Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Δραστηριότητες προσομοίωσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε όλοι διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.» Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
«Ευρώπη, ποδόσφαιρο, κι ελευθερία» Φιλοσοφία διδακτικής πρακτικής (γιατί το ποδόσφαιρο;) Η αγάπη των μαθητών σε αυτό το ομαδικό παιχνίδι αποτελεί έναυσμα.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Προσχολική Παιδαγωγική
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης «Το σπίτι των παιδιών» Σύμπραξη 1ο Ειδικό σχολείο 8ο Δημοτικό σχολείο

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε από: Μυλοπούλου Κατερίνα Νεοκοσμίδου Γιώτα Σερέτη Ιωάννα Τσιμηρίκα Κωνσταντίνα Μαθητές Α΄ τάξης 8ου ΔΣ Μαθητές δύο τμημάτων 1ου Ειδικού ΔΣ

Κατανόηση διαφορετικότητας Σκοπός Κατανόηση διαφορετικότητας & Συνεκπαίδευση

Στόχοι του Προγράμματος Ανάπτυξη συνεργατικότητας Διαχείριση διαφορετικότητας Διαχείριση θυμού και συγκρουσιακών καταστάσεων Κατανόηση έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων

Μέθοδοι Υλικά Βιωματική Πολυαισθητηριακή Ομαδοσυνεργατική Δραματοποίηση Υλικά Μαρκαδόροι, ψαλίδια, χαρτόνια, χαρτιά, χαρτί μέτρου, σκηνή, παραμύθια, μάσκες, στεφάνια

Οι ενότητες του προγράμματος αντλήθηκαν από το υλικό «Το σπίτι των παιδιών» που δημιουργήθηκε από το κέντρο πρόληψης του δήμου Συκεών ΠΥΞΙΔΑ. Την εκπαίδευση στη διαχείριση του υλικού την παρείχε το Kέντρο Πρόληψης Εξαρτησιογόνων ουσιών Ν. Καβάλας.

Ενότητες Γνωριμία-Κανόνες του προγράμματος Κατασκευάζοντας το σπίτι των παιδιών Αναγνωρίζοντας &εκφράζοντας συναισθήματα Το χαλί των συναισθημάτων Εκφράζοντας τον θυμό Λέξεις που πληγώνουν Επικοινωνία: «Ακούει κανείς» Επιλύοντας τις διαφορές με τους άλλους –Αποφεύγοντας τις συγκρούσεις Πράγματα που ζητούν οι άλλοι και με ενοχλούν Αποχαιρετώντας την ομάδα –Αξιολογώντας το πρόγραμμα

Αρχική αξιολόγηση Πριν την εφαρμογή του προγράμματος καταγράφηκαν οι ανάγκες των παιδιών και διαπιστώθηκε η δυσκολία στη διαχείριση συναισθημάτων και η δυσκολία αποδοχής της διαφορετικότητας.

Διαμορφωτική αξιολόγηση Κατά τη διάρκεια του προγράμματος μετά από συζητήσεις μεταξύ των συντονιστών προέκυψαν δυσκολίες. Οι δυσκολίες αυτές ήταν η έντονη συστολή των παιδιών, η αμηχανία που υπήρχε στη μεταξύ τους αλληλεπίδραση και η δυσκολία στη λεκτική έκφραση. Αυτό επιλύθηκε με αναδιαμόρφωση των δραστηριοτήτων, με ελεύθερο παιχνίδι και με την παροχή επιπλέον υποστήριξης και ενθάρρυνσης.

Τελική αξιολόγηση Στο πλαίσιο της τελικής αξιολόγησης τα παιδιά ρωτήθηκαν τι θυμούνται από την γνωριμία τους και το πρόγραμμα και εξέφρασαν τις εμπειρίες. ∙Από τη πλευρά των συντονιστών αξιολογήθηκε όλη η διαδικασία διαπιστώθηκε ότι αυτή η πρώτη απόπειρα συνεκπαίδευσης λειτούργησε θετικά στο συγκεκριμένο πλαίσιο με την προϋπόθεση ότι μελλοντικά θα έχει συνέχεια και συνέπεια για να τροποποιηθούν οι στάσεις και συμπεριφορές.

Δυσκολίες στην εφαρμογή Έλλειψη πόρων για υλικά και μετακίνηση Δυσκολίες στην έκφραση, διατύπωση συναισθημάτων και απόψεων λόγω ηλικίας και εξοικείωσης με το θέμα.

Ζωγραφίζοντας τους κανόνες της ομάδας

Παιχνίδια γνωριμίας με τη βοήθεια του νήματος

«Το σπίτι της ομάδας»

Το χαλί των συναισθημάτων:

«Το θυμωμένο χελωνάκι»

«Το φανάρι του θυμού»

Πετάμε στη λίμνη ό,τι μας θυμώνει Πετάμε στη λίμνη ό,τι μας θυμώνει

«Το γλυπτό της ομάδας» “Happy birds”

Δραματοποίηση του παραμυθιού «Το λυπημένο αρκουδάκι» Δραματοποίηση του παραμυθιού «Το λυπημένο αρκουδάκι»

Τρόποι που διευκολύνουν την επικοινωνία

Το σπασμένο τηλέφωνο

Παιχνίδι χαλάρωσης

Κορνίζα αυτοεκτίμησης Ενθύμιο από ομάδα