ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΩΝ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Περιγραφική αξιολόγηση: μια πρόταση
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Εισηγήτριες: Δρ Ελένη Π. Μαράκη Σχολική Σύμβουλος ΔΕ Πρόεδρος ΙΑΚΕ Δρ Μαρία Ι. Καδιανάκη Σχολική Σύμβουλος ΔΕ Γενική Γραμματέας ΙΑΚΕ Η αξιολόγηση του μαθητή.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Διαμορφωτική Αξιολόγηση του Μαθητή: Από τη Θεωρία στη Χάραξη Πολιτικής
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Αξιολόγηση στο νηπιαγωγείο
Σχολική Επίδοση και Αξιολόγηση
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Άξονες Σχολιασμού.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διαμορφωτική Αξιολόγηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
της Σοφίας Χατζηνικολάου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε1 2014-2015 ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε1 2014-2015 «Τι γνώμη έχουν γονείς και μαθητές για την περιγραφική αξιολόγηση» Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου για τους γονείς και για τους μαθητές.

1. Γνωρίζατε τι είναι η περιγραφική αξιολόγηση πριν από την ενημέρωση που σας έγινε στο σχολείο;

2. Έχετε πάρει στο παρελθόν κάποιο φύλλο περιγραφικής αξιολόγησης; 2. Έχετε πάρει στο παρελθόν κάποιο φύλλο περιγραφικής αξιολόγησης;

3. Οι συγκεκριμένοι στόχοι που επέλεξαν οι εκπαιδευτικοί για την ενημέρωσή σας σε ποιο βαθμό βοήθησαν να σχηματίσετε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την επίδοση του παιδιού σας;

4. Σε ποιο βαθμό η ποσότητα των στόχων που επέλεξαν οι εκπαιδευτικοί για την ενημέρωσή σας, σας ικανοποίησαν;

5.Πιστεύετε ότι η περιγραφική αξιολόγηση λειτούργησε θετικά ή αρνητικά στην ψυχολογία του παιδιού σας σε σχέση με την αριθμητική βαθμολογία;

6. Πιστεύετε ότι η περιγραφική αξιολόγηση βοήθησε το παιδί σας να καταλάβει σε ποιον τομέα ανταποκρίθηκε καλά σε αυτό το τρίμηνο ή που ακριβώς πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο;

7. Ενδιαφέρεστε να ενημερώνεστε και μελλοντικά για την επίδοση του παιδιού σας με αυτή τη μορφή;

8. Πιστεύετε ότι η περιγραφική αξιολόγηση σας ενημερώνει καλύτερα από την αριθμητική;

Ερωτηματολόγιο Μαθητών E1 Εκπαιδευτικός: Γαϊτανά Χαρούλα

1.Οι συγκεκριμένοι στόχοι που διάλεξε ο δάσκαλός σου σε βοήθησαν να καταλάβεις τι έχεις μάθει σε αυτό το τρίμηνο και τι όχι;

2.Θα ήθελες σε περισσότερους στόχους να ενημερωθείς ή σε λιγότερους; 2.Θα ήθελες σε περισσότερους στόχους να ενημερωθείς ή σε λιγότερους;

3.Σου αρέσει η περιγραφική αξιολόγηση περισσότερο από την αριθμητική;

4.Τι είδους αξιολόγηση προτιμάς να παίρνεις;

5.Ποια μορφή αξιολόγησης σου δημιουργεί λιγότερο άγχος και ψυχολογική πίεση;

Ερωτηματολόγιο Μαθητών E2 Εκπαιδευτικός: Δημοσθενίδης Δημήτρης

1.Οι συγκεκριμένοι στόχοι που διάλεξε ο δάσκαλός σου σε βοήθησαν να καταλάβεις τι έχεις μάθει σε αυτό το τρίμηνο και τι όχι;

2.Θα ήθελες σε περισσότερους στόχους να ενημερωθείς ή σε λιγότερους; 2.Θα ήθελες σε περισσότερους στόχους να ενημερωθείς ή σε λιγότερους;

3.Σου αρέσει η περιγραφική αξιολόγηση περισσότερο από την αριθμητική;

4.Τι είδους αξιολόγηση προτιμάς να παίρνεις;

5.Ποια μορφή αξιολόγησης σου δημιουργεί λιγότερο άγχος και ψυχολογική πίεση;

Επισημαίνοντας τις δυσκολίες…. Είναι κάτι καινούριο και δεν μπορούν να εντοπιστούν τα προβλήματά της και ο αδυναμίες της αμέσως Απαιτεί ακόμα περισσότερη δουλειά και εξάσκηση, σωστή αντίληψη και κρίση από την μεριά του εκπαιδευτικού Είναι χρονοβόρα διαδικασία  

Η περιγραφική αξιολόγηση Αφήνει στην άκρη τα βαθμολογικά στερεότυπα Δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στον δάσκαλο Είναι πιο αναλυτική και λεπτομερής Εντοπίζει τα κύρια προβλήματα του παιδιού και επιτρέπει στον γονιό να εστιάσει επάνω τους Δίνει εικόνα πώς είναι ο μαθητής ως άτομο γενικά μέσα στην κοινότητα του σχολείου και ο γονιός μαθαίνει περισσότερα για το παιδί του

Βλέπει τον μαθητή ως ολότητα Είναι περισσότερο αντικειμενική Είναι πιο εύκολο για το παιδί να δεχτεί την περιγραφική αξιολόγηση. Στην αριθμητική συνήθως η αντίδρασή του είναι : «άξιζα περισσότερο» Περιορίζει τον φόβο ενός κακού βαθμού και της αποτυχίας που καταστρέφει την αυτοπεποίθηση του παιδιού Εστιάζοντας ο εκπαιδευτικός καλύτερα στις αδυναμίες του μαθητή, μπορεί πιο εύκολα να δώσει σωστές κατευθύνσεις για την διόρθωσή τους

Η αριθμητική αξιολόγηση ….. Δεσμεύει τον δάσκαλο Δημιουργεί κακό ανταγωνισμό Δεν βοηθά την εξέλιξη του παιδιού Δεν αντικατοπτρίζει τις πραγματικές του δυνατότητες

Παρατηρήσεις που επισημαίνουν τις αδυναμίες της συγκεκριμένης εφαρμογής Ίσως θα ήταν καλύτερα να υπάρχει αποκλειστικά και μόνο λεκτική περιγραφή και να αποφεύγονται ο πίνακας και τα √ σε κάθε στόχο Πρέπει να περιλαμβάνονται και οι δυο τύποι αξιολόγησης. Η περιγραφική από μόνη της δεν αρκεί. Πρέπει να υπάρχει αριθμητική αποτίμηση των αναλυτικών πληροφοριών που δίνει η περιγραφική αξιολόγηση. Πρέπει να περιλαμβάνονται όλες οι θεματικές ενότητες που διδάσκεται ένας μαθητής

Παρατηρήσεις που επισημαίνουν τις αδυναμίες της συγκεκριμένης εφαρμογής Ο μαθητής δεν γνωρίζει από πριν σε ποια ακριβώς σημεία θα αξιολογηθεί Δεν περιλαμβάνει την θετική ή αρνητική απόκλιση στην επίδοση του μαθητή που συμβαίνει πέρα από την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που αξιολογείται Ο εκπαιδευτικός πρέπει να αξιολογεί πιο συχνά και δεν πρέπει τα στοιχεία να συλλέγονται μόνο από ένα διαγώνισμα στο οποίο ο μαθητής μπορεί να μην γράψει καλά για πολλούς και διάφορους λόγους