Μου χαρίζεις την ουρά σου;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
…από μικρούς συγγραφείς
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Η ερωτική ιστορία μου. Αυτή είναι η ιστορία μου …
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Το αλφάβητο των ζώων.
Η ΤΑΞΗ ΣΤ’1.
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Γυμνάσιο Ν. Κυδωνίας Τίτλος προγράμματος: “TO ΔΑΣΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑΜΕ”
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Μου χαρίζεις την ουρά σου;
Έχεις δύο επιλογές! από το
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Στην τάξη μου.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
Το γράμμα της γκόμενας…
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Η τάξη μου!!! Ιφιγένεια Τζήκου!!!!!!. Τα 23 άτομα της τάξης μου!! Στην τάξη μου υπάρχουν 23 παιδιά!!! ΣΙΜΟΣ,ΔΗΜΗΤΡΗΣ,ΑΝΝΑ,ΓΕΩΡΓΙΑ, ΤΖΟΥΛΙΑΝΟ,ΑΛΕΞΗΣ,ΕΛΕΝΗ,ΜΑΡΙ.
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
Λίγα λόγια για εκείνον…
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
Ο γιος του παπά της ενορίας, μόλις πήρε την άδεια οδήγησής του, και ρώτησε τον πατέρα του αν θα μπορούσε να οδηγεί και αυτός το αμάξι της οικογένειας.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
Μια γατούλα έχω εγώ ποπό! Να τη χαρώ έχει γούνα τρυφερή παίζει, τρέχει εδώ κι εκεί.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ!!!!.
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Γεια σου χαίρομαι που σε γνωρίζω το όνομα μου είναι υπολογιστούλης και έχω να πω ότι είσαι πάρα πολύ όμορφη. Γεια σου είμαι η υπολογιστούλα και είμαι.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ ΛΑΟΥΡΑ.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Εκπαιδευτικός Μαρία Δρένου
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
TO ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΞΕΝΕΡΩΤΗΣ 9
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Μαρία-Νικολέτα θανάσης Δ’1.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Κωνσταντινα Τζουμανεκα
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Καρδιά & Κυκλοφορικό)
Προσωπικές αντωνυμίες
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Διαθεματική δραστηριότητα στη Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Αργυρώ Μοχιανάκη – 4 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μου χαρίζεις την ουρά σου; Τα παιδιά του Α2 διασκεύασαν με πολλή φαντασία και δημιουργικότητα την ιστορία του βιβλίου τους <<Μου χαρίζεις την ουρά σου;>>. Έφτιαξαν λοιπόν τις δικές τους ιστορίες.

Μου χαρίζεις το λαιμό σου; Ένα πρωί η κυρία Αργυρώ, διαβάζει μια ιστορία στους πολυαγαπημένους της μαθητές και τις λατρεμένες της μαθήτριες. Έξω έχει αέρα. -Κάποτε ήταν μια κότα που δεν της άρεσε ο λαιμός της. -Καμηλοπάρδαλη, χάρισέ μου το λαιμό σου. -Όχι, ζήτα από τον κύκνο, τον κυματιστό λαιμό του. -Κύκνε, χάρισέ μου το λαιμό σου. -Όχι, ζήτα από τη στρουθοκάμηλο το μακρύ λαιμό της. -Στρουθοκάμηλε, χάρισέ μου το μακρύ λαιμό σου. -’Όχι, κάθε ζώο έχει το λαιμό που του ταιριάζει.

Μου χαρίζεις τα πόδια σου; Ένα μεσημέρι ο κύριος Γιώργος, ο γυμναστής, διαβάζει στα παιδιά ένα παραμύθι. Έξω χιονίζει. -Κάποτε ήταν μια χελώνα, που δεν της άρεσαν τα πόδια της. Ήθελε άλλα πόδια. -Ελάφι, χάρισέ μου τα γρήγορα πόδια σου. -Όχι, ζήτα από το καγκουρό τα πηδηχτά του πόδια. -Καγκουρό, χάρισέ μου τα πηδηχτά σου πόδια. -Όχι, κάθε ζώο έχει τα πόδια που του ταιριάζουν.

ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ Κωνσταντίνος, Στέργιος, Λάμπης, Ιωακείμ, Αιμίλιος, Μελίνα, Ζωή, Ολυμπία, Κατερίνα, Μαρία, Αλίκη, Μάνια, Ιόλη, Θεοδώρα