ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Γ.Π.Α. «Δημιουργία.
Advertisements

ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
Οι δραστηριότητές μας θα παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα:
ads/2011/05/Catwalk.jpg 05/02/ htm ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
3. Η διαδικασία σχεδιασμού. Κάθε σχέδιο περνάει δύο καταστάσεις που το καθορίζουν. Α) την δημιουργική διαδικασία Β) την διαδικασία λύσης του προβλήματος.
Το σύστημα SAP Το περιβάλλον mySAP στον Όμιλο ΕΤΕ mySAP ERP
Exercise 1Exercise 2 Εxercise 3 * Οδηγίες: * Υπάρχουν δύο ανθρωπάκια που βρίσκονται στο πάρκο. Βρίσκονται για πρώτη φορά. * Θα υπάρχει χώρος για να γράψουν.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων Tux Paint από δουλειές των μαθητών της τάξης.
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Λίστα αντικειμένου Εισαγωγή νέων αντικειμένων Παλέτα με δομικά στοιχεία Χώρος ενεργειών Γραμμή εργαλείων.
σήμα, βιομηχανικό σχέδιο ή
Διδακτικά σενάρια.
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ταξίδι στο κέντρο της γης
«Εβδομάδα Καλωσορίσματος Φοιτητών 2012». «Εβδομάδα Καλωσορίσματος Φοιτητών 2013»
Επεξεργασία Εικόνας & Γραφικών
‘Εξερευνώντας τον κρυμμένο κόσμο των διαφημίσεων’ Φοιτήτριες: Κωνσταντοπούλου Χριστίνα 4947 Χρυσικού Δέσποινα 5052.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Σπυρόπουλος Χαράλαμπος Μηχανικός Πληροφορικής MSc in Computational Intelligence Υπ.Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας - Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Μηντζιαρίδης Κώστας PRESENT CONTINUOUS. Paint = Dance = Fly = Run = Walk = Laugh = Sing = Ride = Play = Drive = Clap = τραγουδώ γελώ χορεύω τρέχω ζωγραφίζω.
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ERASMUS+ το νέο Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( )
Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα (Information Systems). Χ. Σκουρλάς, Α θ ή ν α Ενισχυτική διδασκαλία.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ PROJECT Α'ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄1 ΟΜΑΔΑ 1.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σταύρος Ν. Δηµητριάδης Λέκτορας.
Δομικά Στοιχεία Πολυμέσων
Στόχος ενότητας Στόχος της ενότητας αυτής είναι η εισαγωγή στο μάθημα «Μελάνια και επικαλυπτικά» με αφετηρία την παρουσίαση του ρόλου ενός εκτυπωτικού.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Greek Fedora Ambassador
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ PROJECT Α'ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄1 ΟΜΑΔΑ 1.
Το σκάφος της Γιάννας Αγγελοπούλου νηολογημένο στα νησιά Cayman
Το σκάφος της Γιάννας Αγγελοπούλου νηολογημένο στα νησιά Cayman
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
Έχετε επιχειρηματική ιστοσελίδα ή e-shop;
Επεξεργασία Εικόνας.
App inventor.
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
THEmatic FRIDGE AdventARMY_Project _Καράκαρη Χριστίνα.
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Αναπαράσταση Εικόνας.
Καλώς ορίσατε στο Hour of Code™
Kindergarten of Arkitsa, Greece Adoniou Vasiliki.
ΣΧΕΣΙΑΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
Ζωγραφική Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής «Ζωγραφική»
Απολογισμός Συνεδρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Ψηφιοποίηση-Μοντελοποίηση-Κίνηση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Rovnice priamky a roviny v priestore
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής «Ζωγραφική» Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής Designer Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής Tux-Paint

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Η Γραμμή Μενού. Η Εργαλειοθήκη του προγράμματος Περιοχή Σχεδίασης Το Πλαίσιο Χρωμάτων: Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου με απλή επιλογή και το χρώμα φόντου με δεξιά επιλογή. Χρώμα Πρώτου Πλάνου Στην περιοχή αυτή εμφανίζονται τα χρώματα πρώτου πλάνου και φόντου. Χρώμα Φόντου

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Δημιουργία ενός μωσαϊκού χρωμάτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Δημιουργία ενός ελεύθερου σχεδίου από έγχρωμες ελλείψεις Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Έλλειψη και το δεύτερο στυλ γεμίσματος. 4. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία της διπλανής εικόνας, επιλέγοντας κάθε φορά ένα άλλο χρώμα με διαφορετική έλλειψη. Στο τέλος παίρνουμε ένα σχέδιο παρόμοιο με το διπλανό. 2. Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου και το χρώμα φόντου. 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια τυχαία έλλειψη.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Δημιουργία ενός κλόουν Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Ο κλόουν αποτελείται από μερικά απλά γεωμετρικά και ελεύθερης σχεδίασης σχήματα…. Αριστερό κλικ για συνέχεια

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Αποθήκευση της εικόνας μας Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 3. Στο παράθυρο που εμφανίζεται μπορούμε να επιλέξουμε σε ποια περιοχή θέλουμε να αποθηκεύσουμε τη ζωγραφιά μας. Επιλέγουμε την περιοχή Τα έγγραφά μου. 1. Με απλή επιλογή ανοίγουμε το μενού Αρχείο. 2. Επιλέγουμε την επιλογή Αποθήκευση. 4. Από το παράθυρο αυτό μπορούμε να επιλέξουμε την αποθήκευση της εργασίας μας σε μια δισκέτα. 5. Γράφουμε το όνομα που θα αποθηκεύσουμε τη ζωγραφιά μας: κλόουν 7. Το όνομα της αποθηκευμένης εικόνας εμφανίζεται στον τίτλο του παραθύρου. 8. Με την επιλογή Αρχείο – Έξοδος κλείνουμε τη Ζωγραφική. 6. Επιλέγουμε το κουμπί Αποθήκευση.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Άνοιγμα αποθηκευμένης εικόνας Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 1.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Αρχείο - Άνοιγμα 2. Στο παράθυρο που ανοίγει αναζητούμε τη ζωγραφιά μας με το όνομα που την αποθηκεύσαμε και την επιλέγουμε 3. Επιλέγουμε το κουμπί Άνοιγμα

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Αντιγραφή ζωγραφιάς Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Επαναλαμβάνοντας τα βήματα 6 και 7 της προηγούμενης εικόνας δημιουργούμε ένα δάσος. Παρατήρηση: Αν έχουμε αντιγράψει μία φορά ένα αντικείμενο, π.χ. το δέντρο, μπορούμε να κάνουμε όσες φορές θέλουμε Επικόλληση. Ένα αντίγραφο παραμένει πάντα στη μνήμη του υπολογιστή, μέχρι την επόμενη φορά που θα επιλέξουμε Αντιγραφή ή Αποκοπή. 6..Το περιεχόμενο του «Πρόχειρου» εμφανίζεται στην πάνω αριστερή περιοχή σχεδίασης. 1.Δημιουργούμε ένα μικρό δέντρο. 2. Επιλέγουμε το εργαλείο Επιλογή. 5.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Επικόλληση. 7.Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε την εικόνα στη θέση που επιθυμούμε. 4. Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Αντιγραφή. Η εικόνα που έχουμε επιλέξει αντιγράφεται στη μνήμη του υπολογιστή (στην περιοχή που ονομάζεται «Πρόχειρο»). 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε ένα περίγραμμα που να περικλείει όλο το δέντρο. Αριστερό κλικ για συνέχεια

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Εισαγωγή κειμένου στην εικόνα Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 3. Πληκτρολογούμε τον τίτλο της ζωγραφιάς μας. 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Κείμενο. 4. Δεν πρέπει να ξεχνάμε να αποθηκεύουμε τις εργασίες που θέλουμε να κρατήσουμε. 2. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια περιοχή για να γράψουμε το κείμενό μας. Αριστερό κλικ για συνέχεια

Ένωση δυο εικόνων 3.Στο αρχείο shark.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία - Επιλογή όλων. Η λειτουργία αυτή, παρόμοια με τη λειτουργία του εργαλείου Επιλογή, επιλέγει αυτόματα όλη την εικόνα. 1. Από το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανοίγουμε την εικόνα της γάτας «cat.bmp» 2. Ανοίγουμε για δεύτερη φορά το πρόγραμμα της Ζωγραφικής και με την επιλογή Αρχείο-Άνοιγμα επιλέγουμε το όνομα shark.bmp. 4. Από το μενού επιλέγουμε Επεξεργασία-Αντιγραφή. 5. Στην εικόνα cat.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία-Επικόλληση. Σημείωση: Στη γραμμή εργασιών μπορείτε να δείτε ότι υπάρχει στη μνήμη του υπολογιστή δύο φορές ενεργοποιημένο το πρόγραμμα της Ζωγραφικής. Αριστερό κλικ για συνέχεια

Ένωση δυο εικόνων 6. Η εικόνα του καρχαρία αντιγράφεται, από τη μνήμη του υπολογιστή, πάνω στην εικόνα μας. Για να εξαφανιστεί το φόντο της εικόνας επιλέγουμε της δεύτερη λειτουργία της Επιλογής. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε τον καρχαρία μέσα στη γυάλα. Με απλή επιλογή, σε ένα οποιοδήποτε σημείο της εικόνας, το περίγραμμα γύρω από τον καρχαρία εξαφανίζεται και οι δύο εικόνες ενσωματώνονται σε μία. Αριστερό κλικ για συνέχεια