ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΚΛΙΜΤ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“La música en la pintura” Π Caravaggio.
Advertisements

Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟΥ
ARTS AND CRAFTS IN OUTDOOR EDUCATION
University of Peloponnese, School of Fine Art Department of Theatre Studies University of Peloponnese, School of Fine Art Department of Theatre Studies.
Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Στην ενότητα αυτή εντάσσεται η εκμάθηση της χρήσης αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από τις μεγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικού.
2 ο ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ/Β΄πτ ΓΕΡΑΓΟΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΚΑΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.
H Εικόνα στη διδασκαλία της Ιστορίας Μία πρόταση αξιοποίησης ιστορικών γελοιογραφιών στην Ιστορία Γενικής Παιδείας και Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ ´ Λυκείου.
Η κρίση στα Βαλκάνια Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
15/1/2013 Επιμελητήριο Ηρακλείου ΚΑΛΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ «Ζωοδόχος Πηγή»
Bιοχημεία Νοσηλευτικής Τρούγκος Κωνσταντίνος Αν. Καθ. Βιοχημείας Εργ. Βιολογικής Χημείας ΕΚΠΑ- Ιατρική Σχολή.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ο εκπαιδευτικός ως ‘αρχιτέκτονας της διδασκαλίας’ «Επιστήμονας» και «Δάσκαλος» Ιωάννης Ε. Βρεττός.
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ. Κρασί είναι το προϊόν της αλκοολικής ζύμωσης του χυμού των σταφυλιών δηλ. της μετατροπής της ζάχαρης του μούστου σε οινόπνευμα. Αυτό.
Αναγεννησιακή Τέχνη Ξεκίνησε κατά τον 15ο αιώνα, στη Φλωρεντία. Τα έργα έχουν θέματα κυρίως από τη Βίβλο, την Ελληνική και Ρωμαϊκή μυθολογία, την ιστορία,
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Ο Γύρος Του Κόσμου Σε 80 Ημέρες Συγγραφέας: Ιούλιος Βερν -Εκδοτικός Οίκος: Brijbasi Art Press Limited, India.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΙΤΑΝΗ ΧΡΥΣΑ ΣΑΙΤΑΝΗ Καλαμάτα. Άποψη της Καλαμάτας, 1880.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Έπιμέλεια : Μαρία Γεωργακούλια - φιλόλογος
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Παρουσιάσεις με το MS PowerPoint Διαφάνεια 1 Στόχοι του Σεμιναρίου  Το περιβάλλον εργασίας του PowerPoint  Χρήση της βοήθειας  Δημιουργία, αποθήκευση,
Η ερευνά μας για το άπειρο
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η Κρητική Σχολή Η Επτανησιακή Σχολή
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Bιοχημεία Νοσηλευτικής
ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα
Τα προπύλαια του Μονάχου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ο μόνος πραγματικός Αριθμός;;;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Θεωρία Συστημάτων και Πληροφοριακά Συστήματα
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Το φιλί.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Διαθεματική προσέγγιση
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ: Μια ιστορία Τέχνης
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη
Παρουσίαση – Εργασία: Βαγγέλης - Φερενίκη
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΑΡΚΩΔΗ ΧΕΙΛΗ ΟΡΧΙΔΕΑ ΘΑΝΑΤΙΦΟΡΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!
Εργασία γεωγραφίας Β’ Τρίμηνο
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
Παύλος Μωραΐτης 18 Ιανουαρίου 2010 Αντίο Παύλο.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ VON NEUMAN
Αναστασία Παπαδοπούλου
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
Γενικό Λύκειο Σκύδρας Α’ τάξη
Google: teiwest Τ.Ε.Ι. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΩΜ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Наставна средства физике
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Φιλοσοφική Ερμηνευτική
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
Art Psychotherapy Art as Therapy
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΚΛΙΜΤ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΟΡΦΙΑΤΗ ΦΛΩΡΑ ΚΟΥΤΗ ΘΩΜΑΗ Α2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΙΑΚΑ ΕΛΕΝΗ

ΚΟΡΦΙΑΤΗ ΦΛΩΡΑ ΚΟΥΤΗ ΘΩΜΑΗ Α2 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015- 2016

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ Ο Κλιμτ ήταν Αυστριακός ζωγράφος και ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του κινήματος της Απόσχισης (Sezession) της Βιέννης που διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της Αρ Νουβό (Art Nouveau).

Είχε σημαντική συμβολή στη διεθνή αναγνώριση της αυστριακής τέχνης και υπήρξε από τους πρώτους που κατάφεραν να συνδυάσουν την εικονιστική με την αφηρημένη ζωγραφική

Ο Κλιμτ γεννήθηκε στο Μπάουμγκαρτεν, κοντά στην πόλη της Βιέννης, και ήταν το δεύτερο από τα επτά παιδιά του φτωχού χαράκτη Ερνστ Κλιμτ και της Άννας Φίνστερ. Σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών γράφτηκε στη Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών (Kunstgewerbeschule) της Βιέννης

Το 1880 μαζί με τον αδελφό του, Ερνστ, και τον Φραντς Ματς (Frantz Matsch) ανέλαβαν την πρώτη του παραγγελία που αφορούσε πίνακες για το Μέγαρο Στουράνι (Sturany)της Βιέννης καθώς και ορισμένες τοιχογραφίες για την οροφή των ιαματικών λουτρών του Κάρλσμπαντ

ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΚΛΙΜΤ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ [1905] Αυτός ο πίνακας κέρδισε το βραβείο στην διεθνής έκθεση τέχνης της Ρώμη το 1911 και το επόμενο έτος αγοράστηκε από την γνωστή γκαλερί μοντέρνας τέχνης στη Ρώμης. Ο καμβάς αναμιγνύει μια αίσθηση ακτιβισμού, σκληρών γεωμετρικών σχημάτων και μια απρόσμενη ψυχολογική ενδοσκόπηση στις εκφράσεις των τριών προσώπων.

ΤΟ ΦΙΛΙ [1907-08] Διακοσμημένο με στιλ που επηρεάζεται από τις δύο γραμμικές δομές του σύγχρονου στιλ αρ νουβό και τις οργανικές μορφές του κινήματος Arts and Crafts. Το έργο αποτελείται από συμβατικά χρώματα λαδιού με εφαρμοσμένα στρώματα φύλλων χρυσού, μια πτυχή που δίνει μια εμφάνιση εντυπωσιακά μοντέρνα και υποβλητική

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ [1905-09] Ο πίνακας δείχνει διαφορετικές επιρροές να συγκλίνουν μεταξύ τους, από τη βυζαντινή τέχνη του ψηφιδωτού στα ιαπωνικά χαρακτικά. Αλλά το βάρος πέφτει ειδικά στην αιγυπτιακή παράδοση που εκφράζονται από την στάση των στοιχείων και την επανάληψη των διακοσμητικών μοτίβων.

ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ [1898] Ενισχυμένη με χρυσή κορνίζα που δημιουργήθηκε από τον αδελφό του Κλιμτ, τον Georg, η θεά Αθηνά απεικονίζεται μπροστά από την ζωφόρο την οποία εμπνεύστηκαν από την μελανόμορφη αττική αγγειογραφία του 6ου π.Χ αιώνα. Τα κόκκινα μαλλιά που ξεπροβάλλουν από το κράνος, ζωγραφίστηκαν με τρόπο ώστε να υπογραμμιστεί η θηλυκότητά της θεάς, παρά την πανοπλία της

ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ [1916-17] Με γρήγορο και ζωηρό ύφος, το πορτρέτο διαπνέεται από ένα γαλήνιο πνεύμα, ασυνήθιστο για τον Klimt. Εδώ εκφράζεται η μεταβολή του στο ρεαλισμό του προσώπου με λαμπερά χρώματα, φθάνοντας έτσι ένα εξπρεσιονιστικό ύφος, πολύ κοντά με τις εικόνες του Alexej von Jawlensky. Ωστόσο, ως προς την άμορφη και βίαιη παραμόρφωση των πινέλων των συναδέλφων του, ο Klimt αντιτίθεται με τα συνήθη διακοσμητικά στολίδια του.

Η ΖΩΗ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ [1908-11] Η έντονη αυτή διαχώριση του πίνακα συνθέτει δύο μέρη, εκπροσωπώντας αρκετά συμβολικά μοτίβα. Η ανησυχητική και σκοτεινή εικόνα του θανάτου με τον αργαλειό στα χέρια και την περιπεπλεγμένη ομάδα των ανθρωπίνων οργάνων, όπου το χρώμα ανακτά τη ζωντάνια της διακόσμησης. 

ΤΟ ΠΑΛΙΟ BURGTHEOTER ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ [1888] Το Burgtheater της Βιέννης, αντιπροσωπεύει το παλιό θέατρο στη Βιέννη, κατά τη διάρκεια κυρίως παραστάσεων. Αυτό το παλιό κτίριο την εποχή εκείνη ήταν να κατεδαφιστεί και να ξαναχτιστεί, και η ζωγραφική του Klimt ήταν πολύτιμη σε ότι αφορά τα πρόσωπα, πολλά από τα οποία είναι αναγνωρίσιμες προσωπικότητες της εποχής

ΑΓΑΠΗ [1895] Για παροδικά αραίωση της, η ερωτική σκηνή αποκαλύπτει το καλούπι του συμβολισμού. Το έργο είναι μέρος της σειράς Klimt της αλληγορίες και εμβλήματα, του οποίου ο σκοπός ήταν να μεταφράσει πιο σημαντικές στιγμές της ζωής σας, και ψυχολογικές αποχρώσεις της, σε μορφές μεταφορική ένταση.  

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΟΡΦΙΑΤΗ ΦΛΩΡΑ ΚΟΥΤΗ ΘΩΜΑΗ Α2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΙΑΚΑ ΕΛΕΝΗ