Διδακτικό υλικό. Νοέμβριος 2010

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Advertisements

Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Κεντρομόλος δύναμη Π. Κουμαράς.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Μεταβολές καταστάσεων της ύλης
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
4.2 ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
4.3 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.
ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Διδακτικό υλικό. Νοέμβριος 2010 Π. ΚΟΥΜΑΡΑΣ. . Γιατί να διδάξουμε Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση; Tι να διδάξουμε από τις Φυσικές Επιστήμες;
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ Υδροστατική είναι το κεφάλαιο της Υδραυλικής που μελετά τους νόμους που διέπουν τα ρευστά όταν βρίσκονται σε ηρεμία.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ (Σχεδιασμός, παρουσίαση, αξιολόγηση) Λεωνίδα Τζιανουδάκη, Υπεύθυνου ΕΚΦΕ Ρεθύμνου Η Χημεία και οι διδακτικές της ιδιαιτερότητες.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
… εκεί που οι δυνάμεις περισσεύουν ρευστά και πίεση.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Κεφάλαιο 2 Πίεση – Απόλυτη Πίεση Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΑΤΜΟΙ. ΟΡΙΣΜΟΙ  Στερεοποίηση ή πήξη  Λανθάνουσα θερμότητα τήξης.
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Από τη μεταφορά της γνώσης στην οικοδόμηση των ιδεών
Ειδικά ζητήματα της Αθωνικής Χερσονήσου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Μάθημα 3ο Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτικό υλικό. Νοέμβριος 2010 Διδακτικό υλικό. Νοέμβριος 2010 Π. ΚΟΥΜΑΡΑΣ

Γιατί να διδάξουμε Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση; Tι να διδάξουμε από τις Φυσικές Επιστήμες; Με τι διδακτικό υλικό να υποστηρίξουμε τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών; Πώς να διδάξουμε τις Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση; Πώς να αξιολογήσουμε τη διδασκαλία και τη μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες;

Ατμοσφαιρική πίεση (πως θα έρχονται τα παιδιά από το Δημοτικό)

Ε’ Δημοτικού, είδωλα στον επίπεδο καθρέφτη …η απορία προηγείται και η ερμηνεία ακολουθεί, συνηθισμένη κατάσταση μη σχολικής μάθησης. Η ερώτηση και η απορία δημιουργείται στους μαθητές από πραγματική καθημερινή κατάσταση

Στ’ Δημοτικού: Ισορροπία, κέντρο βάρους

Ισορροπία

…η επιφάνεια μιας ποσότητας (υγρού) νερού είναι οριζόντια (σελ. 147) Πώς ελέγχουν οι οικοδόμοι ότι τα καλούπια είναι οριζόντια; Αναγνωρίζουν καταστάσεις της καθημερινής ζωής που οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων

Κλειστή στροφή (Ιαβέρης)

Προβλήματα από τον καθημερινό κόσμο

Η χρησιμοποίηση υλικών καθημερινής χρήσης ως επιλογή

Unesco (ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

ΛΙΟΥΙΣ ΚΑΡΟΛ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, Εκδόσεις ΕΡΑΤΩ

;