ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ
21ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΡΑΣΤΑΘΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΤΣΑ 21ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΡΑΣΤΑΘΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΤΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Γνωριμία με τον εαυτό (διερευνιση προσωπικων χαρακτηριστικων, δεξιοτητων, ενδιαφεροντων, εργασιακων και προσωπικων αξιων). Εντοπισμος δεξιοτητων προς αναπτυξη από τους μαθητές πχ υποκριτικες- οργανωτικες- επικοινωνιακες- ερευνας. Αξιοποιηση των δεξιοτητων των μαθητων με αναλογες δραστηριοτητες
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Ανάπτυξη της δυναμικής της ομάδας (συνεργασία μαθητών) Να γνωρίσουν – συνειδητοποιήσουν στοιχειά του χαρακτήρα τους, να μάθουν πως μπορούν να αξιοποιούν και να αναπτύσσουν τις δεξιότητες τους. Να μάθουν μέσα από δραστηριότητες, τρόπους ανάπτυξης και παρουσίασης των δεξιοτήτων τους
Μεθοδολογία υλοποίησης Συγκρότηση ομάδων και υποομάδων Δημιουργία συμβολαίου καλής λειτουργίας ομάδας –υποομάδων Χρήση αξιοποίησης βιωματικών δραστηριοτήτων Χρήση ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων Έρευνας μέσω διαδικτύου Οργάνωση παρουσίασης και προβολής της λειτουργίας και των αποτελεσμάτων του προγράμματος
Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν Συνεντεύξεις Ρεπορτάζ Ερωτηματολόγια Έρευνα Σκετσάκια Συγγραφή τραγουδιών, ποιημάτων και παραμυθιών Ζωγραφιές για προβολή των μελλοντικών ονείρων τους θεατρικό
Αποτελέσματα: Οι μαθητές γνώρισαν καλυτέρα τον εαυτό τους, διερευνώντας τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά , τις δεξιότητες, τα ενδιαφέροντα, τις ικανότητες και τις προσωπικές τους αξίες. Εντόπισαν και ανέπτυξαν τις δεξιότητες τους πχ. υποκριτικές , οργανωτικές, επικοινωνιακές κα.. Αξιοποίησαν τις δεξιότητες τους με ανάλογες δραστηριότητες. Έμαθαν να συνεργάζονται ομαλά για την επίτευξη ενός κοινού στόχου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ