Δυσκολίες των Μαθηματικών Δυσκολίες των παιδιών με τα Μαθηματικά Σπυρόπουλος Αναστάσιος Μαθηματικός
Δυσκολίες των Μαθηματικών Μετάφραση από τη φυσική γλώσσα στη μαθηματική γλώσσα (προβλήματα). Μετάβαση από τα νούμερα σε σύμβολα και έννοιες. Σημασία της απόδειξης-γενίκευσης. Πολλαπλές αναπαραστάσεις.
Δυσκολίες των παιδιών με τα Μαθηματικά Δυσκολίες των παιδιών με τα Μαθηματικά Νοοτροπία κοινωνίας: «Τα Μαθηματικά είναι δύσκολα, είναι για έξυπνους!» Νοοτροπία γυμνασίου. Άγχος σύγκρισης μέσα και έξω από την οικογένεια. Περιορισμένος χρόνος.
ΛΥΣΕΙΣ ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΩ? ΘΕΩΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΝΕΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΦΩΝΗΣΕΩΝ)
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ Δεν μπορούν να λύσουν τις ασκήσεις του βιβλίου («Κύριε, να τις κάνουμε όλες»). Παρατούν μια άσκηση και τη ζητούν όλη (όχι κάποιο συγκεκριμένο σημείο της). Αδυνατούν να λύσουν τις γνωστές ασκήσεις. Αδυνατούν να λύσουν διαφορετικές ασκήσεις. Χρειάζονται πολύ χρόνο στα τεστ. Δεν γράφουν σωστά τις απαντήσεις (κόλπο).
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Δικαιολογίες προς τους καθηγητές. Απόκρυψη της αλήθειας από τους γονείς. Αδυναμία παρακολούθησης του μαθήματος. Κατηγορίες προς όλες τις κατευθύνσεις.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ Μαθαίνουμε να διαβάζουμε! Δεν δουλεύουμε για το τώρα! ΟΧΙ στην επιλεκτική μάθηση! Αναγκαία η παρουσία των γονέων! Ποιοτικό διάβασμα!
Οι πολλές γνώσεις δεν σου διδάσκουν κατανόηση. Ηράκλειτος