Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Advertisements

Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
2η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2013 θέμα: “Μουσική γνωστική ανάπτυξη μέσα από το βίωμα” Δρ Γιώτα.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ MedISys MedISys Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα υγείας Τεχνολογία αιχμής Κάλυψη του θεσμικού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
1 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ Συνέντευξη Τύπου 5 Απριλίου 2011.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Έλεγχος Πνευματικού Ρομποτικού Βραχίονα (3DOF) με Χρήση Μικροελεγκτή MC68HC11A1(Hardware –Software) Πτυχιακή Εργασία Κων/νου Καλοβρέκτη ΤΕΙ Λαμίας Τμήμα.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σταύρος Ν. Δηµητριάδης Λέκτορας.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Καταγραφή των κυήσεων στις οροθετικές γυναίκες της ΜΕΛ του ΠΑΓΝΗ
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΚΦΕ Πειραιά – Καλλίπολης Θάνος Ι., Σκλαβενίτης Δ., Αντωνίου Α.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Η ΛΟΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ.
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΜΑΘΗΜΑ 1
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΒΙΟΛ. ΚΥΤΤΑΡΟΥ, ΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ Β_2007, Λ.Χ. Μαργαρίτης
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ως μέρος μιας επιδημιολογικής μελέτης, 2 ομάδες γυναικών ρωτήθηκαν (με συνέντευξη) για την ύπαρξη ναυτίας και στομαχικού πόνου. Σε μια σύγκριση.
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας Σταυρακάκης Κων/νος Εφραίμ.
Ιστορίες για παιδιά και γονείς
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
بسم الله الرحمن الرحيم.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για τις ανάγκες μαθητών εαε. Παρουσίαση παραδειγμάτων ορθής χρήσης του λογισμικού και πρακτικές υποδείξεις Τάσος Λαδιάς Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19 ladiastas@gmail.com

Θα παρουσιαστούν τα λογισμικά: ΕυΔομή

Θα παρουσιαστούν τα λογισμικά: και ΥπερΔομή

Θα παρουσιαστούν τα λογισμικά: ΕυΔομή και ΥπερΔομή που είναι παραγωγή του http://earthlab.uoi.gr/ του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Φορέας υλοποίησης των έργων ήταν το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στο πλαίσιο του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ ΜΕΤΡΟ 1.1 «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΟΜΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ» ΕΝΕΡΓΕΙΑ 1.1.4: «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ» Κατηγορία πράξεων 1.1.4 α «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

Τα ΕυΔομή και ΥπερΔομή ήταν έργα πιλοτικά, άρα δεν είναι πλήρως ολοκληρωμένα,

Τα ΕυΔομή και ΥπερΔομή ήταν έργα πιλοτικά, άρα δεν είναι πλήρως ολοκληρωμένα, και βρίσκονται σε συνεχή εξέλιξη

Τα ΕυΔομή και ΥπερΔομή Είναι εργαλεία παραγωγικότητας που έχουν σκοπό να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής που ασχολούνται με μαθητές που έχουν σοβαρό αυτισμό και νοητική καθυστέρηση

Τα ΕυΔομή και ΥπερΔομή και γι’ αυτό έχουν σχεδιαστεί να είναι εύκολα στη χρήση χωρίς να απαιτούν από τον εκπαιδευτικό που τα χειρίζεται, να διαθέτει εξειδικευμένες γνώσεις στο χειρισμό των ηλεκτρονικών υπολογιστών

Τα ΕυΔομή και ΥπερΔομή ως εργαλεία παραγωγικότητας πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητες των εκπαιδευτικών να παράγουν εκπαιδευτικό υλικό για να το αξιοποιήσουν σε εκπαιδευτικά σενάρια που θα αναπτύξουν μόνοι τους.

Τα ΕυΔομή και ΥπερΔομή Το εκπαιδευτικό υλικό που έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του προγράμματος έχει ως κύριο σκοπό την κατάκτηση δεξιοτήτων αυτόνομης διαβίωσης

προσομοιάζουν στον ψηφιακό χώρο Τα ΕυΔομή και ΥπερΔομή προσομοιάζουν στον ψηφιακό χώρο διαδικασίες γνώριμες στους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής που παράγουν το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιούν στην τάξη τους.

Στις ειδικές ανάγκες η αναγνώριση των αναγκών πρέπει να οδηγεί στη δημιουργία «προσθετικού περιβάλλοντος» που να ευνοεί την εκπαίδευση και την ενσωμάτωση.

Με τον όρο «προσθετικό περιβάλλον» εννοούμε τις συνθήκες προσαρμογής του περιβάλλοντος που αποτρέπουν μια αδυναμία να μετατρέπεται σε αναπηρία.

Για τις δυσκολίες της επικοινωνίας έχουν αναπτυχθεί Συστήματα Οπτικής Επικοινωνίας όπως το PECS.

Σε ένα υβριδικό PECS (απευθύνεται σε άτομα με αυτισμό που δεν έχουν σοβαρή νοητική καθυστέρηση) οι φωτογραφίες του κλασικού PECS έχουν αντικατασταθεί με τα πιο αφηρημένα εικονίδια του MΑΚΑΤΟΝ.

για να φτιάξει ένας εκπαιδευτικός ένα ντοσιέ επικοινωνίας με οπτικό υλικό τύπου PECS θα πρέπει να φτιάξει ~300 εικονίδια.

Συνολικά ο εκπαιδευτικός για να φτιάξει Για τον εκπαιδευτικό αυτό σημαίνει: α) αναζήτηση σε CD του ΜΑΚΑΤΟΝ των εικονιδίων β) τοποθέτηση σε ένα αρχείο και εκτύπωση γ) κόψιμο 300 εικονίδια x 4 πλευρές δ) πλαστικοποίηση των εικονιδίων ε) κόψιμο των πλαστικοποιημένων εικονιδίων στ) κόψιμο των γωνιών των εικονιδίων ζ) κόψιμο 300 κομματιών βέλκρο η) επικόλληση των 300 κομματιών βέλκρο Συνολικά ο εκπαιδευτικός για να φτιάξει ένα και μοναδικό σύνολο εικονιδίων θα πρέπει να κάνει τουλάχιστον 3.900 κοψίματα.

Αυτή ήταν η ανάγκη για την ανάπτυξη του λογισμικού της ΕυΔομής.

Επιχειρώντας να καλύψει αυτή την ανάγκη υποβλήθηκε το 2006 η πρόταση «Ευδομή»

«Εκπαιδευτικό πιλοτικό πρόγραμμα όπου οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής, με τη χρήση ενός περιβάλλοντος λογισμικού, αναπτύσσουν οι ίδιοι εκπαιδευτικές δραστηριότητες και δημιουργούν εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό (σε ψηφιακή ή και έντυπη μορφή), με στόχο τη βελτίωση των διαφόρων ικανοτήτων και την κάλυψη των αναγκών των ΑμεΑ (παιδιών και εφήβων) στο φάσμα του αυτισμού»

Η δομή της ομάδας εργασίας

η εμπειρία στην ειδική αγωγή

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα όπου οι εκπαιδευτικοί σχεδιάζουν, αναπτύσσουν, δημιουργούν το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό που ταιριάζει στις ανάγκες τους.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα όπου οι εκπαιδευτικοί μπορούν να τροποποιήσουν και να αναδιοργανώνουν το παρεχόμενο εκπαιδευτικό υλικό και να προσθέσουν επιπλέον περιεχόμενο

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες αφενός κάθε κατηγορίας ΑμεΑ (π.χ. φωτογραφία για νοητική καθυστέρηση, σύμβολο για αυτισμό, νόημα για κωφούς, προφορική λέξη για τυφλούς) και αφετέρου με το επίπεδο δυσκολίας / εξατομίκευσης για τον κάθε μαθητή.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες Ευέλικτα παρέχοντας στο χρήστη-εκπαιδευτικό δυνατότητες για την οργάνωση ποικίλων δραστηριοτήτων αναλόγων των διαφορετικών επιπέδων οικοδόμησης της γνώσης.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες Ευέλικτα Συμβατά με άλλα λογισμικά έτσι ώστε να μπορεί να ο εκπαιδευτικός να χρησιμοποιεί τους πόρους από πολλά και διαφορετικά λογισμικά.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες Ευέλικτα Συμβατά με άλλα λογισμικά Εύχρηστα και απλά στη χρήση ώστε να πετυχαίνουν την ευρύτερη δυνατή αποδοχή από τους χρήστες (που γενικά είναι επιφυλακτικοί με τις νέες τεχνολογίες) με πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα λόγω υψηλού βαθμού διάχυσης.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες Ευέλικτα Συμβατά με άλλα λογισμικά Εύχρηστα και απλά στη χρήση Αποκεντρωμένα, με φιλοσοφία ανάπτυξης ενός δικτύου μικρών εξειδικευμένων εφαρμογών που αντλούν το περιεχόμενό τους από αποκεντρωμένες τοπικές πολυμεσικές βάσεις δεδομένων.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες Ευέλικτα Συμβατά με άλλα λογισμικά Εύχρηστα και απλά στη χρήση Αποκεντρωμένα Δυναμικά, παράγοντας σε πραγματικό χρόνο νέα οργανωτικά συστήματα από το υπάρχον περιεχόμενο.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες Ευέλικτα Συμβατά με άλλα λογισμικά Εύχρηστα και απλά στη χρήση Αποκεντρωμένα Δυναμικά Υπερμεσικά και διαδραστικά π.χ. παραγωγή κοινωνικών υπεραφηγήσεων.

Οι προδιαγραφές των λογισμικών ΕυΔομή ΥπερΔομή Ανοιχτά περιβάλλοντα Επεκτάσιμα περιβάλλοντα Προσαρμοζόμενα στις ιδιαίτερες ανάγκες Ευέλικτα Συμβατά με άλλα λογισμικά Εύχρηστα και απλά στη χρήση Αποκεντρωμένα Δυναμικά Υπερμεσικά και διαδραστικά

Τα δύο τμήματα του λογισμικού LT125_dp (ΕυΔομή)

Τα τρία περιβάλλοντα εργασίας το περιβάλλον του εκπαιδευτικού το περιβάλλον του μαθητή το περιβάλλον της εκτύπωσης

Το περιβάλλον του εκπαι- δευτικού

Το περιβάλλον του εκπαι- δευτικού

Το περιβάλλον του εκπαι- δευτικού

Το περιβάλλον του μαθητή

Το περιβάλλον της εκτύπωσης

Το περιβάλλον της εκτύπωσης

Το περιβάλλον της εκτύπωσης

Η σχεδίαση του interface (1) λιτό και απέριττο ώστε να μη διασπά την προσοχή των παιδιών με αυτισμό

Η σχεδίαση του interface (2) Λειτουργικό και για παιδιά με ήπια προβλήματα στη λεπτή κινητικότητα (οθόνες αφής)