Άξονες Σχολιασμού
Οι αντιλήψεις του για… Τον ρόλο του σχολείου Την διαφορετικότητα των μαθητών και τις αιτίες της Την ετερογένεια της σχολικής τάξης και τον ρόλο της στην εκπαιδευτική διαδικασία Τις παραμέτρους που καθορίζουν την εκπαιδευτική πράξη
Οι αντιλήψεις του για…. Για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου Τους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζονται οι μαθητές γενικά από το σχολείο (προνομιούχοι – μη προνομιούχοι) Την αντισταθμιστική λειτουργία της εκπαιδευτικής πράξης Τη θέση των μαθητών τόσο στο σχολείο όσο και στην εκπαιδευτική διαδικασία
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Ποιος θεωρεί ότι είναι ο ρόλος του και σε ποιο βαθμό πιστεύει ότι μπορεί να τον επιτελέσει Ποιες παράμετροι του επιτρέπουν να λειτουργήσει όπως θα ήθελε Ποιες παραμέτρους θεωρεί εμπόδια σε μια τέτοια προοπτική
Στάση απέναντι στην εκπαιδευτική πολιτική Πώς αντιμετωπίζει τα ΑΠ Με ποιον τρόπο παρεμβαίνει στην ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική Πώς διαχειρίζεται τα κοινωνικά στερεότυπα; Ποιες είναι οι σχέσεις του με τους μαθητές; Σε ποιο βαθμό αντιλαμβάνεται τις επιδιώξεις τους και πώς τις αντιμετωπίζει; Επιδιώκει την ενδυνάμωση των μαθητών; Με ποιους τρόπους και με ποιους στόχους;
Το πορτραίτο του εκπαιδευτικού Ποια από τα στοιχεία που συλλέξατε θεωρείτε ότι συνθέτουν το πορτραίτο του εκπαιδευτικού (την επαγγελματική του ταυτότητα) και ποιο είναι αυτό;