«ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ» ΘΕ 3 ΣΧ 22.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
A d e l e.
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
ΔΥΤΙΚΟ ΑΕΤΩΜΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
1. 2 Ο καιρός τρελάθηκε! Η υπερθέρμανση του πλανήτη, για την οποία συχνά γίνεται λόγος, σημαίνει ότι ο πλανήτης μας θερμαίνεται και η μέση θερμοκρασία.
Ο Καψοκαλύβας (ξανά).
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Νεαπόλεως
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
ΣΚΙΑΘΟΣ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
Η 12 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Κέντρο της Αγάπης μου τον Άνθρωπο.
ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ☺ Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Παναγιώτης Βούρκας Χριστιάνα Ιωάννου Γιώργος Πρωτοπαπάς.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Ασκηση 4,σελίδα 94 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Β΄3. 4. Ξαναδιαβάστε τη σκηνή της β' συνάντησης του τυφλού με τους Φαρισαίους (στ ): α. Ποιες αντιρρήσεις.
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Δασκάλα : Χρήστου Μαρία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Ραφαέλλα & Μαρία Λένα Χρίστος Χ
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
7ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Δ2’ Αλέξανδρος, Δημήτρης, Μάρκος
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αντρέας Ξενοφώντος Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Τάξη : Δ
Ο Λόγος του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ 3.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑ.Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Bansky:Ένας σπουδαίος καλλιτέχνης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΙΦΤΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
ΘΕ 2: Η συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος καθηγητής: κ
Ζητείτε πάντοτε το αγαθόν… Ζητείτε μετά ζήλου τα πνευματικά…
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Μια παρουσίαση από τον: Άκη Κ.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
1Εντολή Δείξε
Η ΣΟΥΛΑ Η ΣΑΚΟΥΛΑ.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Παρασταση θεατρου σκιων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ» ΘΕ 3 ΣΧ 22

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ… Το κείμενο μας μιλάει για μια άποψη του πατήρ Αμφιλόχιου, ο οποίος θεωρούταν οικολόγος . Ο πατήρ Αμφιλόχιος προσπαθούσε να πείσει τους πάντες πως με το να φυτεύεις δέντρα δίνεις ελπίδα, οτι είναι κάτι ιερό και ότι λαμβάνεις την αγάπη του θεού, μέχρι και ανάγκασε τους χωρικούς να φυτέψουν ένα δέντρο και να το προσέχουν. Με αυτόν τον τρόπο το νησί τους γέμισε βλάστηση.

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ… Πιστεύω πως ο πατήρ Αμφιλόχιος έχει δίκιο στο κομμάτι της εμφύτεψης δέντρων, αλλά υπερβάλει ταυτόχρονα. Έχει δίκιο γιατί με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε η βλάστηση και έτσι ο τόπος γίνεται και πιο όμορφος, αλλά και υγιεινός. Υπερβάλει, επίσης, γιατί πιστεύει πως το να αγαπάμε τα δέντρα είναι μια ακόμη εντολή που έδωσε ο θεός. Επιπλέων δίκιο έχει εκεί που λέει ότι όταν κάποιος φυτεύει ένα δέντρο φυτεύει ελπίδα, ειρήνη και αγάπη, γιατί τα δέντρα προσφέροντας οξυγόνο βοηθούν στην καταπολέμηση της μόλυνσης του περιβάλλοντος

ΤΕΛΟΣ