Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
δωδεκάδα αυγώνχύμα αυγά Προτιμάμε προϊόντα χωρίς συσκευασίες, που θα πετάξουμε αμέσως μόλις πάμε σπίτι. 
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Δημιουργία παρουσίασης:
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Γνωριμία με το Scratch.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Στην τάξη μου.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
Ιδέες για πιο… Οικολογικά Χριστούγεννα
Ηλιάνα Κοντογεώργη. Τα Χριστούγεννα όλοι στολίζουν δέντρα…
Όταν σου ζητάνε να δώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία τί κάνεις;
Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ είναι Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.
ΚΟΥΡΟΓΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΑΝΤΖΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΛΚΟΟΛ.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Σεπτέμβρης 2015 ΣΤ’2.. Η συγγραφέας του βιβλίου είναι η Ζωρζ Σαρή.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Με το σεις και με το σας (3)
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ εικόνες https://picasaweb.google.com/pilarl143

Παρακολουθούμε με προσοχή το παρακάτω βίντεο. Τι ήταν το βίντεο που παρακολουθήσαμε;

Σε ποιον μιλάει η ποιήτρια; Τι λέει στη διαφήμιση; Σε ποιον μιλάει η ποιήτρια;

Πώς προσπαθεί να το καταφέρει; Βρίσκω και υπογραμμίζω. Τι προσπαθεί να κάνει μια διαφήμιση σύμφωνα με το ποίημα; Βρίσκω πού το λέει στο ποίημα και το υπογραμμίζω. Πώς προσπαθεί να το καταφέρει; Βρίσκω και υπογραμμίζω.

Θέλει κάποιος να υποδυθεί τη διαφήμιση;

Πού βλέπουμε συνήθως διαφημίσεις

Αγοράζεις πάντα αυτό που βλέπεις σε μια διαφήμιση; Γιατί;

Ας παρακολουθήσουμε ακόμα μια διαφήμιση. Λένε πάντα την τιμή του προϊόντος που διαφημίζεται; Γιατί; Τι πληροφορίες μας δίνουν οι διαφημίσεις; Είναι πάντα αληθινές;

Ας πάρουμε τις διαφημίσεις που φέραμε και ας κοιτάξουμε πώς περιγράφεται το προϊόν που διαφημίζεται.

Χρησιμοποιούμε μια από τις συσκευασίες που έφερε κάθε ομάδα και φτιάχνουμε το δικό μας προϊόν. Δουλεύουμε ομαδικά. Μπορείτε να βάψετε ή να ντύσετε με χαρτί το κουτί. Στολίστε το όπως θέλετε. Μην ξεχάσετε να του δώσετε ένα όνομα.

Τώρα ήρθε η ώρα να διαφημίσετε το προϊόν σας! Σε μια σελίδα γράψτε όλα τα πράγματα που μπορεί να κάνει το προϊόν που φτιάξατε. Φτιάξτε και ένα σκετσάκι με τη διαφήμιση σας και παίξτε το σε όλους μας.

Δεν είναι όλες όμως οι διαφημίσεις για προϊόντα Δεν είναι όλες όμως οι διαφημίσεις για προϊόντα. Μερικές διαφημίσεις προσπαθούν να περάσουν κάποιες ιδέες, για να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος. Αυτές λέγονται κοινωνικές διαφημίσεις.