ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
(PRO-SKILLS project 2- Διαδικασία εκπαίδευσης του εκπαιδευτή ) Αγγελική Πασσά – Συντονίστρια PRO-SKILLS στην Ελλάδα A. ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ  Όλες οι τεχνικές.
Advertisements

Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 7 Μελέτη και Σχεδιασμός σε θέματα Μηχανικών TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Ζιαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελοβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
Δημιουργική σκέψη και δημιουργικά άτομα Επιπτώσεις για την πρακτική στη σχολική τάξη.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Μηχάνημα Hawley Δ. Χαλαζωνίτης.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
H τηλεόραση και το παιδί
Άσχημα Γραφήματα.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Μια φαρμακευτική εταιρία σκέφτεται να χρηματοδοτήσει μια ερευνητική ομάδα για να ανακαλύψει ένα φάρμακο για μια σπάνια νόσο και ο αντιπρόεδρος ερευνών.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Αποσυνδετικές διαταραχές
M. Chenfeld Δημιουργικός παιδαγωγός, είναι το άτομο που είναι ανοικτό, ευέλικτο, πρόθυμο να δοκιμάσει καινούργια πράγματα και να ρισκάρει την αποτυχία,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΥΠΙΚΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ, ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΙΚΟΤΗΤΑ (1) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ JAMES ADAMS (1986) ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ.

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ (2) ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ : Όσο περισσότερο σκέφτεται κανείς τις λεπτομέρειες του προβλήματος τόσο περισσότερο υπάρχει ο κίνδυνος να αναπαράγει τις ίδιες προφανείς εναλλακτικές λύσεις. ΚΟΡΕΣΜΟΣ : Στη περίπτωση αυτή, ο αναλυτής σκέφτεται πάρα πολλά πράγματα μαζί.

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ (3) ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ : ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΝΏ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ, Ή ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, Ή ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ. Ο ΚΑΘΕ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ (4) ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΡΙΣΚΟΥ : ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΣΥΧΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ ΤΙΣ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΓΕΛΕΙΕΣ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΕΣ. Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ.