8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΛ231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Advertisements

Στην πιο όμορφη περιοχή του Σαρωνικού κόλπου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ (1)  Έχουμε τις προτάσεις: (1) master(giorgos, odi). (2) master(giannis, pluto). (3) lives(giannis, athina). (4) lives(Y, Z) :- master(X,
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Ενότητα 1.2 Αναδρομικές Σχέσεις Σχεδίαση & Ανάλυση Αλγορίθμων.
Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΙ MASTER CHEF
Lemnos Festival 2015 Γυμνάσιο Μύρινας ΟΕΠΑ Δήμου Λήμνου Περιφέρεια Β. Αιγαίου – Πέλαγος Πολιτισμού Συνεργασίες: Φωτογραφική ομάδα Λήμνου, Α.Ε.Λ., Ν.Ο.Λ.,
ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Αξιολόγηση Πιλοτικής Δράσης & Προγραμματισμός Δράσεων 2015 Β & 2016 Α.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΩΝ Αθήνα - 14 Μαΐου 2012 Κ. Μ. ΠΑΣΕΓΕΣ.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΘΛΗΜΑ: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΡΙΖΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ.
Συνταγές & έλεγχος. Για τον σχεδιασμό μιας συνταγής θα πρέπει:  Τα υλικά που συνιστούν το πιάτο  Τις μεικτές ποσότητες (ή τις καθαρές ποσότητες, συνοδευμένες.
Πώς να θεραπεύσετε τη μέση σας Τσουπλή Αικατερίνη Φυσικοθεραπεύτρια Εξειδικευμένη στις εναλλακτικές θεραπείες ΜΑΙΟΣ 2015.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα έχουν καταστήσει τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) βασική προϋπόθεση επιβίωσης και.
Ονόματα Χριστοδούλου Ευαγγελία ( ) Χρυσομάλλου Ιωάννα ( )
Ενότητα 1 1 Πρότυπο κόστος. Τι είναι: –Πολύ σωστά και πολύ λεπτομερειακά υπολογισμένο προϋπολογιστικό κόστος Τι εκφράζει: –Στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν.
ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ & ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΦΥΤΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ “INCLUDE Promote Innovative Entrepreneurship through Development of an Aromatic and Pharmaceutical.
16:50. ΣΤΟΧΟΙ Μετά το πέρας του μαθήματος ο μαθητής να αναφέρει: 1. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΑΓΕΙΡΑ. 2. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΝΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΘΕΙ.
Νευρικό Σύστημα ΙIΙ Ioannis Lazarettos MD PhD Orthopaedic Surgeon.
1 Η έννοια του Πελάτη- Προμηθευτή. 2 Θεματικές ενότητες Η διαφορά μεταξύ αναγκών και προσδοκιών. Οι έννοιες των πελατών και προμηθευτών. Ο «εσωτερικός»
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
Εφαρμογές – Ασκήσεις (Ερωτήσεις 1-3) Αναλυτής εκτιμά ότι η απόδοση της μετοχής Α και Β θα κατανεμηθεί ως ακολούθως : ΠιθανότηταΑπόδοση ΑΑπόδοση Β
Click to edit Master text styles Ευρετήρια & Πίνακες Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ευρετήρια & Πίνακες Υπεύθυνος Μαθήματος: Αλεξόπουλος Σεραφείμ Τμήμα: 4.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Απολογισμός δράσεων Διοικητικού Συμβουλίου – μελών Σ.ΕΠ.Ε. Κω
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Ερευνητική εργασία: Changing Corporate Identity – The Case of a Regional Hospital. Αναγνώριση της ανάγκης για νέα ονομασία με σκοπό την επανατοποθέτηση.
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
Almere – Oλλανδία – αρχ. Christian de Portzamparc Πυκνότητα κατοικιών
BOCA SPORT ΑΘΗΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ BOCA CUP ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ 2017
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Crawler Parental Control
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
Γεώργιος Απλαδάς Χειμερινό
Τμηματοποίηση των επισιτιστικών επιχειρήσεων
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση
We loosen Indicative active 1st person plural
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗ-ΒΡΑΖΙΛΙΑ
Σκέψεις και προβληματισμοί πάνω στη μετεξέλιξη των Ελληνικών λιμανιών
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία
POWERPOINT TEST 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
“Ενεργειακή Αναβάθμιση - Αυτοματοποίηση του Συστήματος Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων και εφαρμογές Smart Cities, με Εξοικονόμηση Ενέργειας.
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Μεταπτυχιακά προγράμματα και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο ΕΜΠ
Θέμα: «Young reporters of our local community»
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
תרגול 3 - רקורסיות 3 שיטות עיקריות לפתור נוסחאות זמן ריצה רקורסיביות:
PIERCE – ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
A Junior Achievement Company
c’ est la vie 8th Junior highschool of kalamaria, greece
Πρεσβεία της Ελλάδος στα Τίρανα
Γιορτής ανάδειξης – προώθησης τοπικών προϊόντων
Δρ. Κατερίνα Αργυροπούλου
Σχέδιο Δράσης Διάδοσης και Ενημέρωσης ΣΔΑΕ Δήμου Κηφισιάς
Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό και την Αλληλεγγύη
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
St. Viator Mathematics Curriculum
Μεταγράφημα παρουσίασης:

8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών 8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2.3: (ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Διδακτικό Σενάριο Γ΄ Τάξης Διδακτικό Σενάριο Γ΄ Τάξης Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί ►Ρωτίδου Σμαραγδή ► Σταυρέλη Αργυρώ

1.2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές ► Γλώσσα (κατευθυντικός λόγος) ► Μαθηματικά (πολλαπλασιασμός) ► Μουσική (τραγούδι)

1.3. Συμβατότητα με τα Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών

κειμένων = κοινωνικές πράξεις με αντίστοιχη βαρύτητα 2/6 ► κατανόηση και παραγωγή κειμένων = κοινωνικές πράξεις με αντίστοιχη βαρύτητα

3/6 ► κοινωνική και επικοινωνιακή διάσταση της γλώσσας

► έμφαση στην καλλιέργεια όχι μόνο 4/6 γλωσσικών αλλά και κοινωνικών δεξιοτήτων

► Ευελιξία ως προς το εκπαιδευτικό 5/6 υλικό ► Διαφορετικός τρόπος αξιολόγησης

► αξιοποίηση των ΤΠΕ στο μάθημα της ΝΕ γλώσσας 6/6 ► διερευνητική μάθηση ► αξιοποίηση των ΤΠΕ στο μάθημα της ΝΕ γλώσσας

1.4. Οργάνωση της διδασκαλίας εργασία με το σύνολο, ομάδες & ατομικά πραγματοποίηση στη σχολική αίθουσα κέντρο- πίνακας: προβολή δεξιά γωνία: εκτέλεση συνταγής

1.4. Γνωστικά Προαπαιτούμενα Ανάγνωση συνταγών από βιβλία μαγειρικής Παρακολούθηση εκπομπών

1.4. Γνωστικά Προαπαιτούμενα 2/2 1.4. Γνωστικά Προαπαιτούμενα 2/2 Εντοπισμός ρημάτων σε κείμενο Γνώση ορθογραφικών κανόνων Επίγνωση αξίας της υγιεινής διατροφής

1.4. Υλικοτεχνική υποδομή Γλωσσικό εγχειρίδιο Γ΄ τάξης β΄ τεύχ. Γλωσσικό εγχειρίδιο Γ΄ τάξης β΄ τεύχ. Βιβλία & περιοδικά μαγειρικής Χρηστικά κείμενα (συνταγές)

1.4. Υλικοτεχνική υποδομή 2/2 1.4. Υλικοτεχνική υποδομή 2/2 Φορητός Η/Υ Οθόνη προβολής (πίνακας) Βιντεοπροβολέας Υλικά για την εκτέλεση της συνταγής

1.5 Διδακτικοί Στόχοι 1/5 Α. Ως προς το γνωστικό αντικείμενο 1.5 Διδακτικοί Στόχοι 1/5 Α. Ως προς το γνωστικό αντικείμενο ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Να εφαρμόζουν προφορικές οδηγίες

2/5 Να διακρίνουν τους σκοπούς της ακρόασης κειμένων (π.χ. ακρόαση Να διακρίνουν τους σκοπούς της ακρόασης κειμένων (π.χ. ακρόαση για πρόσκτηση πληροφοριών) Να εντοπίζουν συγκεκριμένες πληροφορίες στο περιεχόμενο του κειμένου

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ 3/5 ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ 3/5 Να αναγνωρίζουν τα γλωσσικά μέσα (π.χ. λέξεις, φράσεις, συντακτικές δομές) που χαρακτηρίζουν τις οδηγίες. Να εφαρμόζουν γραπτές οδηγίες

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ 4/5 ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ 4/5 Να αντιγράφουν με ακρίβεια Να γράφουν ορθογραφημένα

αναλύοντας τις λέξεις στα συνθετικά τους 5/5 αναλύοντας τις λέξεις στα συνθετικά τους εφαρμόζοντας τους ορθογραφικούς κανόνες χρησιμοποιώντας γνώσεις για την κλίση, την ετυμολογία, τις οικογένειες λέξεων

Β. Ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών 1.5 Διδακτικοί Στόχοι Β. Ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών Να αξιοποιήσουν τις ΤΠΕ γενόμενοι έτσι κοινωνοί και μέτοχοι στο σύγχρονο κόσμο.

2/3 Να κατανοήσουν ότι οι ΤΠΕ αποτελούν φορείς γνώσης και πληροφόρησης

3/3 Να αξιοποιούν τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας για την επίλυση προβληματικών καταστάσεων

Γ. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία Συνεργασία Ομαδικότητα 1.5 Διδακτικοί Στόχοι Γ. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία Συνεργασία Ομαδικότητα

2/2 Ανταλλαγή απόψεων Τόνωση αυτοεκτίμησης Βιωματική & διερευνητική μάθηση

1.6 Εκτιμώμενη διάρκεια 1 διδακτικό δίωρο

2. Διδακτική προσέγγιση Θεωρητικό/Παιδαγωγικό Πλαίσιο ►Κοινωνικός εποικοδομισμός ►Κριτικός εποικοδομισμός ►Ανακαλυπτική μάθηση ►Συνεργατική διερευνητική μάθηση

2. Διδακτική προσέγγιση 2/2 Μεθοδολογικό Πλαίσιο 2. Διδακτική προσέγγιση 2/2 Μεθοδολογικό Πλαίσιο ► Ομαδοσυνεργατική ►Φθίνουσα καθοδήγηση ►Πολλαπλή χρήση πηγών ►Συζήτηση στην τάξη ►Πολυαισθητηριακή προσέγγιση

2.1 Διδακτική προσέγγιση με ΤΠΕ ►Στήριξη της συνεργατικής και αυτόνομης μάθησης ►Εξασφάλιση της προσοχής και ενεργούς συμμετοχής των μαθητών

2.2 Το προτεινόμενο σενάριο Είστε έτοιμοι ;;;

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Α. 1η διδακτική ώρα

H μαγειρική τα παλιά χρόνια… (Τροφές από τη φύση στη θράκα, στη φωτιά…)

Η μαγειρική σήμερα (Βιομηχανοποιημένες αλλά και φυτικές τροφές σε κουζίνες, φούρνους…)

Πώς πιστεύετε ότι θα μαγειρεύουν στο μέλλον; (Ίσως καθόλου: έτοιμες τροφές, χάπια, κρέμες)

Aφόρμηση : προβολή ενός επεισοδίου «Master chef junior».

Ψαροκεφτέδες Υλικά 1/2 κιλό σφυρίδα σε κιμά 4 φέτες ψωμί του τοστ (70 γραμ.) 70 γραμ. κρεμμύδι σοταρισμένο 1 αβγό Λάδι 12 γραμ. δυόσμο Ρύζι για πιλάφι 3 κουταλιές της σούπας χαρουπόμελο Πιπεριές κίτρινες και κόκκινες  ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Ψιλοκόβετε το κρεμμύδι και το σοτάρετε. Στη συνέχεια το στραγγίζετε και το απλώνετε σ' ένα ταψί για να κρυώσει . Τρίβετε στο μπλέντερ το ψωμί . Σε μια λεκάνη βάζετε τον κιμά του ψαριού, το ψωμί, το κρεμμύδι, το αβγό, δυόσμο, πιπέρι - αλάτι και πλάθετε . Προσθέτετε λίγο λάδι για το ζύμωμα. Ψήνετε για λίγο σε σχάρα έως να «μαρκαριστούν» και τους βάζετε άλλα 8' στο φούρνο. Για το ρύζι: Βράζετε το ρύζι σε αλατισμένο νερό για 5'. Το σουρώνετε και το κρυώνετε. Κόβετε σε τετραγωνάκια τις πιπεριές. Σε μια κατσαρόλα σοτάρετε μισό κρεμμύδι και τις πιπεριές. ΄Οταν μαλακώσουν οι πιπεριές ρίχνετε και το ρύζι, προσθέτετε αλάτι και πιπέρι. Τέλος ρίχνετε το χαρουπόμελο. 

Συζήτηση για εκπομπές μαγειρικής στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο. Συζήτηση για εκπομπές μαγειρικής στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο. Λένε τις εμπειρίες τους, απαντώντας σε ερωτήσεις όπως:

Ποιες παρόμοιες εκπομπές για παιδιά έχετε δει στην Τ.V. ή στο ραδιόφωνο; Τι σας αρέσει σ’ αυτές; Θα θέλατε να πάρετε μέρος σ’ αυτές; Ποια σειρά ακολουθείται όταν εκτελείται μια συνταγή;

Bιβλία ή περιοδικά μαγειρικής και ζαχαρο- πλαστικής στις ομάδες.

Παρατήρηση του τρόπου γραφής των συνταγών,

της κατηγοριοποίησής τους

και επιλογή αυτής που αρέσει στην κάθε ομάδα .

Επαλήθευση των απαντήσεων μέσα από το βιβλίο της Γλώσσας και τα προηγούμενα έντυπα παρατηρώντας και διαβάζοντας τη συνταγή για τα τρουφάκια.

Ανάγνωση του προβλήματος Μαθηματικών, που υπάρχει δίπλα στη συνταγή, και λύση του ανακαλώντας γνώσεις πολλαπλασιασμού.

Επισήμανση της χρονολογικής σειράς των οδηγιών μιας συνταγής και συμπλήρωση της άσκησης του βιβλίου.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Β. 2η διδακτική ώρα

Επισήμανση των ρημάτων στη συνταγή. Παρατήρηση της Προστακτικής Ενεστώτα - Αορίστου.

Εφαρμογή της γνώσης στις ασκήσεις 1 και 2 του Τετραδίου Εργασιών.

Ανάκληση ορθογραφικών κανόνων και συμπλήρωση ασκήσεων του Βιβλίου.

Τραγούδι: «Τάισέ με καλά!»

Εκτέλεση της συνταγής του σχολικού εγχειριδίου «Τρουφάκια» . Εκτέλεση της συνταγής του σχολικού εγχειριδίου «Τρουφάκια» .

Περάστε κόσμε!!! Εδώ τα καλά τρουφάκια!!! Περάστε κόσμε!!! Εδώ τα καλά τρουφάκια!!!

- Τέλος; - Όχι, βέβαια!

2.3 Επέκταση Αναζήτηση & γραφή αγαπημένης συνταγής από βιβλία, περιοδικά και διαδίκτυο Δυνητικά εκτέλεσή της

Αξιολόγηση Αρχική αξιολόγηση Αξιολόγηση Αρχική αξιολόγηση Καταγραφή υπάρχουσων γνώσεων των μαθητών. Διερεύνηση των προσδοκιών των μαθητών από την επεξεργασία του θέματος.

Αξιολόγηση 2/5 Διαμορφωτική αξιολόγηση Αξιολόγηση 2/5 Διαμορφωτική αξιολόγηση Επιβεβαίωση ή διάψευση των υποθέσεών μας. Περιλαμβάνει: Τη συλλογή υλικού σχετικό με τις συνταγές Την αξιολόγηση των παραπάνω ως προς τη μορφή τους Την εκτέλεση συνταγών Τη συμπλήρωση ασκήσεων

Αξιολόγηση 3/5 Διαμορφωτική αξιολόγηση Αξιολόγηση 3/5 Διαμορφωτική αξιολόγηση Παρακολούθηση (Παρατήρηση): του τρόπου εργασίας των ομάδων, της ανταλλαγής απόψεων, της ικανότητας συνεργασίας στο πλαίσιο της ομάδας, κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων

Αξιολόγηση 4/5 Τελική αξιολόγηση Αξιολόγηση 4/5 Τελική αξιολόγηση Η τελευταία φάση της αξιολόγησης που την κάνουν τόσο οι μαθητές μέσα στην τάξη όσο και οι εκπαιδευτικοί που εξετάζουν αν επιτεύχθηκαν οι αρχικοί στόχοι.

Αξιολόγηση 5/5 Τελική αξιολόγηση Αξιολόγηση 5/5 Τελική αξιολόγηση Πληρότητα της τελικής παρουσίασης των εργασιών σε επίπεδο γνωστικού περιεχομένου (χρήση ορολογίας, κατάλληλης Έγκλισης κ.λπ.)

Βιβλιογραφία http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/php Βιβλίο Μαθητή Γ΄τάξης β΄τεύχος Τετράδιο Εργασιών Γ΄τάξης β΄τεύχος www.youtube.com/watch?v=UtcUVVhJpJU http://www.youtube.com/watch?v=vpEvklDBpok http://i-create.gr/projects/sxolika-mageiremata Βιβλία & περιοδικά μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής των: Ηλ. Μαμαλάκη, Στ. Παρλιάρου, Αργ. Μπαρμπαρήγου, Β. Καλλίδη, Β. Αλεξιάδου

Δυσκολίες… ► Η αναστάτωση στην αίθουσα ► Η έλλειψη χρόνου Δυσκολίες… ► Η αναστάτωση στην αίθουσα ► Η έλλειψη χρόνου

Ευχαριστούμε!!!