Αποτελέσματα εργασιών Μικρών Τοπογράφων στο Δημοτικό Σχολείο Μαυροθάλασσας Μαϊος – Ιούνιος 2016
Οι Μικροί Τοπογράφοι(μαθητές της Ε τάξης)μέτρησαν και σχεδίασαν σε χαρτί αλλά και στον υπολογιστή τον χώρο του σχολείου (την αυλή), διερεύνησαν τις απόψεις των μαθητών και των δασκάλων μέσα από ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια σχετικά με το τι θα ήθελαν να αλλάξει ή να μπεί (επιδαπέδιο παιχνίδι ή αισθητική παρέμβαση) στην αυλή μελέτησαν όλα αυτά και έκαναν τις προτάσεις τους για την διαμόρφωση του αύλειου χώρου του Δημοτικού Σχολείου
Ο ψηφιακός χάρτης τους με τους προτεινόμενους χώρους για δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών
Οι Μικροί Τοπογράφοι σε παρουσίασή τους τον Απρίλιο 2016 έκαναν 10 προτάσεις για την διαμόρφωση της αυλής του σχολείου με μεγάλη επιτυχία
Δάσκαλοι και μαθητές εν δράσει Οι δάσκαλοι αγκάλιασαν την προσπάθεια αυτή των μαθητών και δέχτηκαν να βοηθήσουν στην υλοποίηση των προτεινόμενων από αυτούς επιδαπέδιων παιχνιδιών στην αυλή του σχολείου Δάσκαλοι και μαθητές εν δράσει
Πρόταση των Μικρών Τοπογράφων για δημιουργία κουτσό
Η κ. Ευτυχία και η κ. Στέλλα δημιουργούν με τους μαθητές τους σαλιγκάρι και απλό κουτσό
Κουτσό απλό και σαλιγκάρι
Πρόταση των Μικρών Τοπογράφων
Οι κερκίδες μας πριν την πρόταση των Μικρών Τοπογράφων
Η κ. Αντωνία και ο κ. Γκίβι με την Ε τάξη βάφουν τις κερκίδες
Πρόταση μαθητών για δημιουργία twister
Ο κ. Χρήστος με τους μαθητές του αναλαμβάνουν τη δημιουργία twister
H κ. Μαρία (εκπ/κό πληροφορικής) αναλαμβάνει να υλοποιήσει αναλληματικό ηλιακό ρολόι στην αυλή του σχολείου με βοηθούς τον κ. Μανδηλιώτη Σωτήριο (ΕΚΦΕ Σερρών), την κ. Γκιβρέκη Μαρία (συνταξιούχο δασκάλα)και τους μαθητές του σχολείου