Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην αξιολόγηση μαθητών με έμφαση στο Γυμνάσιο Άλλα θέματα
Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Οι μαθητές παρακολουθούν εκπαιδευτικό οπτικοακουστικό υλικό στο σπίτι και εργάζονται σε αυτό, πριν από το μάθημα στη σχολική τάξη. Στη σχολική τάξη ο χρόνος αφιερώνεται σε ασκήσεις, πρότζεκτς, συζητήσεις επίλυση αποριών.
Είδη αξιολόγησης των μαθητών α) Η διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε σχολικού έτους β) Η διαμορφωτική αξιολόγηση κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους γ) Η τελική αξιολόγηση
Η διαμορφωτική αξιολόγηση Προσδιορίζει τον βαθμό επίτευξης των στόχων της διδασκαλίας, παρέχει ανατροφοδότηση στους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς και στηρίζει την προσπάθεια τους
Η τελική αξιολόγηση επιδιώκει την έγκυρη, αξιόπιστη, αντικειμενική και αδιάβλητη αποτίμηση των γνώσεων, των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των μαθητών.
Μορφές και τεχνικές Αξιολόγησης 1) Τη συμμετοχή στην καθημερινή εργασία της τάξης και τη δραστηριότητά στη σχολική μονάδα. 2) Τα αποτελέσματα στις γραπτές δοκιμασίες (ολιγόλεπτες ή ωριαίες), στα δύο τετράμηνα και στις τελικές εξετάσεις. 3) Τις συνθετικές δημιουργικές εργασίες (Λύκειο ή Γυμνάσιο Β τετράμηνο) και 4) Από τον ατομικό του φάκελο, όπου αυτός τηρείται
http://www.iep.edu.gr
Δίαυλος https://diavlos.grnet.gr/search?populate=%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD+%CF% 83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CF%89%CE%BD
https://diavlos.grnet.gr