Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διεθνές Συμβούλιο Νοσηλευτών
Advertisements

Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Παραγωγα δικαιωματα – κυπριακη πρακτικη υπο το φως των ευρωπαϊκων και διεθνων υποχρεωςεων Νικολέττα Χαραλαμπίδου – ΚΙΣΑ – Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη,
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
ManLab1 Συστεμική θεώρηση του σχεδιασμού της εργασίας Οργανωσιακάστοιχεία Περιβαλλοντικάστοιχεία Στοιχείασυμπεριφοράς ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ Παραγωγική και ικανοποιητική.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: NOΣΗΛΕΥΤΡΙΑ - ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΥΓΕΙΑΣ
3η Ημερίδα Τομέα Kοινοτικής Νοσηλευτικής& Π.Φ.Υ. ΕΣΝΕ 5 Νοέμβρη 2005 Η Ομοσπονδία Νοσηλευτών Επαγγελματικής Υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση - FOHNEU- Ο ρόλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.
Ποιος από τους παρακάτω είναι Φυσικό Πρόσωπο; (Φ.Π)
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
Επισκόπηση της πρόσφατης νομολογίας της Αρχής σε θέματα επεξεργασίας ευαίσθητων δεδομένων υγείας Χαρίκλεια Ζ. Λάτσιου Δ.Ν. Δικηγόρος Ειδική Επιστήμων ΑΠΔΠΧ.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
Ορισμός Δεοντολογίας - Νοσηλευτική δεοντολογία Στόχος Εθνικές και Διεθνές Οργανώσεις Κείμενο Διεθνούς Κώδικα Νοσηλευτική Νομοθεσία Διεθνώς και στην Ελλάδα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας Δρ. Αναστασία Μαλλίδου Αναπληρώτρια Διοικητής Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» Associate Faculty Member,
Διαμόρφωση και σύγκρουση αξιών Παραδείγματα Η φύση των αξιών Πολιτισμικές αξίες Θρησκευτικές αξίες Προσωπικές αξίες Επαγγελματικές αξίες Συγκρούσεις αξιών.
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
Ηθικές ευθύνες του νοσηλευτή Προαγωγή της υγείας Πρόληψη της νόσου Αποκατάσταση της υγείας Ανακούφιση εκείνων που υποφέρουν.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Δεοντολογία Επιστήμη καθηκόντων. Κανόνες καθηκόντων.
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Ελληνικός Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Θέμα 3ο Γονείς Εξάμηνο Ε΄.
Created with MindGenius Business 2005® ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεθνείς Συμβάσεις και Ψηφίσματα για τα δικαιώματα των παιδιών με ΕΕΑ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Η φύση των αξιών Οι αξίες συχνά αναδύονται από τις ανάγκες ή τις επιθυμίες και εκβάλουν από πολλές πηγές όπως η κουλτούρα του ατόμου, η οικογένεια, οι.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Νοσηλευτική Δεοντολογία
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ Κρέπια Βασιλική1, Κατσαραγάκης Στυλιανός2, Καϊτελίδου Δάφνη3, Πρεζεράκος.
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας Δρ. Αναστασία Μαλλίδου Αναπληρώτρια Διοικητής Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» Associate Faculty Member, Faculty of Nursing, University of Alberta, Canada E-mail: anastasia.mallidou@ualberta.net Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου Αθηνών, 6ο Εξάμηνο, Φεβρουάριος - Μάιος 2008

Ρόλοι Επαγγελματιών Υγείας

Όρια επαγγελματικής αυτονομίας

Όριο = η γραμμή στην οποία τελειώνει μια έκταση, σύνορο. …καθορίζονται από… Περιεχόμενο σπουδών Επαγγελματικά δικαιώματα Επικαλύψεις, γκρίζες περιοχές πρακτικής

Αυτονομία = Αυτεξουσία = Αυτοτέλεια Ασαφής έννοια: Ελευθερία επιλογής Δημιουργία ατομικών ηθικών κανόνων Αποδοχή υπευθυνότητας Ο αυτοπροσδιορισμός της βούλησης, η δυνατότητα ελεύθερης απόφασης και δράσης. Η εργασία είναι μια απαραίτητη συνθήκη και αναγκαία προϋπόθεση για την προσωπική αυτονομία και αξιοπρέπεια. 

Kant Αυτοδιάθεση, αυτοέλεγχος, προσωπική επιλογή «…η υποχρέωση σεβασμού του ατόμου ως του μόνου υπεύθυνου για τη δική του μοίρα και προορισμό»

Mill Σημαντικός παράγοντας: κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο των ενεργειών & πράξεων «…η ελευθερία των αποφάσεων και ενεργειών, η οποία σταματά όπου αρχίζει η πιθανή βλάβη ενός τρίτου προσώπου».

Βασικές έννοιες της αυτονομίας Επάγγελμα, Επαγγελματισμός Επιστήμη, Γνώση Ρόλος, Δικαίωμα, Ευθύνη «Η ύπαρξη γνώσης είναι σημαντική, αλλά σημαντικότερη είναι η εφαρμογή της.» - A. Einstein

Επάγγελμα …το σύνολο των δραστηριοτήτων που εκτελεί ένα άτομο για βιοποριστικούς λόγους, που αναγνωρίζονται από όλους και αποτελούν μια διακεκριμένη περιοχή με ανάλογο βαθμό ευθύνης, ανάλογη με την αυτονομία του επαγγέλματος. Επαγγελματικά δικαιώματα Καθήκοντα – Αρμοδιότητες Άδεια άσκησης επαγγέλματος

Νοσηλευτική Ανεξάρτητη, αυτόνομη επιστημονική & επαγγελματική οντότητα Κοινωνική εργασία

«Ξεκάθαροι» ρόλοι εργαζομένων  αποφυγή συγκρούσεων, σύγχυση, αμφισημία ρόλων Paul Spector, 1997

Από την εμπειρία σας..... Ανακαλέστε ένα παράδειγμα από την πρακτική σας άσκηση που να σχετίζεται με όσα συζητήσαμε σήμερα.

Παράδειγμα Ένα εγκαταλελειμμένο από τους γονείς του υγιέστατο παιδί έρχεται στο νοσοκομείο με εισαγγελική παραγγελία. Οι νοσηλευτές αναλαμβάνουν τη συστηματική καθημερινή φροντίδα του. Η κοινωνική υπηρεσία του Νοσοκομείου φροντίζει να εξασφαλίσει εθελοντές για την περιποίηση και απασχόλησή του. Εν τω μεταξύ, η προϊσταμένη καλεί κάποιον άλλο σύλλογο εθελοντών για να καλύψει τις ανάγκες του παιδιού. Το απόγευμα, οι δύο από διαφορετικούς συλλόγους εθελοντές συγκρούονται για το ποιος είναι υπεύθυνος για τη φροντίδα του παιδιού. Ποιες είναι οι ενέργειες που θα πρέπει να κάνει ο απογευματινός υπεύθυνος νοσηλευτής; Ποιον θα πρέπει να ενημερώσει; Πως θα χειρισθεί τη σύγκρουση μεταξύ των εθελοντών;