5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία εξουσιοδότησης (από τον πελάτη σας) Ιστοσελίδα της Γ. Γ. Π
Advertisements

Ανταρκτική Η παγωμένη ήπειρος!!!.
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Εγκαταστάσεις Στη Μεσόγειο
Ανακύκλωση Νικόλας, Ζήνωνας, Αλέξης, Λίζα Ε’2.
Μέτρηση μάζας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Β:(brown) καφέ γούνα w:(white) λευκή γούνα P: B B x B B G: F1:BB όλοι οι απόγονοι Πιθανότητες σε ποσοστά: 100% ομόζυγα για το καφέ χρώμα (γονοτυπικά),
jEQ&feature=related.
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ. Ανθρώπινες Ανάγκες, Προσδοκίες και Προτεραιότητες Οι χαρακτηριστικές τάσεις του σύγχρονου πελάτη είναι οι εξής: 
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
 Η Εξέγερση του Πολυτεχνείου το Νοέμβριο του 1973 ήταν η κορυφαία αντιδικτατορική εκδήλωση και ουσιαστικά προανήγγειλε την πτώση της Χούντας των Συνταγματαρχών,
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το 90% της γνώσης μας προέρχεται από τους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους και επιστήμονες. Μόνο το υπόλοιπο 10% προέρχεται από τον υπόλοιπο.
Πρωτογενής τομέας o3SOU.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
Μελοποίηση-Παρουσίαση Κοντακίου Αγίου Ρωμανού του μελωδού π. Θεόδωρος Τσαμπατζίδης-Κωνσταντίνος Κεντρωτής, ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
Προνόμια Ευρωπαίων Πολιτών
Μπότσια.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 4 : Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στην Ελληνική Εκπαίδευση Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Διαχείριση Υδατικών Πόρων Διαχείριση ξηρασιών – Η έμμονη ξηρασία των ετών ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Δ.Π.Μ.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΔΑΤΙΚΩΝ.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
1 ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Σημειώσεις για το μάθημα: Επιτόκια Συμεών Καραφόλας.
3 ο 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ.
Φωτο sava Αγαπητέ Sava, θα σε θυμόμαστε πάντα, θα πορευόμαστε στο δρόμο που χάραξες, θα μεταλαμπαδεύουμε τις τεχνικές σου και την εμπειρία μας στους νεότερους.
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕ.Λ.
Θέμα: ''Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας
Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού
Σχετικά με το School Education Gateway
Ας δούμε σε ποιο ενεργειακό επίπεδο μπορείς να φτάσεις!
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
ΕΥΤΥΧΗΣ ΦΥΤΡΑΚΗΣ Δρ.Ν. - Ειδικός Επιστήμονας ΣτΠ
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ & ΟΙ CLAIMS-MADE POLICIES
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
11ο Συνέδριο ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Πάτρα Ιουλίου - Συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … η διαπολιτισμική διάσταση του μαθήματος «Τεχνολογία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μέσα από τις ΤΠΕ
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΜΑΔΑ DAB.
Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Through our Eyes (2012-I-DE3-COM )
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ” ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ.
Συνοικία Σαλματοβρουκίου Τρελές Πατρικίες.
Μέτρα Πρόληψης της Λύσσας
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) 2014
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Μέτρα Πρόληψης της Λύσσας
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Preserving Access to Digital Information
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ 2015-2016 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ 2015-2016

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

ΟΜΑΔΕΣ: 1.( Φλέσσα Α., Σταματελοπούλου Π., Ταμπάκη Α., Σταθοπούλου Μ., Χριστοφιλοπούλου Δ.) 2.(Ψυρρής Κ., Σαούτης Ι., Δημόπουλος Ι., Φαλάδος Φ.) 3.(Συκάς Σ., Τζιούβελης Κ., Τζιούβελης Α., Σμιγαδερός Σ. ,Τσάκωνας Α.) 4.(Φλώρος Θ., Σπηλιώτης Γ., Σκουμπέλου Χ., Ρούτση Γ.)

ΣΚΟΠΟΣ: Να ενημερωθούμε πλήρως και εμείς που συμμετέχουμε στη Β. Δ ΣΚΟΠΟΣ: Να ενημερωθούμε πλήρως και εμείς που συμμετέχουμε στη Β.Δ., όπως και όλοι οι μαθητές του σχολείου μας, έτσι ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε και να αποτρέπουμε τέτοιου είδους καταστάσεις.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι είναι βία; Τι είναι ενδοσχολική βία; Ποιες οι μορφές της; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά θύτη και θύματος; Ποια είναι τα αίτια της ενδοσχολικής βίας; Ποιες είναι οι συνέπειες στους θύτες στα θύματα, στους μαθητές- παρατηρητές; Ποιες είναι οι επιπτώσεις της ενδοσχολικής βίας; Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι το παιδί έχει πέσει θύμα βίας; Ποια είναι τα μέτρα αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ Η άσκηση σωματικής ή άλλης δύναμης ή η χρησιμοποίηση απειλών με σκοπό την επιβολή της θέληση κάποιου.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Είναι μια κατάσταση στην οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή και πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές.

ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ Σωματική Λεκτική Ψυχολογική Ηλεκτρονική Σεξουαλική Ρατσιστική

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΘΥΤΗ Επιθετικός Χαμηλή αυτοεκτίμηση Αντιδραστικός , αντικοινωνικός Υπερτροφικό <<εγώ>> Χαμηλή επίδοση στα μαθήματα Ίσως έχει υποστεί βία στην οικογ΄΄ενειά του

ΧΑΡΑΚΤΗΣΤΙΚΑ ΘΥΜΑΤΟΣ Αγχώδης και ανασφαλής Επιφυλακτικός , ευαίσθητος , ήσυχος Αρνητική άποψη για τον εαυτό του Ντροπαλός Στο σχολείο είναι απομονωμένος , και δεν έχει ούτε έναν καλό φίλο στην τάξη του

ΑΙΤΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ Το ψυχολογικό προφίλ του θύτη Το οικογενειακό περιβάλλον Το ψυχολογικό κλίμα του σχολείου Η προβολή βίας από τα Μ.Μ.Ε Τα κοινωνικά προβλήματα

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΘΥΤΕΣ Απροσδόκητη μαθησιακή πτώση. Φτωχές φιλικές σχέσεις. Αποκτούν υψηλή αυτοεκτίμηση. Γίνονται επιθετικοί στην οικογένειά τους.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ Σημάδια στο σώμα και στη συμπεριφορά. Εμφανή έλλειψη διάθεσης να πάει σχολείο. Κινείται κοντά στα γραφεία καθηγητών. Ίσως παρουσιάζει ανορεξία. Υποφέρει από αϋπνίες ή έχει εφιάλτες. ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ Φόβος, ανασφάλεια. Όσοι μαθητές μένουν αμέτοχοι νιώθουν ενοχές. Μπορεί να αναπτύξουν βίαιες συμπεριφορές.

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

ΣΧΟΛΕΙΟ Διδασκαλία “ εναλλακτικών τρόπων αντίδρασης”. Ύπαρξη ομάδας ψυχολογικών, κοινωνικών λειτουργιών. Διαδικασία “υποβολής και εξέτασης παραπόνων”. Παρουσία εφημερευόντων εκπαιδευτικών. Συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση .

Επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων.

Μ.Μ.Ε Προβολή εκπαιδευτικών και μορφωτικών προγραμμάτων. 2.Περιορισμός σκηνών βίας στα έργα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Μετά από όλα αυτά καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το φαινόμενο της “ Ενδοσχολικής βίας” αφορά όλους μας. Εμείς ευαισθητοποιηθήκαμε σχετικά με το θέμα. Ελπίζουμε ότι ευαισθητοποιήσαμε και εσάς.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ε. Ψ. Υ. Π. Ε. www. antibullyingwork ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. www.antibullyingwork.gr ηλεκτρονική εκτύπωση Φλέσσα Α. Η υπεύθυνη της δράσης Παπανικολοπούλου Μ.