Slideshare.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Jigsaw: Τί είναι;.
Σενάριο.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Εισαγωγή στο Blackboard
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Slideshare

Γιατί Δίνονται αρκετές επιλογές παρουσίασης ενός θέματος, όπως για παράδειγμα παρουσιάσεις σε pdf, documents, infograhics και βίντεο, ανάλογα με τις προτιμήσεις του χρήστη Το Επίσης το Slideshare έχει χαρακτηριστικά social media. Ειδικότερα ο χρήστης δημιουργεί λογαριασμό, εύκολα και δωρεάν, με τον οποίο μπορεί να παρακολουθεί αναρτήσεις ή θεματικές, να δείχνει την προτίμηση του σε παρουσιάσεις ή να κοινοποιήσει μια παρουσίαση που του αρέσει σε ένα άλλο social media. Slideshare . Ως προς τη δομή του, πρέπει να σημειωθεί ότι είναι χωρισμένο σε θεματικές ενότητες, και κατά συνέπεια είναι πολύ εύκολο να ανακαλύψει ο χρήστης παρουσιάσεις που άπτονται των ενδιαφερόντων του.

Δυνατότητα παρουσίασης εγγράφων Δυνατότητα παρουσίασης εγγράφων

Δυνατότητα παρουσίασης Infographics

Δυνατότητα παρουσίασης Video

Ομάδες Συντονισμού Αναζήτησης Ισστολογίων Περιεχομένου Αξιολόγησης Εμπειρίας Συνεντέυξεων Εγγράφων Παρουσιάσεων Βίντεο Infographics

Αναζήτησης Ιστολογίων Αρμοδιότητες Ομάδων Περιεχομένου Συντονίζει το περιεχόμενο κάθε ομάδας και κοινοποιεί στο wiki τις εργασίες των ομάδων. Παράλληλα αναλαμβάνει την κοινοποίηση των έργων της κάθε ομάδας μέχρι να επιλεγεί από όλα τα μέλη το επικρατέστερο. Τέλος αναλαμβάνει την ευθύνη για δημιουργία λογαριασμού στο slideshare και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να διαμοιράζεται το τελικό προϊόν. Αναζήτησης Ιστολογίων Επικεντρώνεται στην εύρεση και στην καταγραφή εκπαιδευτικών ιστολογίων με κριτήριο τον βαθμό ανανέωσής τους, τη θεματολογία τους και την επισκεψιμότητα τους, αν αυτό σημειώνεται στο ιστολόγιο. Επίσης δημιουργούν λίστα ιστολογιών με βάση τα παραπάνω κριτήρια και καταγράφουν, με τη συμβολή των υπολοίπων μελών, προτάσεις ομαδοποίησής τους. Παρουσιάσεων Αναλαμβάνει τη δημιουργία παρουσίασης εστιάζοντας στο περιεχόμενο και τη μορφή των ιστολογίων δίνοντας βαρύτητα στα κριτήρια που τέθηκαν από τη ομάδα αναζήτησης ιστολογίου. Επίσης αφού παραλάβουν από την ομάδα αναζήτησης ιστολογίου το έγραφο σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση στα ιστολόγια, τότε δημιουργεί υλικό με στόχο να παρουσιάσει την διαφοροποίηση του τελικού προιόντος.

Αρμοδιότητες Ομάδων Εγγράφων Ψηφιοποιεί τις συνεντεύξες των εκπαιδευτικών-blogger και τις παρουσιάζει δημιουργικά με βάση κριτήρια που θα τεθούν Infographics Αναλαμβάνει μια πρωτότυπη παρουσίαση των κυριότερων σημείων των ιστολογίων και των συνεντεύξεων, συνδυάζοντας κείμενο - εικόνα και κόμικ, δοσμένη με μια κριτική ματιά. Επίσης αφού παραλάβει από την ομάδα αναζήτησης ιστολογίου το έγραφο σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση στα ιστολόγια, δημιουργεί υλικό με στόχο να παρουσιάσει την διαφοροποίηση του τελικού προιόντος. Video Είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία βίντεο, τα οποία θα παρουσιάζουν τα ιστολόγια, και τις συνεντεύξεις (σε περίπτωση που γίνουν δια ζώσης). Επίσης αφού παραλάβουν από την ομάδα αναζήτησης ιστολογίου το έγραφο σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση στα ιστολόγια, τότε δημιουργεί υλικό με στόχο να παρουσιάσει την διαφοροποίηση του τελικού προιόντος.

Αξιολόγησης της εμπειρίας Αρμοδιότητες Ομάδων Συνεντεύξεων Είναι υπεύθυνη για τον εντοπισμό εκπαιδευτικών- συντακτών ιστολογίου με στόχο την διεξαγωγή συνέντευξης. Για παράδειγμα μπορεί να διερευνά αν το ιστολόγιο που δημιούργησαν εκπλήρωσε ή συνεχίζει να ακολουθεί τους αρχικούς στόχους του που είχαν τεθεί σε αρχικό στάδιο. Αξιολόγησης της εμπειρίας Αναλαμβάνει την εβδομαδιαία αποτίμηση του έργου κάθε ομάδας με τη μορφή ερωτηματολογίου και εξάγει στατιστικά στοιχεία. Με βάση αυτά διευκολύνεται η ανατροφοδότηση των μελών και η διαφοροποίηση τους στη πορεία της διαδικασίας.

Οργάνωση κοινότητας 1η εβδομαδα Σε αρχικό στάδιο όλα τα μέλη των ομάδων θα επιφορτιστούν με την αναζήτηση των ιστολογίων (όσα μας δόθηκαν στην πλατφόρμα του wiki απο τον διδάσκοντα, αλλά και όσα γνωρίζουν οι χρήστες από άλλες πηγές). Στη πορεία ο κάθε χρήστης θα μελετήσει τα ιστολόγια, θα κρατήσει σημειώσεις για το περιεχόμενο και οργανωσιακού τύπου χαρακτηριστικά, όπως η δομή, οι ενότητες, ο τύπος του ιστολογίου (εκπαιδευτικό, σχολικό) και η πλατφόρμα, ώστε να έχει πληρέστερη εικόνα για τα κριτήρια με βάση τα οποία μπορούν να χωριστούν να ιστολόγια που δόθηκαν. Τα κριτήρια στα οποία έχει καταλήξει ο κάθε χρήστης θα αναρτηθούν από τον προσωπικό του λογαριασμό σε σελίδα στο wiki στην 3η σελίδα με τον όνομα «κριτήρια ιστολογίων». 2η εβδομάδα Εφόσον έχουν οριστεί οι παραπάνω ομάδες συντονισμού και σημειωθεί ο ρόλος τους, το κάθε μέλος της κοινότητας στο διάστημα 2 ημερών καλείται να επιλέξει με βάση τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητές του 2 ή 3 κατά σειρά προτίμησης ομάδες και να δικαιολογήσει την επιλογή του. Σε περίπτωση που μια ομάδα βρεθεί να αποτελείται από περισσότερα ή λιγότερα από 4 άτομα θα πραγματοποιηθεί συζήτηση μεταξύ των ενδιαφερόμενων. Στο επόμενο διάστημα 2-3 ημερών, η ομάδα περιεχομένου θα καθορίσει τα μέλη της ομάδας αλλά και τα κριτήρια του τελικού προιόντος ανάλογα με τις προτιμήσεις που έχουν δηλωθεί. Κάθε μέλος της κοινότητας, στο διάστημα αυτό μέχρι το τέλος της 2ης εβδομάδας, οφείλει να γνωρίζει τους στόχους του τελικού προϊόντος της ομάδας του και να εξοικειωθεί με το αντικείμενο της (π.χ. ομάδα infographics εξοικείωση με τα περιβάλλοντα που δημιουργούν infographics, infogram, wordie, easel.ly, creatly).

Οργάνωση κοινότητας 3η-6η εβδομάδα Η ομάδα αναζήτησης ιστολογίων θα καταγράψει σε ένα έγγραφο το περιεχόμενο των ιστολογίων και ειδικότερα τα βασικά χαρακτηριστικά και οι αρχές του, και θα το προωθήσει στις ομάδες παρουσίασης, βίντεο, Infografics. Αυτές, με τη σειρά τους θα δημιουργήσουν υλικό με στόχο να παρουσιαστεί η διαφοροποίηση τους από την επικρατούσα κατάσταση. Κάθε ομάδα ασχολείται με τη δημιουργία του προϊόντος που έχει αναλάβει. Δε θα αρκεστεί απλά στη δημιουργία ενός προϊόντος αλλά θα παρέχει δύο με τρεις εναλλακτικές επιλογές. Στο διάστημα αυτό θα υπάρξει η εβδομαδιαία αποτίμηση και αξιολόγηση της εμπειρίας από τη ομώνυμη ομάδα . 7η εβδομάδα Αξιολόγηση των προϊόντων της κάθε ομάδας με στόχο την διαμόρφωση του τελικού προϊόντος. Η ομάδα περιεχομένου δίνει την τελική μορφή και το διαμοιράζει στο SlidesShare και στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟ WIKI 1η Συζήτηση 2η Οργάνωση ομάδων- επιλογή μελών ομάδων 3η Λίστα ιστολογίων 4η Αξιολόγηση προιόντων ομάδας παρουσιάσεων 5η Αξιολόγηση προιόντων ομάδας Infographics 6η Αξιολόγηση προιόντων ομάδας video 7η Αξιολόγηση προιόντων ομάδας εγγραφων 8η Εβδομαδιαία αποτίμηση 9η Ομάδα συνεντεύξεων 10η Ομάδα παρουσιάσεων 11η Ομάδα αναζήτησης ιστολογίων 12η Ομάδα infographics 13η Ομάδα video 14η Ομάδα εγγράφων

Τρόπος συμμετοχής μελών κοινότητας Συμμετέχει στις ηλεκτρονικές συζητήσεις της ομάδας του και συγγράφει (ή δημιουργεί) συνεργατικά το προϊόν της εκάστοτε ομάδας . Είναι υποχρεωμένο να παρακολουθεί τις αναρτήσεις της ομάδας περιεχομένου ώστε να ενημερώνεται για ό, τι καινούριο προκύπτει. Παρακολουθεί την αξιολόγηση της προόδου του και τη συγκρίνει με το συνολικό έργο μέσα από τη σύνοψη της δουλειάς της ομάδας αξιολόγησης της εμπειρίας. Δίνει συνεντεύξεις στην ομάδα αξιολόγησης της εμπειρίας, (π.χ. γνωστοποιεί τα πιθανά προβλήματα). Μελετά τις υπόλοιπες ενότητες και αξιολογεί τις προτάσεις τους. Ψηφίζει για τη μορφή και το περιεχόμενο των επιμέρους προϊόντων. Παρακολουθεί και συμμετέχει στη γενική συζήτηση της κοινότητας στην αρχική σελίδα του wiki και είναι σε θέση να προτείνει αλλαγές για τη γενική πορεία του έργου.