Δυσκολίες των Μαθηματικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
Αφροδίτη Τέλη Δασκάλα Ειδικής Αγωγής Τμήμα ένταξης 1ο Πεύκων
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μέθοδοι επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία των μαθηματικών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Στην τάξη μου.
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Διδακτική Πληροφορικής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Προπονούμαι στην προπαίδεια
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Impacting positively on students’ mathematical problem solving beliefs: An instructional intervention of short duration Stylianides, A. J., & Stylianides,
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δυσκολίες των Μαθηματικών Δυσκολίες των παιδιών με τα Μαθηματικά Σπυρόπουλος Αναστάσιος Μαθηματικός

Δυσκολίες των Μαθηματικών Μετάφραση από τη φυσική γλώσσα στη μαθηματική γλώσσα (προβλήματα). Μετάβαση από τα νούμερα σε σύμβολα και έννοιες. Σημασία της απόδειξης-γενίκευσης. Πολλαπλές αναπαραστάσεις.

Δυσκολίες των παιδιών με τα Μαθηματικά Δυσκολίες των παιδιών με τα Μαθηματικά Νοοτροπία κοινωνίας: «Τα Μαθηματικά είναι δύσκολα, είναι για έξυπνους!» Νοοτροπία γυμνασίου. Άγχος σύγκρισης μέσα και έξω από την οικογένεια. Περιορισμένος χρόνος.

ΛΥΣΕΙΣ ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΩ? ΘΕΩΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΝΕΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΦΩΝΗΣΕΩΝ)

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ Δεν μπορούν να λύσουν τις ασκήσεις του βιβλίου («Κύριε, να τις κάνουμε όλες»). Παρατούν μια άσκηση και τη ζητούν όλη (όχι κάποιο συγκεκριμένο σημείο της). Αδυνατούν να λύσουν τις γνωστές ασκήσεις. Αδυνατούν να λύσουν διαφορετικές ασκήσεις. Χρειάζονται πολύ χρόνο στα τεστ. Δεν γράφουν σωστά τις απαντήσεις (κόλπο).

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Δικαιολογίες προς τους καθηγητές. Απόκρυψη της αλήθειας από τους γονείς. Αδυναμία παρακολούθησης του μαθήματος. Κατηγορίες προς όλες τις κατευθύνσεις.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Μαθαίνουμε να διαβάζουμε! Δεν δουλεύουμε για το τώρα! ΟΧΙ στην επιλεκτική μάθηση! Αναγκαία η παρουσία των γονέων! Ποιοτικό διάβασμα!

Οι πολλές γνώσεις δεν σου διδάσκουν κατανόηση. Ηράκλειτος