Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜAΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΟΜΑΔΑ: «ΚΑΠΩΣ» ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΙΩΓΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΥΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Nelson R. Mandela Να βασιλέψει η ελευθερία. Κι ο ήλιος να μη δύσει ποτέ σε ένα τόσο λαμπρό ανθρώπινο επίτευγμα Περί ελευθερίας.
Advertisements

Aorist & Future Passive
Επιμέλεια Π. Τσάκωνας. 1. Ποια από τα ακόλουθα αποσπάσματα αλγόριθμων πραγματοποιούν σωστά την ταξινόμηση του πίνακα Α; ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ j ΑΠΟ.
The King’s Wisdom: Righteousness as Policy. Mt 5:1 Ἰ δ ὼ ν δ ὲ το ὺ ς ὄ χλους ἀ νέβη ε ἰ ς τ ὸ ὄ ρος, κα ὶ καθίσαντος α ὐ το ῦ προσ ῆ λθαν α ὐ τ ῷ ο ἱ.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Lesson 1c: Basic words, common objects JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Ενότητα 3_1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
Πως παίζουν τα παιδιά?. Σωματικά χαρακτηριστικά των παιδιών προσχολικής ηλικίας  Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα κινητικά  Χρειάζονται συχνά περιόδους ξεκούρασης.
Τα υφαντά ως προστατευόμενα πολιτιστικά αγαθά και η αξιοποίησή τους Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου Δικηγόρος, LL.M. Εξειδικευμένη σε θέματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας.
1. Πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές (11ος-15ος αιώνας)
Μάθημα 6 Η γενιά του Η γενιά του 80΄ ή Νέα Αθηναϊκή Σχολή.
Cluster δημιουργικών υπηρεσιών και οι λύσεις που προσφέρουν στο αγρο-διατροφικό τομέα. Η περίπτωση του Agro Design. 12 Δεκεμβρίου 2015 Πάνος Ρεμούνδος.
Χριστουγεννιάτικες Ευχές από το Δ1 3 ο Δημοτικό Πτολεμαΐδας.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
Φακωτάκη Ασημίνα επόπτης: Κορδούτης Παναγιώτης
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Ετήσια & Ολυμπιακή Προετοιμασία
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Ορισμός και έργο της αγωγής
Αρχές λειτουργίας και εφαρμογές αβαθούς γεωθερμίας Αργύριος Μπαϊρακλιλής Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κός ΑΠΘ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Αξιολόγηση επενδύσεων
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
~Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ~
ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 10: Μέθοδος συμπληρώματος Ιωάννης Σταματίου
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
που μπορεί να σε κάνει σοφό
Πρακτική Εφαρμογή.
ROSA PARKS Η Ρόζα Παρκς (Rosa Louise McCauley Parks, 4 Φεβρουαρίου Οκτωβρίου 2005) ήταν μια έγχρωμη μοδίστρα, που έμελλε να μείνει στην ιστορία.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Νοσήματα Αναπνευστικού Συστήματος Βρογχικό Άσθμα Πνευμονίες
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΜΙΧΑΣ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕΡΡΕΣ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Αισθητηριακές Διαταραχές
G Given To Those Who Need It. Eph
Δελτίο τύπου Το Πανεπιστήμιο των Ορέων, στοχεύει στην αναβίωση των οικονομικών πόρων, την αποτροπή της εγκατάλειψης των χωριών, τη μη εξάντληση του φυσικού.
Δελτίο τύπου Το Πανεπιστήμιο των Ορέων, υλοποιεί το άνοιγμα της πανεπιστημιακής κοινότητος στους ανθρώπους της υπαίθρου και στην αγνή λαϊκή γνώση, με στόχο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Η Οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών 2007/64
P = h/λ.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
We can manipulate simple equations:
Δελτίο τύπου Το Πανεπιστήμιο των Ορέων συνεχίζει τις εξορμήσεις του στα χωριά και στις ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές της Κρήτης, ύστερα από ένα καλοκαίρι.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Δελτίο τύπου Το Πανεπιστήμιο των Ορέων, στοχεύει στην αναβίωση των οικονομικών πόρων, την αποτροπή της εγκατάλειψης των χωριών, τη μη εξάντληση του φυσικού.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο στη Κύπρο
What a Friend We Have in Jesus What a friend we have in Jesus,
Ενημέρωση Το Πανεπιστήμιο των Ορέων, προεκτείνει το έργο της πανεπιστημιακής κοινότητος στους ανθρώπους της υπαίθρου και στην αγνή λαϊκή γνώση, με στόχο.
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ – ΜΕΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗΣ SI
Moods.
Διατηρήσιμη (Αειφορική) Ανάπτυξη
7Y Monday Indian Removal - Geography
Computational approaches for quantum many-body systems
BEING AS LITTLE CHILDREN
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Warm Up.
Average Atomic mass Most elements occur naturally as mixtures of isotopes. The mass numbers on the periodic table are the weighted average of the most.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜAΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΟΜΑΔΑ: «ΚΑΠΩΣ» ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΙΩΓΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΥΗ ΠΥΡΠΙΡΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ:2016-17

«Θάνατος και ανάσταση : ο γιος του Θεού πάνω στο σταυρό του επικυρώνει την τραγικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης και την ανυψώνει στην υπεράνθρωπη τάξη της ελπίδας και της αγάπης. Τα πάθη του επιτρέπουν έτσι στον κάθε δυστυχισμένο να τα ξαναζήσει στο δικό του επίπεδο και να συμμετάσχει σε ένα θεμελιακό γεγονός που τον ξεπερνάει κατά πολύ. Οφείλει να φορτωθεί τον προσωπικό σταυρό του και να βρει στον Ιησού έναν οδηγό και έναν συμπαραστάτη φίλο.»   Μπρυκνέρ Πασκάλ, Η αέναη ευφορία, 2001, σελ.36

Σύμφωνα με τον Πασκάλ από το παραπάνω απόσπασμα, η σταύρωση του Ιησού, «επικυρώνει την τραγικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης και την ανυψώνει στην υπεράνθρωπη τάξη της ελπίδας και της αγάπης». Τα πάθη του Ιησού επιτρέπουν σε κάθε δυστυχισμένο να τα ζήσει σε δικό του επίπεδο. Έτσι, φορτώνεται τον προσωπικό του σταυρό και αντιμετωπίζει τον Ιησού ως προστάτη και φίλο.

«Τρομερό το αίνιγμα αυτής της εντολής : «Αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν». Προφανής ο παραλογισμός : είτε αγαπάμε τον εαυτό μας σε βάρος των άλλων, είτε αγαπάμε τους άλλους εις βάρος του εαυτού μας. Θα έπρεπε λοιπόν να λατρεύουμε ασυγκράτητα τον εαυτό μας για να υπερχειλίζει η αγάπη μας προς τους άλλους.»   Μπρυκνέρ Πασκάλ, Το παράδοξο του έρωτα, 2016, σελ.101-102

Σύμφωνα με τον Πασκάλ από το παραπάνω απόσπασμα, προκειμένου να αγαπάμε τον συνάνθρωπο μας όσο και τον εαυτό μας, πρέπει πρώτα να αγαπήσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό.

  «Αυτός ο Θεός λοιπόν πέθανε για τις αμαρτίες μας μέσω της μορφής του Μεσσία. Ο Χριστός σταυρώθηκε για τον καθένα από μας.»   Μπρυκνέρ Πασκάλ, Το παράδοξο του έρωτα, 2016, σελ.272

Σύμφωνα με τον Πασκάλ από το παραπάνω απόσπασμα, ο Ιησούς σταυρώθηκε για μας, που έχουμε διαπράξει αμαρτίες. Πρέπει λοιπόν να βελτιωθούμε για χάριν του.

Μ. Μπούμπερ   «Από τα νιάτα μου αισθανόμουνα τον Ιησού ως μεγάλο αδελφό. Το ότι ο χριστιανισμός τον θεωρούσε και τον θεωρεί και σωτήρα, μου φαινόταν πάντοτε ένα γεγονός μεγάλης σοβαρότητας, την οποία πρέπει να κατανοήσω για χάρη του και για δική μου χάρη…Αυτά τα αδελφικά και φιλικά αισθήματά μου δυνάμωσαν με το χρόνο και έγιναν όλο και πιο αγνά, και σήμερα τον βλέπω με πιο δυνατή και πιο αγνή ματιά από ποτέ. Μου είναι πιο βέβαιο από ποτέ ότι του ανήκει μια μεγάλη θέση στην ιστορία της θρησκείας του Ισραήλ». Martin Buber, Two Types of Faith,1951, σελ.12

Σύμφωνα με τον Martin Buber από το παραπάνω απόσπασμα, με το πέρασμα των αιώνων τα συναισθήματα προς τον Ιησού γίνονται εντονότερα. Για μας ο Ιησούς είναι ο μεγάλος αδελφός κ για το χριστιανισμό σωτήρας. Επίσης ο Ιησούς κατέχει σημαντική θέση στην ιστορία της θρησκείας του Ισραήλ.

Μ. Γκάντι   Ο Ιησούς δεν κήρυξε μια νέα θρησκεία, αλλά ένα νέο τρόπο ζωής. Ο Ιησούς είναι αυτός που είπε : «Στη βασιλεία του Θεού δε θα μπει όποιος μου λέει “Κύριε, Κύριε”, αλλά όποιος κάνει το θέλημα του ουράνιου Πατέρα μου. Harijan, 12-6-1937 in M. K. Gandhi, What Jesus means to me, 1959

Στο παραπάνω απόσπασμα o Γκάντι αναφέρει ότι η διδασκαλία του Χριστού δεν κηρύσσει απλώς τη δημιουργία νέας θρησκείας αλλά και ένα νέο τρόπο ζωής.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΦΙΑ http://www.iep.edu.gr/index.php/el/?option=com_content&view=article&id=451

ΤΕΛΟΣ