2o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΥΡΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ Λειβαδίτη Σοφία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Η Φ ι λ ί α.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Θεωρούμε ότι τόσο οι βασικοί όσο και οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος επετεύχθησαν. Πιστεύουμε πως μέσα από ενδιαφέρουσες.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΥΡΟΥ 2014-15 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ Λειβαδίτη Σοφία Τσαμπουνιάρη Αναστασία Γεωργούντζου Βασιλικη

Σκοπός και στόχοι του προγράμματος Σκοπός μας είναι Να παρέχουμε στα παιδιά καθοδηγητικές αρχές και εργαλεία για την ανάπτυξη της ολότητας τους, αναγνωρίζοντας ότι ο άνθρωπος αποτελείται από σωματική, διανοητική, σωματική και πνευματική διάσταση.

Στόχοι του προγράμματος και προσωπικοί στόχοι -να βοηθήσουμε τα παιδιά να σκεφτούν και να αναλογιστούν τις διαφορετικές αξίες και τις πρακτικές συνέπειες της έκφρασης τους, σε σχέση με τον εαυτό τους και τους άλλους (την κοινότητα και τον κόσμο γενικά). -να εμβαθύνει την κατανόηση, τα κίνητρα και την υπευθυνότητα σε σχέση με τη διαμόρφωση θετικών προσωπικοτήτων και κοινωνικών επιλογών -πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού -να εμπνεύσει εμάς τους εκπαιδευτικούς να επιλέξουμε τις προσωπικές, κοινωνικές, ηθικές και πνευματικές μας αξίες και να έχουμε επίγνωση των πρακτικών μεθόδων για την ανάπτυξη και εμβάθυνσή τους -να προσεγγίσουμε την εκπαίδευση σαν ένα μέσο που παρέχει στους μαθητές μια φιλοσοφία ζωής, ώστε να διευκολύνουμε την συνολική τους εξέλιξη, ανάπτυξη και τις επιλογές , έτσι ώστε να εντάξουν τον εαυτό τους στην κοινότητα με σεβασμό, αυτοπεποίθηση και αίσθηση σκοπού.

Υποθέματα Ειρήνη Eνότητα Σεβασμός στον εαυτό μας, στον συνάνθρωπο ,στην διαφορετικότητα στη φύση Αγάπη Υπευθυνότητα Ευτυχία Συνεργασία Τιμιότητα Ταπεινότητα Ανεκτικότητα Απλότητα

Πεδία σύνδεσης με τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων γνωστικών αντικειμένων Γλώσσα, μαθηματικά, μουσική, εικαστικά, τέχνες, Η/Υ, χορός, περιβαλλοντική εκπαίδευση, θέατρο, μουσειοπαιδαγωγική, λαϊκή παράδοση

Συνεργασία με φορείς -οίκος ευγηρίας Σκύρου -ορφανοτροφείο Αρρένων Χαλκίδας -Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός τμήματος Ρόδου -Ζωολογικός κήπος Θεσσαλονίκης -συνεργασία με άλλα νηπιαγωγεία για την δημιουργία παραμυθιού και αποστολή του παραμυθιού στην UNICEF

επισκέψεις -στον οίκο ευγηρίας Σκύρου --αρχαιολογικό μουσείο Σκύρου -φάρμα Σκυριανών αλόγων Καλαμίτσα -Παραλία γιαλός Μώλου

-ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ - ΦΑΝΤΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ 1ο ΥΠΟΘΕΜΑ ΕΙΡΗΝΗ ΔΡΑΣΕΙΣ -ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ - ΦΑΝΤΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα της αξιών με το τραγούδι της ειρήνης: τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο. Το τραγουδήσαμε, το χορέψαμε , το ζωγραφίσαμε

Ένα βιντεάκι μας στο TWINNSPACE του προγράμματος και η διεύθυνση URL http://youtu.be/BgvK9cXxVUc?list=UU27736nSss4ZRhXiQaeCqgg

Σχεδιάσαμε στην αυλή δυο καρδιές με πετραδάκια κι έναν ήλιο από γκοφρέ και πευκοβελόνες, γιατί οι καλλιτέχνες αγαπούν τη φύση

Παίρνω φως απ τον ήλιο και φτιάχνω την αγάπη και μου λες… πως σ αρέσει

τα παιδιά τραγουδούν μες στους δρόμους κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει.

Τα σκοτάδια σκορπάνε κι η μέρα λουλουδίζει σαν ανθός στο περβάζι.

Σ’ αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος πόσο μοιάζει με μικρή πολιτεία.

Διερεύνηση των ιδεών των παιδιών σχετικά με την ειρήνη Τι είναι η Ειρήνη? Τι σημαίνει να έχουμε έναν ειρηνικό κόσμο? Καταιγισμός ιδεών

Τα παιδιά είπαν για την ειρήνη ΜΑΡΙΑ: Ειρήνη είναι να μην κοπανάμε ΜΑΡΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ: Να μην τσακωνόμαστε και να μην χτυπάμε τους άλλους ΜΑΝΩΛΗΣ Θ. να σεβόμαστε τα παιχνίδια και να μην βαράμε ΣΤΕΦΑΝΟΣ: να έχουμε ελευθερία ΜΑΝΩΛΗΣ Λ: να σέβομαι τα δικά μου παιχνίδια ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠ. να προσέχουμε τα ζώα ΓΙΑΝΝΗΣ: να πηγαίνουμε σχολείο

ΔΗΜΗΤΡΗΣ: να παίζουμε αγαπημένοι και να είμαστε όλοι φίλοι ΑΝΝΑ: να παίζω με όλες τις φίλες και όλα τα παιδάκια σχολείο ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ: όλα τα παιδάκια να πηγαίνουν σχολείο και να μη χτυπάμε τα παιδιά ΚΑΛΛΙΣΤΗ: να παίζουμε όλοι αγαπημένοι ΚΑΛΙΑ: να ακούω τη μουσική που θέλω και να πηγαίνω σχολείο να παίζω με τους φίλους μου ΑΜΑΝΤΑ: να έχουμε ηρεμία ΟΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ!

ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Σχεδιάσαμε τα χεράκια της φιλίας , το κορμό της καλοσύνης, τις ρίζες της αγάπης και με όλα αυτά φτιάξαμε το δέντρο της ειρήνης. Όποτε κάποιο παιδάκι κάνει μία ειρηνική πράξη , γράφουμε την πράξη του σε ένα φυλλαράκι του δέντρου. Κάθε παιδάκι έχει το δικό του ειρηνικό κλαδί στο δέντρο της ειρήνης. Στόχος μας να γεμίσει το κλαδάκι μας με πράξεις ειρήνης

Σχεδιάσαμε τα κλαδιά του δέντρου με το περίγραμμα του καρπού των χεριών μας

Μας βοηθούν και οι φίλοι μας

Συνεχίζουμε την δέντρου της ειρήνης

Στα οποία προσθέσαμε τα χεράκια της φιλίας αφού τα κόψαμε

Στολίσαμε τα κλαδιά μας όπως θέλαμε

Κι έτοιμα τα κλαδιά της φιλίας, που θα μπουν στο δέντρο της ειρήνης

Το δέντρο των ειρηνικών μας πράξεων

Ζωγραφίσαμε ατομικούς φακέλους όπου μέσα καταγράφουμε τις ειρηνικές πράξεις του κάθε παιδιού και τα φυλλαράκια που μάζεψε την περασμένη βδομάδα

Όταν κάποιο παιδάκι κάνει κάποια ειρηνική πράξη τότε καταγράφουμε τη πράξη αυτή στο δικό του κλαδάκι στον δέντρο της ειρήνης. Στο τέλος της βδομάδας το παιδάκι με τα περισσότερα φυλλαράκια στο κλαδάκι του γίνεται ο ειρηνοποιός –αστεράκι της βδομάδας που ακολουθεί και παίρνει ως δώρο ένα βιντεάκι με δραματοποίηση από την ομάδα των παιδιών των ιστοριών ειρηνικών πράξεων που έκανε καθώς και δώρο ζωγραφιές από τα παιδιά σε άλμπουμ. Και φυσικά φορά το στέμμα του ειρηνοποιού (εδώ ο Ο Ορφέας…μαζί με τη μητέρα του)

Ο Ειρηνοποιός θ. με την μανούλα του που μας έφεραν τούρτα