Παρουσίαση πρακτικής στην κοινότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΤΟ ΤΥΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
Lessons = = 20.
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Οι σκοποί του «Δικτύου»… • Η υποστήριξη ατόμων, ομάδων, φιλανθρωπικών σωματείων, οργανώσεων και συναφών φορέων,
ΟΣΠΡΙΑ Τα όσπρια χρησιμοποιούνται άμεσα για τη διατροφή του ανθρώπου, ενώ πολλά από αυτά χρησιμοποιούνται για τη διατροφή των ζώων. Ανάμεσα στα όσπρια,
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
H αρχαία Ελληνική κουζίνα
διατροφή «Ένα ξεροκόμματο που το τρως ήρεμος είναι καλύτερο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Χαμογελάστε στη ζωή τρώγοντας φρούτα
Χαράλαμπος Σπύρου Δάσκαλος ΛΕΥ14Γ3_Α06Δ 28/2/2006
ΜΑΘΗΜΑ :ομαδεΣ τροφιμων
Η πυραμίδα της διατροφής
Η διατροφή της Κολοτούμπα…   Στα κεράσια λέμε ναι Στα αχλάδια λέμε ναι Στα σταφύλια λέμε ναι Στα πεπόνια λέμε ναι Όχι λέμε στα λίπη Όχι στα γαριδάκια.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΘΑΝΑΣΗΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤ1 109 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
‘ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ’ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
να φροντίσει καλύτερα την υγεία σου
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
Γεύματα και ομάδες τροφίμων
Συλλογή παραδοσιακών σπόρων Περιφέρειας Ταμασού και Ορεινής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
Μηχανική συγκομιδή γεωργικών προϊόντων Μηχανική συγκομιδή σιτηρών (λειτουργία θεριζοαλωνιστικών, χαρακτηριστικά, απώλειες) Μηχανική συγκομιδή αραβοσίτου.
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Ομάδα 1 – Γ’1. Θέμα Με ποιες καλλιέργειες ασχολούνταν παλαιότερα οι κάτοικοι της περιοχής Διμηνίου και με ποιες ασχολούνται σήμερα. Που οφείλονται οι.
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα (Α’ Εξάμηνο) Ιδιωτικό Διαιτολογικό Γραφείο Α. Παπαλαζάρου Γκίκας Κωνσταντίνος Α.Μ.:
4 η ομάδα ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ Γαρυφαλλής Δημήτρης Γρύλλη Μαρία Καραντάνης Νικόλας Σκεμπές Παναγιώτης Τσακυριού Μαρία Ελιά: από το δέντρο στο … πιάτο μας.
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Λευκωσία τηλ : Λεμεσός τηλ :
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
Από πού προέρχονται οι τροφές;. Από πού προέρχεται η μπριζόλα; O Από το γουρούνι ; γουρούνι O Από το πρόβατο ; πρόβατο O Από την κότα ; κότα.
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016
Γιατί οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν τόσο έξυπνοι;
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Πρακτική στην Κοινότητα
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Διατροφή των αρχαίων Ελλήνων
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 12ο. ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ &ΨΩΜΙ
Πρακτική στη Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση πρακτικής στην κοινότητα Β εξάμηνο Ιδιωτικός παιδικός σταθμός «Τα δελφινάκια» Σκουρλής Νικόλαος Α.Μ:20929

Τι άλλαξε από το προηγούμενο εξάμηνο Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από τους ιδιοκτήτες του παιδικού και αναγνώριση της προσφοράς μου στα παιδιά από γονείς και νηπιαγωγούς Μεγαλύτερη και ευκολότερη πρόσβαση στο υλικοτεχνικό υλικό του παιδικού Πιο ισχυροί δεσμοί μεταξύ εμού και των παιδιών

Θέματα δραστηριοτήτων Πώς φτιάχνεται το λάδι που τρώμε; Παραδοσιακή και σύγχρονη μέθοδος (μήλος και γαιδουράκι, εργοστάσιο και μηχανήματα)

Συζήτηση για την βιταμίνη C. Σε ποια τρόφιμα υπάρχει; (φράουλα, πορτοκάλι, ακτινίδιο κα). Σε τι μας βοηθάει; (στην καρδιά, μας προστατεύει από το σκορβούτο κα)

Γνωριμία των παιδιών με διάφορα είδη μακαρονιών: σπαγγέτι, κοφτό μακαρονάκι, κοραλάκια, κοχυλάκια , φιογκάκια, βίδες. Γνωριμία επίσης με ορισμένα όσπρια όπως φασόλια, μαυρομάτικα φασόλια, γίγαντες, φακή, φάβα, ρεβίθια.

Βήματα παραγωγής ψωμιού από το σιτάρι : Βήματα παραγωγής ψωμιού από το σιτάρι : Θερισμός σιταριού, καθαρισμός σιταριού, απομόνωση των σπόρων, άλεσμα τους στον μύλο (παλαιότερα) ή από ειδικό μηχάνημα (σήμερα), κοσκίνισμα, ανάμειξη με νερό, μαγιά και αλάτι, πλάσιμο, παραμονή στον φούρνο.

Βήματα παραγωγής τυριού από το γάλα: Βήματα παραγωγής τυριού από το γάλα: Άρμεγμα αγελάδας, μεταφορά με φορτηγά ψυγεία στο εργοστάσιο, παστερίωση, προσθήκη γαλακτικού και εμβολιασμός με τους κατάλληλους μο, προσθήκη πυτιάς (με βίντεο και με παρουσίαση)

Σταδιακή αποκάλυψη- συμπλήρωση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής Συζήτηση με τα παιδιά για τις διατροφικές τους συνήθειες και κατά πόσο αυτές συμφωνούν την πυραμίδα.

Βήματα παραγωγής της σταφίδας από το σταφύλι Μάζεμα σταφυλιών, μεταφορά στο εργοστάσιο, αποξήρανση, κατεργασία με ειδικά μηχανήματα, διαλογή και συσκευασία σταφίδων.

Η διατροφή του ανθρώπου από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα πως αυτή βοήθησε στην εξέλιξη του και καθόρισε την ζωή του τρεις ενδιάμεσοι σταθμοί (ανακάλυψη φωτιάς, έναρξη καλλιέργεια φυτών και δέντρων, βιομηχανική επανάσταση)

Αξιολόγηση της ικανότητας των παιδιών να διακρίνουν τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές καθώς τις διάφορες ομάδες τροφίμων.

Παρουσίαση δέντρων ή φυτών από τα οποία προέρχονται διάφορα φρούτα και λαχανικά (μπανανιά, μηλιά, κερασιά, ροδακινιά, αχλαδιά, αμπέλι, καρπούζι, πεπόνι, κολοκύθα κα).

Μέσα υλοποίησης των δραστηριοτήτων Εικόνες μέσω PowerPoint και βίντεο από προτζέκτορα σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα : Α) παραγωγή ψωμιού από το σιτάρι Β) παραγωγή τυριού από το γάλα Γ) παραγωγή της σταφίδας από το σταφύλι Δ) διατροφή του ανθρώπου από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα Ε) αποκάλυψη και συμπλήρωση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής ΣΤ) τα δέντρα ή φυτά από τα οποία προέρχονται διάφορα φρούτα και λαχανικά

Ατομική αγορά και εν συνεχεία παρουσίαση στα παιδιά Α)διάφορων ειδών μακαρονιών: σπαγγέτι, κοφτό μακαρονάκι, κοραλάκια, κοχυλάκια , φιογκάκια, βίδες. Β) οσπρίων όπως φασόλια, μαυρομάτικα φασόλια, γίγαντες, φακή, φάβα, ρεβίθια. Γ) σταφίδων οι οποίες μάλιστα δόθηκαν σε όσα παιδιά επιθυμούσαν να δοκιμάσουν ώστε να έρθουν σε ουσιαστικότερη επαφή με το τρόφιμο.

Παιχνίδι με φρούτα και λαχανικά Χωρισμός του τμήματος σε δύο ομάδες (αγόρια-κορίτσια) καλύπτρα στα μάτια κάθε παιδιού ακουμπάει ένα φρούτο ή λαχανικό και προσπαθεί να το αναγνωρίσει μέσω αφή και την όσφρηση Όποια ομάδα μαζέψει τους περισσότερους πόντους κερδίζει

Επίσης Βοήθεια στην κουζίνα και την τραπεζαρία κατά την διάρκεια του μεσημεριανού των παιδιών. Συζήτηση με τα παιδιά κατά την διάρκεια του γεύματος απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με πρακτικά πράγματα της διατροφής τους. Συμμετοχή στην οργάνωση και πραγμάτωση των γιορτών του παιδικού

Και… απογοητεύσεις Διάφοροι γονείς εξέφρασαν επιθυμία για λειτουργία συμβουλευτικού γραφείου διατροφής στον παιδικό. Οι ιδιοκτήτες το απέφυγαν λέγοντας ότι υπάρχουν πρακτικά προβλήματα σε αυτό το εγχείρημα

Προτάσεις για βελτίωση Στην πορεία των 2 εξαμήνων υπήρξαν κάποια αναγκαστικά έξοδα για υλικοτεχνικό εξοπλισμό ( κούκλες, μακαρόνια, όσπρια, χαρτόνια, σταφίδες κα) Κόστος περίπου 30 ευρώ Θα ήταν ωφέλιμο να δίνεται ένα αρχικό budget για την κάλυψη των εξόδων αυτών

Ευχαριστώ πολύ