ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Σχέδιο εργασίας (Project) Σπυριδούλα Σκλαβενίτη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ 4
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Σχολικό έτος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
Τίτλος Δραστηριότητας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Τίτλος προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας : Δημιουργία μαθητικής εφημερίδας 1 Μαθητική εφημερίδα ΓΕΛ Σιδηροκάστρου efimeridapallatideio.wordpress.com.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Εκδήλωση για την 1 η Απριλίου 1955 Τα παιδιά της Β’2 παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με θεατρικά, τραγούδια και ποιήματα. Τα παιδιά της Α’ τάξης τραγούδησαν.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Ερευνητική εργασία Α΄ τετραμήνου
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ( ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ) :
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ

21ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΡΑΣΤΑΘΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΤΣΑ 21ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΡΑΣΤΑΘΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΤΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Γνωριμία με τον εαυτό (διερευνιση προσωπικων χαρακτηριστικων, δεξιοτητων, ενδιαφεροντων, εργασιακων και προσωπικων αξιων). Εντοπισμος δεξιοτητων προς αναπτυξη από τους μαθητές πχ υποκριτικες- οργανωτικες- επικοινωνιακες- ερευνας. Αξιοποιηση των δεξιοτητων των μαθητων με αναλογες δραστηριοτητες

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Ανάπτυξη της δυναμικής της ομάδας (συνεργασία μαθητών) Να γνωρίσουν – συνειδητοποιήσουν στοιχειά του χαρακτήρα τους, να μάθουν πως μπορούν να αξιοποιούν και να αναπτύσσουν τις δεξιότητες τους. Να μάθουν μέσα από δραστηριότητες, τρόπους ανάπτυξης και παρουσίασης των δεξιοτήτων τους

Μεθοδολογία υλοποίησης Συγκρότηση ομάδων και υποομάδων Δημιουργία συμβολαίου καλής λειτουργίας ομάδας –υποομάδων Χρήση αξιοποίησης βιωματικών δραστηριοτήτων Χρήση ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων Έρευνας μέσω διαδικτύου Οργάνωση παρουσίασης και προβολής της λειτουργίας και των αποτελεσμάτων του προγράμματος

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν   Συνεντεύξεις Ρεπορτάζ Ερωτηματολόγια Έρευνα Σκετσάκια Συγγραφή τραγουδιών, ποιημάτων και παραμυθιών Ζωγραφιές για προβολή των μελλοντικών ονείρων τους θεατρικό

Αποτελέσματα: Οι μαθητές γνώρισαν καλυτέρα τον εαυτό τους, διερευνώντας τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά , τις δεξιότητες, τα ενδιαφέροντα, τις ικανότητες και τις προσωπικές τους αξίες. Εντόπισαν και ανέπτυξαν τις δεξιότητες τους πχ. υποκριτικές , οργανωτικές, επικοινωνιακές κα.. Αξιοποίησαν τις δεξιότητες τους με ανάλογες δραστηριότητες. Έμαθαν να συνεργάζονται ομαλά για την επίτευξη ενός κοινού στόχου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ