Το αθλητικο ‘προϊον’ Ουρανία Βρόντου, PhD.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Advertisements

Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Τμηματοποίηση της Αγοράς
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
SPORT.
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ Μιχάλης Κωστάκης Κίμωνας Δαϊλάκης
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ (253) Τσίτσκαρη Έ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 5: Αθλητικό Marketing Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΜΜΑΧΩΝ & ΧΟΡΗΓΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Αθλητικός Τουρισμός Ουρανία Βρόντου, PhD.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το αθλητικο ‘προϊον’ Ουρανία Βρόντου, PhD

Sport Delivery Services Sport Support Services Αθλητική Βιομηχανία: όλα τα σχετικά προϊόντα & υπηρεσίες, τοποθεσίες, και ιδέες που προσφέρονται στον καταναλωτή Sport Delivery Services Sport Requirements Sport Products Sport Support Services Υπηρεσίες Καταναλωτή /Θεατή Προϊόντα, υπηρεσίες ή οργανισμοί που απαιτούνται Προϊόντα και υπηρεσίες που εξυπηρετούν τη λειτουργία του ΑΠ Προϊόντα και υπηρεσίες που προωθούν το ΑΠ Ερασιτεχν. Αθλητ. Επαγγελμ. Αθλ. Sport Business ‘Club’ Fitness Events Fitness Trainer Ιατρικές υπηρεσ. Εγκαταστάσεις Οργανισμοί Αξιωματούχοι Αθλ. Εκπαίδευση Εξοπλισμός Ένδυση Satellite /CableTV Merchandising Προωθητικές Δράσεις Media Χορηγία Parks, Zanger, Quarterman, 1998 Contemporary Sport Management, Human Kinetics

Ο αθλητισμός Το πιο σύνθετο κοινωνικό φαινόμενο Απαιτεί τη συνέργεια δημόσιου, ιδιωτικού και εθελοντικού τομέα Χρειάζεται τη συμμετοχή πληθώρας οργανισμών για να λειτουργήσει Βασίζεται έντονα στην οικονομική εξάρτιση των διαφορετικών πλευρών/οργανισμών Η λειτουργία του βασίζεται στη αποτελεσματικότητα των διαφορετικών οργανισμών χωρίς όμως να έχει πλήρη έλεγχο Η αναγκαία σχέση με συναφείς οργανισμούς εκτείνεται εκτός συνόρων

Sports Business Τμηματοποίηση της τάσης Επαγγελμα-τοποίηση – Professionalisation Εμπορευματ-οποίηση – Commercialisation Νέες Τεχνολογίες Η τάση της αθλητικής παρακολούθησης - Spectating Χορηγία - Spectating Στοιχηματισμός - Betting