Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Advertisements

ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Το μυστικό του μουσείου
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Γνωρίζω τα απίθανα μολύβια!
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ ( ) O Πειραιώτης ζωγράφος εμπνέεται από την πόλη του και το λιμάνι της. Οι πίνακές του απεικονίζουν ναύτες, χορευτές ζεϊμπέκικου.
HENRI MATISSE
Πώς είναι ένα τάνγκραμ;
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Δημιουργία παρουσίασης:
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Γραφικές παραστάσεις. t(min)h(cm) 05,2 17,1 28,7 310,6 413,0 514,7 Κατ’ αρχάς γράφουμε τα πειραματικά δεδομένα σε πίνακα. Η πρώτη γραμμή περιέχει τα μεγέθη.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:ΒΙΝΣΕΝΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
+ Τμήμα A’3 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου «Σύγχρονη συνάντηση με την παράδοση»
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
Ελ Γκρέκο.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
ΣΥΝΟΛΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
54Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Η ευκλειδeια και οι μη ευκλειδειεσ γεωμετριεσ
Χρυσh τομh.
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ηλεκτρική Αντίσταση είναι η ιδιότητα των υλικών να δυσκολεύουν το πέρασμα του ηλεκτρικού ρεύματος από μέσα τους. Το ηλεκτρικό ρεύμα.
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών (ή, διαφορετικά, αντίληψη του χώρου)
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Ας θυμηθούμε… Ορισμός της Έντασης ηλεκτρικού πεδίου σ’ ένα σημείο του Α ………………… Μονάδα μέτρησης.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
Γράφημα είναι μία διμελής σχέση επί ενός συνόλου την οποία παριστάνουμε με γραφικό τρόπο.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
O Πιερ Ωγκyστ Ρενουaρ Pierre Auguste Renoir
Ηλεκτρικές δυναμικές γραμμές
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Σχεδιάζουμε γεωμετρικά σχήματα...
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Σχολικό έτος: Τάξη:Α3.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Δραστηριότητα - απόδειξη
 Ο Πητ (Πίιτ) Μοντριάν γεννήθηκε στις 7 Μαρτίου του 1872 και πέθανε την– 1 Φεβρουαρίου του Ήταν Ολλανδός ζωγράφος, ένας από τους σημαντικότερους.
Σ Τ Α Τ Ι Σ Τ Ι Κ Η Πίνακας Συχνοτήτων Αθροιστική Συχνότητα Σχετική Συχνότητα Αθροιστική Σχετική Συχνότητα Διαγράμματα Επιμέλεια Κόλλας Γ. Αντώνιος [Μαθηματικός]
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;

Αρχιτέκτονας;;; Όχι!

Έφτιαχνε τσάντες;;; Όχι!

Σχεδιαστής κοσμημάτων;;; Όχι!

Κατασκεύαζε ρολόγια;;; Όχι!

Τσαγκάρης;;;!!! Όχι!

Στυλίστας;;; Όχι!

Έφτιαχνε χαλιά;;; Όχι!

Είχε κατάστημα οικιακού εξοπλισμού; Όχι!

Τώρα κατάλαβα! Πουλούσε κινητά! Όχι!

Σχεδίαζε χάρτες;;; Όχι!

Ήταν μανικιουρίστ;;; Όχι!

Ζαχαροπλάστης; Όχι!

Ε τι ήταν επιτέλους;;;

Ο Piet Mondrian ήταν Ολλανδός ζω-γράφος, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μοντέρνας τέχνης. Γεννήθηκε το 1872 στην πόλη Άμστερνταμ της Ολλανδίας και σπούδασε στην Ακα-δημία Καλών Τεχνών του Άμστερνταμ από το 1892 μέχρι το 1895.

Το 1912 πήγε στο Παρίσι. Εκεί έζησε δύο χρόνια, γνώρισε πολλούς από τους σημαντικούς ζωγράφους της εποχής εκείνης και επηρεάστηκε από τα έργα τους. Τότε άρχισε να αξιοποιεί στους πίνακές του ιδέες από τη γεωμετρία και να εγκαταλείπει τη ζωγραφική που απεικονίζει ανθρώπους, αντικείμενα, τοπία και γενικά εικόνες του πραγματικού κόσμου.

Άρχισε λοιπόν να δημιουργεί πίνακες με συνθέσεις που αποτελούνταν από κάθετες και παράλληλες μαύρες γραμμές με χρώματα ανάμεσά τους.

Ας προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε κι εμείς πίνακες όπως ο Μοντριάν. Πάρτε ένα φύλο χαρτί και χρησιμοποιώντας τον χάρακα και ένα μαύρο μαρκαδόρο σχεδιάστε μερικές οριζόντιες παράλληλες γραμμές. Δεν είναι απαραίτητο να έχουν το ίδιο μήκος ούτε να ξεκινούν από την αρχή του χαρτιού σας.

Σχεδιάστε τώρα με τον ίδιο τρόπο μερικές κάθετες ευθείες σε τυχαία σημεία. Φροντίστε αυτές οι ευθείες να ξεκινούν από τη μία άκρη του χαρτιού και να καταλήγουν στην άλλη.

Με τα παρακάτω χρώματα χρωμάτισε τα ορθογώνια και τετράγωνα κουτάκια που σχηματίζονται με τις γραμμές. Κόκκινο Κίτρινο Μπλε Μαύρο Προσοχή!!! Μην τα χρωματίσεις όλα αλλά μόνο μερικά από αυτά.

Μπράβο!!!! ΝΕΟΠΛΑΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Μόλις δημιουργήσατε τον πρώτο σας πίνακα όπως ο Μοντριάν!!!! Ανήκετε πλέον κι εσείς στο καλλιτεχνικό ρεύμα του… ΝΕΟΠΛΑΣΤΙΚΙΣΜΟΥ