Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

αναγνωρίζει μια ημιτονοειδή κυματομορφή
Κωνικές τομές Κωνικές τομές
ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει: 1. Να μπορεί να διχοτομεί ευθεία γραμμή και γωνία.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Β.ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΞΟΝΑ
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Κεφάλαιο 6 ΣΕΙΣΜΟΜΕΤΡΙΑ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Γραφικές παραστάσεις. t(min)h(cm) 05,2 17,1 28,7 310,6 413,0 514,7 Κατ’ αρχάς γράφουμε τα πειραματικά δεδομένα σε πίνακα. Η πρώτη γραμμή περιέχει τα μεγέθη.
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Σκοπός Σκοπός της άσκησης αυτής είναι η στερεογραφική απεικόνιση του επιπέδου του ρήγματος, καθώς και του βοηθητικού επιπέδου και του επιπέδου δράσης και.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
Παράθυρο μαθηματικού μοντέλου Παράθυρο σημειώσεων Παράθυρο γραφικής Πίνακας τιμών Επιλογή πλέγματος Επιλογή Υπόβαθρου.
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Πέρα από τον μύθο!!!!.
Κεφάλαιο 7 ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕΙΣΜΩΝ
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 8η.
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Μετρήσεις-Αβεβαιότητα-Σφάλματα. Η μέτρηση ενός μεγέθους στο εργαστήριο μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Στην άμεση μέτρηση το μέγεθος μετράται με κάποιο.
«Συστήματα συγχρονικής λήψης και απεικόνισης (MBL‐Microcomputer Based Laboratories) στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών» Επιμέλεια: Βασίλης Τζιώτης, Φυσικός.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ»
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Επικρατούσα τιμή. Σε περιπτώσεις, που διαφορετικές τιμές μιας μεταβλητής επαναλαμβάνονται περισσότερο από μια φορά, η επικρατούσα τιμή είναι η συχνότερη.
Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ Φ
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Ώθηση δύναμης – Μεταβολή Ορμής
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Μετρήσεις με μέτρο… τον άνθρωπο!
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Ο νόμος του Ohm Εργαστηριακή Άσκηση 2 Γ′ Γυμνασίου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Χαρακτηριστικά μεγέθη εναλλασσόμενου ρεύματος και εναλλασσόμενης τάσης
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Οι μονοψήφιοι αριθμοί μονοί ζυγοί Κλικ για επόμενο.
Ηλεκτρικό πεδίο (Δράση από απόσταση)
DataStudio ένα πρόγραμμα
Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ψ=αχ+β 2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Συντελεστής διεύθυνσης
Ηλεκτρικό πεδίο (Δράση από απόσταση)
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση Έστω ότι έχουμε δυο μεγέθη τα χ ,ψ Αν αλλάξω το χ, αλλάζει και το ψ. Κάνω μετρήσεις και συμπληρώνω ένα πίνακα τιμών. μέγεθος x (Γράφω την μονάδα που το μετράω, έστω cm ) Μέγεθος ψ (Γράφω την μονάδα που το μετράω, έστω g) 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 Για παράδειγμα Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Κάνουμε δυο άξονες κάθετους μεταξύ τους (ορθογώνιο σύστημα αξόνων) Σε αυτόν τον άξονα θα αντιστοιχίσουμε το ένα μέγεθος, έστω το ψ Σε αυτόν τον άξονα θα αντιστοιχίσουμε το άλλο μέγεθος, έστω το χ Εδώ είναι η αρχή των μετρήσεων Βάζω το μηδέν 0 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Σε κάθε άξονα γράφουμε το αντίστοιχο μέγεθος και την μονάδα που έχουμε χρησιμοποιήσει για να το μετρήσουμε (για παράδειγμα χ σε cm, ψ σε g) Ψ (g) Σε αυτόν τον άξονα θα αντιστοιχίσουμε το ένα μέγεθος, έστω το ψ Σε αυτόν τον άξονα θα αντιστοιχίσουμε το άλλο μέγεθος, έστω το χ χ (cm) Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Κόβουμε τους άξονες σε ίσα κομμάτια Θα μας βοηθήσει (χωρίς να είναι υποχρεωτικό) χαρτί με τετραγωνάκια η ακόμα καλύτερα το μιλιμετρέ Ψ (g) χ (cm) Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Από τον πίνακα τιμών βλέπω τις μεγαλύτερες μετρήσεις που έχω για τα μεγέθη μου Ψ (g) x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Τον άξονα των χ, τον έχω κόψει σε 26 κομμάτια και θέλω να βάλω τιμές έως το 22 cm. Έτσι σε κάθε κομμάτι δίνω αξία 1cm. Ψ (g) x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Τον άξονα των ψ, τον έχω κόψει σε 20 κομμάτια και θέλω να βάλω τιμές έως το 71 g. Έτσι σε κάθε κομμάτι δίνω αξία 4 g (4 φορές το 20 = 80, χωράνε) Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Για κάθε ζευγάρι τιμών, βρίσκω το σημείο που αντιστοιχεί Για κάθε ζευγάρι τιμών, βρίσκω το σημείο που αντιστοιχεί. Είναι το σημείο που κόβονται οι κάθετες στους άξονες στα σημεία που αντιστοιχούν στις τιμές. Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 8 1 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Για κάθε ζευγάρι τιμών, βρίσκω το σημείο που αντιστοιχεί Για κάθε ζευγάρι τιμών, βρίσκω το σημείο που αντιστοιχεί. Είναι το σημείο που κόβονται οι κάθετες στους άξονες στα σημεία που αντιστοιχούν στις τιμές. Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 Σημειώνω το σημείο τομής Το βήμα στον υπολογιστή (σε αυτό το πρόγραμμα) δεν επιτρέπει την ακριβή θέση. Γίνεται καλύτερα με το χέρι. χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Και για όλα τα επόμενα Επαναλαμβάνω για το επόμενο ζευγάρι τιμών x ψ χ Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 Και για όλα τα επόμενα χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Προσπαθούμε να χαράξουμε μια γραμμή (προς το παρών ευθεία) που να διέρχεται ομοιόμορφα από τα σημεία που έχω βρει. Αν δεν περνάει από όλα, να περνάει ενδιάμεσα τους και σε ίση απόσταση. Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 1 8 4 17 6 23 7 26 10 35 14 47 22 71 Καλύτερη η κόκκινη χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

; 20 Θέλω να βρω ποια τιμή του ψ αντιστοιχεί στην τιμή χ=20cm x ψ χ Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 20 ; χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

; 20 Από το χ=20 cm υψώνω κάθετο στον άξονα χ x ψ χ (cm) Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 20 ; χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

; 20 64 Από το σημείο που κόβει την ευθεία μου, φέρνω κάθετο στον άξονα των ψ Ψ (g) 80 60 40 20 4 x ψ 20 ; 64 χ (cm) 1 2 5 10 15 20 25 Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Οι γραφικές παραστάσεις μπορεί να είναι ευθείες η καμπύλες και δεν περνούν πάντα από το μηδέν. Περισσότερα σε μεγαλύτερη τάξη και στα μαθηματικά. Μπορείς να μπεις στην ιστοσελίδα και να δεις γραφικές παραστάσεις που αντιστοιχούν σε διαφορετικές σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών χ και ψ. Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Ένα ακόμα παράδειγμα με πιο γρήγορα βήματα Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

ψ 300 200 100 Χ Ψ 2 12 4 48 6 108 8 192 10 300 0 2 4 6 8 10 χ Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

ψ 300 200 100 Χ Ψ 2 12 4 48 6 108 8 192 10 300 0 2 4 6 8 10 χ Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

ψ 300 200 100 Χ Ψ 2 12 4 48 6 108 8 192 10 300 0 2 4 6 8 10 χ Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

ψ 300 200 100 Χ Ψ 2 12 4 48 6 108 8 192 10 300 Είναι όλες λάθος 0 2 4 6 8 10 χ Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

ψ 300 200 100 Χ Ψ 2 12 4 48 6 108 8 192 10 300 Σωστή 0 2 4 6 8 10 χ Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού

Μουσική: Dvorak τέλος Βασιλάκης Νίκος Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού