Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development)
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
CS Market Place Έλενα Μιχαήλ, Ιωάννα Ηρακλέους, Γιώργος Χατζηζωρζής, Χάρης Παναγή.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» 2007 – η Προκήρυξη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ» «ΕΝΙΣΧΥΣΗ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ2 μονάδες έως την 1 η Πρόοδο 1 μονάδα η βαθμολόγηση των τεστ (0,5 μονάδες η βάση) 1 μονάδα αν δοθούν όλα έγκαιρα (0,5.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Κέντρο Συμβουλευτικής
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
Crisis Management Μετά την κρίση.
Erasmus EMaTTech.
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Slideshare.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
‘Πρακτική Άσκηση’ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
Καλώς ορίσατε! [Έτος] Σχολικό έτος.
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr

Στόχος… Κατανόηση των προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού.. Κατανόηση των προγραμμάτων εργασιακού αθλητισμού… Διαμόρφωση πρότασης λειτουργίας σχετικών προγραμμάτων… Προσωπικό μάρκετινγκ…

Συνάντηση στις εξετάσεις ή….. Συλλογή επιπλέον βαθμολογίας… Μόνο όσοι παρακολουθούν το μάθημα Εποικοδομητική συνεργασία: α) μεταξύ σας και β) μεταξύ μας Σημαντικό: Τήρηση των αρχών που θα τεθούν

ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 1. Ατομική εργασία Πραγματοποιήστε μία έρευνα αγοράς προκειμένου να αποφασίσετε αν θα προσφέρετε ένα πρόγραμμα pilates στο Δήμο Κομοτηνής. Η έρευνα θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 10 ερωτήσεις στις οποίες θα δώσουν απαντήσεις τουλάχιστον 20 άτομα που κατοικούν στην Κομοτηνή. Μέχρι 2 βαθμούς Στις 17/04, με e-mail στη διδάσκουσα σε αρχείο ppt.

ΤΡΟΠΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ: 2. Ομαδική εργασία Παρουσιάστε ένα πρόγραμμα μαζικής άσκησης για το Πάσχα του 2013 σε έναν πιθανό φορέα χρηματοδότησης. Η παρουσίαση θα πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες για: α) τους επωφελούμενους, β) τις εγκαταστάσεις, γ) το προσωπικό, δ) τα οφέλη για το φορέα Αξιολόγηση: 2 βαθμοί από διδάσκοντα – 1 βαθμό από εσάς: 0,5 από την ομάδα και 0,5 από τους υπολοίπους. Υποχρεωτική δήλωση της ομάδας εργασίας: 10 Απριλίου 2013 Υποχρεωτική παρουσία όλων των μελών της ομάδας εργασίας τόσο στο μάθημα όσο και στην ημερομηνία παρουσίασης Παρουσίαση της εργασίας από τον εκάστοτε αρχηγό αυτής