Τι είναι τα πολυμέσα; Β΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Advertisements

Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο
Έχετε ποτέ σκεφτεί τι άλλο μπορεί να είναι ένας ΜΑΛΑΚΑΣ… εκτός από ΜΑΛΑΚΑΣ…..??? ? ΕΡΩΤΗΣΗ (για βαθυστόχαστο προβληματισμό)
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Η υποστήριξη της διδασκαλίας του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Επεξεργασία Ακτινογραφικής Εικόνας Από τους Καραχριστιανίδη Αθανάσιο & Χαζίρη Κρίτωνα.
Άφιξη του Προέδρου του Ο.Ε.Ε.Κ κ. Αθανασίου Οικονόμου.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Επεξεργασία οπτικοακουστικού υλικού Ενότητα 3: Εξαγωγή τελικών αρχείων – Rendering.
Φωτογραμμετρική Εμπροσθοτομία με Δορυφορικές Εικόνες
19/4/2015B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 21 Αναπαράσταση ήχου εικόνας Μονάδες μέτρησης της μνήμης.
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ Αρχιτεκτονική Υπολογιστών.
Α ’ Λυκείου Κεφάλαιο 2.  Σε κάθε υπολογιστή μαζί με το λειτουργικό σύστημα γίνεται εγκατάσταση εφαρμογών που μας διευκολύνουν.  Αυτές οι εφαρμογές είναι.
Γνωστικά (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία (mindtools) Γώγουλος Γ., Κουτσουρελάκης Χ., Παπαδάκης Στ.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
Πληροφορίες μαθήματος Διδασκαλία Θεωρίας: Τετάρτη Εγγραφή στο eclass του μαθήματος Βιβλιογραφία μαθήματος: –Θεμελιώδεις Αρχές Συστημάτων Βάσεων.
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 3: Συστήματα πολυμέσων Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ IDentifEYE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 8-11.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Μία από τις πιο συνηθισμένες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος της αγονίας είναι η εξωσωματική γονιμοποίηση (In Vitro Fertilization),
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Α) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Χωρικά φίλτρα Διαδικασία μέσου όρου : ανάλογη της ολοκλήρωσης, συνεπάγεται θάμπωση Διαδικασία διαφόρισης, αντίστροφη της ολοκλήρωσης επιτυγχάνει ανάδειξη.
ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.
1 Σχεδιασμός πολυμεσικών εφαρμογών για μουσεία. Ιστορικό Το 1992 συστάθηκε κατάλληλη επιτροπή από τον οργανισμό ICOM (International Council of Museums)
Τεχνολογία και Εκπαίδευση Περιεχόμενο της έννοιας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΟΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Ανάπτυξη Πολυμεσικού Υλικού
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
Χρωματικά μοντέλα και συστήματα
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Εφαρμογεσ Πληροφορικησ Ταξη Α΄ ΚεφΑλαιο 2
Προσθήκη διαδραστικότητας στους κόσμους SCRIPTING
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Επιβλέπων: Δρ. Νικόλαος Δεσύπρης
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Αναπαράσταση Εικόνας.
Βελτίωση εικόνας Βελτίωση εικόνας στο πεδίο του χώρου
Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
HTML.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου
? Πώς … Πώς ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα αναγνωρίζει δεδομένα και εντολές;
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΥΛΑ :ΘΥΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Περί φυσικής του φωτός Πρωί στα Λευκά Όρη Εμμ. Β. Δρακάκης.
Κατάτμηση με βάση τις περιοχές
Απολογισμός Συνεδρίου
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
xBSM meeting, problems with C-line CA
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι τα πολυμέσα; Β΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα Λέξεις Κλειδιά: Ανάλυση εικόνας, αναλογικό σήμα, αλληλεπιδραστικότητα (interactivity), βάθος χρώματος, δειγματοληψία, εικονοστοιχείο (pixel), Πολυμέσα (Multimedia), ψηφιακό σήμα, ψηφιοποίηση εικόνας-βίντεο-ήχου. Τι είναι τα πολυμέσα; Γενικά μία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν: Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας (κείμενο, εικόνα, ήχο, κινούμενη εικόνα, βίντεο). Συνδέει ποικίλες πληροφορίες μεταξύ τους με μη γραμμικό τρόπο (όπως και στον Παγκόσμιο Ιστό, οι πληροφορίες σε μία εφαρμογή πολυμέσων είναι ειδικά δομημένες) . Η μη γραμμική οργάνωση των εφαρμογών πολυμέσων μας δίνει την δυνατότητα να αλληλεπιδρούμε με τον υπολογιστή και να επιλέγουμε τις πληροφορίες που θέλουμε. Σε αντίθεση από μία εκπομπή στην τηλεόραση, ο χρήστης δεν παρακολουθεί παθητικά τη ροή εξέλιξης της εφαρμογής, αλλά μπορεί να παρεμβαίνει (όπως για παράδειγμα σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι), καθορίζοντας τη μορφή, τη σειρά και την ταχύτητα με την οποία παρουσιάζεται η πληροφορία. Η ιδιότητα αυτή ονομάζεται αλληλεπιδραστικότητα χρήστη-υπολογιστή. Εκπαίδευση Ψυχαγωγία Τουρισμός-Πληροφόρηση Πολιτών Διαφήμιση-Πωλήσεις Προϊόντων Μερικά παραδείγματα χρήσης των Πολυμέσων στις καθημερινές μας δραστηριότητες

Εικόνα - Φωτογραφία Β΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Ανάλυση εικόνας, αναλογικό σήμα, αλληλεπιδραστικότητα (interactivity), βάθος χρώματος, δειγματοληψία, εικονοστοιχείο (pixel), Πολυμέσα (Multimedia), ψηφιακό σήμα, ψηφιοποίηση εικόνας-βίντεο-ήχου. Εικόνα - Φωτογραφία Εικόνα 3.1γ: Μεγαλύτερη μεγέθυνση λεπτομέρειας. Εικόνα 3.1α: Δημιουργία με το πρόγραμμα «Ζωγραφική». Εικόνα 3.1β: Μεγέθυνση μέρους της προηγούμενης εικόνας.

Εικόνα 3.4: Παράδειγμα εικόνων που δημιουργούν ένα κινούμενο σχέδιο. ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Ανάλυση εικόνας, αναλογικό σήμα, αλληλεπιδραστικότητα (interactivity), βάθος χρώματος, δειγματοληψία, εικονοστοιχείο (pixel), Πολυμέσα (Multimedia), ψηφιακό σήμα, ψηφιοποίηση εικόνας-βίντεο-ήχου. Βίντεο – Κινούμενο σχέδιο Εικόνα 3.4: Παράδειγμα εικόνων που δημιουργούν ένα κινούμενο σχέδιο. Εικόνα 3.5: Περιβάλλον λογισμικού επεξεργασίας βίντεο

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Ανάλυση εικόνας, αναλογικό σήμα, αλληλεπιδραστικότητα (interactivity), βάθος χρώματος, δειγματοληψία, εικονοστοιχείο (pixel), Πολυμέσα (Multimedia), ψηφιακό σήμα, ψηφιοποίηση εικόνας-βίντεο-ήχου. Ήχος Εικόνα 3.6α: Η γραφική παράσταση της κυματομορφής ενός ήχου. Εικόνα 3.6β: Η επιλογή συγκεκριμένων τιμών σε τακτά χρονικά διαστήματα για την καταγραφή ενός ήχου σε ψηφιακή μορφή. Εικόνα 3.6γ: Σύγκριση της αναλογικής και ψηφιακής αναπαράστασης της κυματομορφής.