«Ως Ενεργός Πολίτης Ερευνώ & Προτείνω Αειφόρους Τρόπους Διαβίωσης»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δ………………… και περισσότερο π……………………….παρουσιάζει.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
1ο Γυμνάσιο Χορτιάτη ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ «ΕΝΕΡΓΟΚΛΑΔΕΥΤΕΣ» ΤΟΥ ΕΠΑ.Λ. ΓΕΡΑΣ «ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΜΑΖΑ ΕΛΙΑΣ Εκμετάλλευση για την παραγωγή ενέργειας» Παρουσίαση Προγράμματος.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Τι είναι το πρόγραμμα ολοκληρωμένης παρέμβασης αστικής ανάπτυξης Αφορά :  Στην κοινωνική ένταξη & υποστήριξη ανέργων, μειονεκτικών & ευπαθών ομάδων πληθυσμού.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
ΕΥ ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Περιβαλλοντική ομάδα 1ου Γυμνασίου
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης 11ου Γ/σίου
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων σχολικού έτους
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ως Ενεργός Πολίτης Ερευνώ & Προτείνω Αειφόρους Τρόπους Διαβίωσης» ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2013-14 Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ως Ενεργός Πολίτης Ερευνώ & Προτείνω Αειφόρους Τρόπους Διαβίωσης»

Στόχοι του προγράμματος Η ευαισθητοποίηση των μαθητών και της ευρύτερης σχολικής κοινότητας για τα προβλήματα που συνδέονται με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον Η διαμόρφωση συμπεριφορών προστασίας του περιβάλλοντος και η καλλιέργεια περιβαλλοντικής κουλτούρας και οικολογικής συνείδησης

Μεθοδολογία Εναλλαγή θεωρητικών εργασιών και βιωματικών εργαστηρίων Διεξαγωγή μικρών ερευνών πεδίου & ανάληψη πρωτοβουλιών δημιουργικής δράσης

Yποθέματα του προγράμματος Aειφόροι τρόποι διατροφής με έμφαση στην Κρητική διατροφή & τα βιολογικά προϊόντα Aειφόροι τρόποι παραγωγής - βιολογικές καλλιέργειες «Φυσικοί» τρόποι ψυχαγωγίας Υπερκαταναλωτισμός – Αειφόρος κατανάλωση Τα δικαιώματα του αειφόρου καταναλωτή Το οικολογικό μας αποτύπωμα Οικολογικές λύσεις σε καθημερινά θέματα Aειφόροι τρόποι μετακίνησης – άσκησης/άθλησης Οικολογική κατοικία – βιοκλιματική αρχιτεκτονική

Τι παρουσιάζουμε σήμερα Τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος, εδώ στο Ρέθυμνο Εμπειρίες από την τριήμερη εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Κισσάβου – Ελασσόνας με θέμα «Όλυμπος – Ιστορία – Οικολογία» Μερικές από τις εργασίες που εκπονήθηκαν από εμάς τους μαθητές, στη διάρκεια του προγράμματος

Δράσεις Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας στο edmodo για την επικοινωνία και την ανταλλαγή υλικού με τους μαθητές Καταιγισμός ιδεών για την αειφορία και δημιουργία αφίσας Βιωματικό Παιγνίδι: Υπερκατανάλωση Οικολογική κατοικία-Βιοκλιματικός σχεδιασμός Παρασκευή σαπουνιού Οικομαγειρέματα

Χρήση Νέων Τεχνολογιών ώστε να μειωθεί περιβαλλοντικό «κόστος» για την επικοινωνία μεταξύ μας

Αφίσα Προγράμματος

Βιωματικό παιχνίδι: Πού οδηγεί η υπερκατανάλωση

Οικολογική κατοικία – Βιοκλιματικός σχεδιασμός Οικολογική κατοικία – Βιοκλιματικός σχεδιασμός Καλέσαμε τον Πολιτικό Μηχανικό κ. Μπικάκη Δημήτριο προκειμένου να μας ενημερώσει σχετικά  με την οικολογική δόμηση,  τις αστικές παρεμβάσεις , την προσιτή κατοικία προς το περιβάλλον.  Έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων με τεχνολογίες-συστήματα παραγωγής και εξοικονόμησης ενέργειας. Δόθηκε έμφαση στις διαφορές στο σχεδιασμό και την κατασκευή της παραδοσιακής κατοικίας και τη σύγχρονη.

Παρασκευή σαπουνιού

Οικο… μαγειρέματα

Η εκδρομή στην Ελασσόνα Βιωματικό παιγνίδι επιχειρηματολογίας πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα της περιοχής του Ολύμπου Εκδρομή στα μονοπάτια του Ολύμπου και το χιονοδρομικό κέντρο. Επίσκεψη στο στρατιωτικό μουσείο του Σαρανταπόρου και σε παραδοσιακούς οικισμούς (Κοκκινοπυλός, Τσαριτσάνη)

Βιωματικό παιγνίδι επιχειρηματολογίας

Εκδρομή στα μονοπάτια του Ολύμπου

Επίσκεψη στο στρατιωτικό μουσείο της μάχης του Σαρανταπόρου και στον παρα-ολύμπιο οικισμό του Κοκκινοπηλού

Περιήγηση στην Ελασσόνα και στον παραδοσιακό οικισμό Τσαριτσάνη Περιήγηση στην Ελασσόνα και στον παραδοσιακό οικισμό Τσαριτσάνη

Ενδεικτικές Εργασίες Μαθητών- 1. Οι διατροφικές συνήθειες των σύγχρονων Ελλήνων- Κρητική Διατροφή: Το μοντέλο για υγεία και μακροζωία 2. To οικολογικό αποτύπωμα του Ρεθύμνου 3. Φυσικοί Τρόποι ψυχαγωγίας (παλιά & σήμερα) 4. Οικολογική μετακίνηση: Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπό ένα μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα 5. Yπερκατανάλωση 6. Tα δικαιώματα του αειφόρου καταναλωτή

Αποτίμηση Κατά τη διάρκεια του προγράμματος: Αποκτήσαμε χρήσιμες γνώσεις & πληροφορίες γύρω από θέματα αειφόρου διαβίωσης Ψάξαμε οικολογικές λύσεις για τη βελτίωση της καθημερινής μας ζωής Πήραμε μέρος σε βιωματικά εργαστήρια Εξασκήσαμε προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες Περάσαμε ωραία ……

Η ομάδα μας ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : Δεικτάκη Αναστασία, Χόμπη Αμαλία, Καρινιωτάκη Μαρία, Παπαδάκης Μανώλης

ΜΑΘΗΤΕΣ: 36 μαθητές της Α΄Λυκείου ΒΑΛΣΑΜΗ ΜΑΡΙΑ ΒΑΡΔΑΚΗ ΑΡΕΤΗ ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΑ ΑΓΑΠΗ ΓΥΠΑΡΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΟΥΜΕΝΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΓΑΓΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΑΜΙΤΙΝΟΥ ΑΡΓΥΡΩ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΛΥΡΩΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ ΖΟΥΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΣΤΑ ΚΡΗΤΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ ΕΥΘΥΜΗΣ ΜΕΤΑΞΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΑΡΡΗΣ ΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΙΑΝΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΥΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕΡΑΚΑΚΗ ΚΩΝ/ΝΑ ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΣΙΧΛΑΚΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΠΥΡΟΥΔΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΦΙΝΔΡΙΛΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΟΥΤΟΥΝΖΙΔΑΚΗ ΠΩΛΙΝΑ ΨΩΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΑ ΕΥΑ