαδικασίες. Αποτελεί τρόπο σκέψης. (M. McDonald, 2007) Καμιά επιχείρηση πλέον δεν μπορεί να ισχυρισθεί ότι δεν λειτουργεί μέσα στο πλαίσιο της Παγκοσμιοποίησης Η Στρατηγική απαιτεί ξεκάθαρη και βαθιά κατανόηση της Αγοράς Στον Ωκεανό των Ομοιοτήτων, μόνο οι καλύτεροι θα επιβιώσουν Βίντεο για Περίπτωση Μελέτης Επιχείρησης: Northern Tool: Σύνδεσμος: https://www.youtube.com/watch?v=LFtoypyCeFY

Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Διαφοροποίηση παρέχει ξεκάθαρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Η Διαφοροποίηση απαιτεί βαθιά και αποτελεσματική Έρευνα Αγοράς για να εξαχθούν οι κατάλληλες πληροφορίες Η κατανόηση των στρατηγικών των ανταγωνιστών αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο διοίκησης για να εφαρμοσθούν στρατηγικές Η Διαφοροποίηση είναι μακράν του να χαρακτηρισθεί ως ένας εύκολος στόχος. Απαιτεί χρόνο, χρήμα και πολλή εμπειρία Η Easy Jet και η Ryanair αποτελούν σημαντικά παραδείγματα Διαφοροποίησης στο τομέα των Αερομεταφορών

Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Διαφοροποίηση του προϊόντος αποτελεί σημαντικό ζήτημα στη προσπάθεια και τη διαδικασία για να Ξεχωρίσει η Επιχείρηση σας Η Διαφοροποίηση του Προϊόντος αποτελεί Στρατηγική Μάρκετινγκ την οποία χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να ξεχωρίσουν από προσφορά όμοιων προϊόντων στην αγορά. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η εταιρεία Tesco επέκτεινε τη προσφερόμενη σειρά προϊόντων σε περισσότερα από 40.000 προϊόντα Η αεροπορική εταιρεία Emirates ανέπτυξε νέες υπηρεσίες και ξεχώρισε σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό τομέα Η Διαφοροποίηση Προϊόντος παρέχει Επιχειρηματική Αξία και Αφοσίωση στην Εταιρεία

Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η Αποτελεσματική Παροχή Υπηρεσιών αποτελεί σημαντικό παράγοντα για όλες τις επιχειρήσεις Η εξυπηρέτηση πρέπει να γίνεται με ξεκάθαρες διαδικασίες Η Μετά την Πώληση Εξυπηρέτηση πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις, τόσο για Προϊόντα όσο και για Υπηρεσίες Βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεκάθαρη κατανόηση της Βιομηχανίας Μην υποτιμάτε την ανατροφοδότηση από τους πελάτες. Αποτελεί σημαντικό ζήτημα και οι σύγχρονοι οργανισμοί επιδιώκουν για να την αποκτήσουν

Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας Η αποτελεσματική Επικοινωνία είναι βασική για τις Επιχειρήσεις. Ανεξάρτητα πόσο καλά είναι τα προϊόντα/υπηρεσίες, η κακή επικοινωνία θα τα ‘σκοτώσει’ Εντοπίστε τις ευκαιρίες για να κερδίσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Αναπτύξτε μια ισχυρή Στρατηγική Μίγματος Μάρκετινγκ. Είναι κρίσιμο και θα πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα Επιλέξτε το Ανθρώπινο Δυναμικό βάσει επαγγελματικών κριτηρίων και όχι σε συναισθηματική βάση Επενδύστε στη Τεχνολογία Πληροφορικής (ΤΠ)