Όνομα: Ίρις Σαφάκα Α.Μ. : 6082 Ημερομηνία : 26/6/09

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
§ 40. Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік
Advertisements

Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
1 Ηλεκτρικό πεδίο Πεδίο δυνάμεων –χώρος –υπόθεμα –δύναμη Ηλεκτροστατικό πεδίο δυνάμεων –δύναμη δεν μεταβάλλεται με το χρόνο.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Κεφάλαιο 4 Εκκεντροφόρος άξονας Βαλβίδες ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
MSc in Management and Information Systems
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Διανύσματα και Συστήματα Συντεταγμένων
Κέντρο για το Παιδί Κέντρο Αλληλεγγύης ΑΘήνας
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους“ Τελική συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ Εργαστήριο 8 «Προετοιμασία αναδασωτέας επιφάνειας, Τεχνική της φύτευσης,
Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Μερικά καθολικά σήματα, όπως το ρολόι, κατανέμονται σε όλο το ολοκληρωμένο κύκλωμα. Το μήκος των καλωδίων αυτών μπορεί να είναι σημαντικό. Για μεγέθη ψηφίδων.
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΣΕΡΡΕΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΏΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ MSC στα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ανάλυση, σχεδιασμός.
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ.
Συμβολή κυμάτων.
Ροπή αδρανείας.
Ένας ρυθμιζόμενος διακόπτης εναλλασσόμενου ρεύματος τροφοδοτεί ωμικό φορτίο R=11Ω, οδηγούμενο από το δίκτυο της ΔΕΗ ( u(t)=220sinωt ). Η ελάχιστη ισχύς.
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
ΜΙΚΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στη μεταφορική κίνηση αιτία για την αλλαγή της κινητικής κατάστασης του στερεού είναι … …………… . η δύναμη Στην περιστροφική κίνηση αιτία για την αλλαγή.
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Παντείου Πανεπιστημίου
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
מכטרוניקה אלקטרוניקה ספרתית סתיו תשס"ה 2004/2005
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
النسبة الذهبية العدد الإلهي
וקטורים מהו וקטור? וקטור העתק, וקטור מיקום חיבור וחיסור וקטורים
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Ποιοι είναι οι γαμέτες σε κάθε περίπτωση ;
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
«Επίπτωση-Ποσοστό» Επίπτωση-ποσοστό = Αριθμός νέων περιπτώσεων νοσήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης (Προσωποστιγμές ατόμων-ΑΣΘΕΝΕΙΣ που.
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όνομα: Ίρις Σαφάκα Α.Μ. : 6082 Ημερομηνία : 26/6/09 EXERCISE 3.7 Buses without Stubs - Multidrop Bus with no reflection off the stubs “Digtial Systems Engineering” – W.Dally, J.Poulton   Όνομα: Ίρις Σαφάκα Α.Μ. : 6082 Ημερομηνία : 26/6/09

ηλεκτρικο μοντελο multidrop bus Πάνω σε ένα multidrop bus είναι συνδεδεμένες διάφορες μονάδες (transceivers) μέσω stubs, και σε δεδομένη χρονική στιγμή μία μονάδα μεταδίδει και οι άλλες «ακούν».

Δεδομενα προβληματος Γραμμή : Zb =50 Ω Cline = 150 pf/m Lline =375nH/m Stubs : μήκος = 10cm αριθμός slots = 10 απόσταση = 3cm Zx = 15pF

Υπολογιςμοι χωρις διακλαδωςεις

Υπολογιςμοι με διακλαδωςεις Cstub = 150 pF/m * 0,1m = 15pF Cx + Cstub = 15pF + 15pF = 30pF Cx,stub = 30pF / 3cm = 1 nF/m Ctotal = Cline + Cx,stub = 150pF/m + 1nF/m = 1,15 nF/m =1,15nF/m

Υπολογιςμοι με διακλαδωςεις Παρατηρώ ότι μειώθηκαν και το Ζο και το u στην γραμμή με διακλαδώσεις.

Μικρη εμπεδηςη Η μικρή εμπέδηση από μόνη της δεν είναι πρόβλημα αν το bus οδηγείται από στοιχεία με χαμηλό voltage swing και χαμηλή αντίσταση εξόδου και τερματίζεται σε προσαρμοσμένο φορτίο. Τα περισσότερα όμως buses οδηγούνται από υψηλής εμπέδησης, δηλαδή υψηλού voltage swing drivers, οπότε αρχικά έχω αρκετά μικρό V και χρειάζονται αρκετά round trips για να έλθει η τάση του bus σε ανιχνεύσιμο επίπεδο. Αυτό μαζί με την χαμηλή ταχύτητα διάδοσης συνεπάγεται σημαντική καθυστέρηση.

Ανκλαςεις (1) Οι χρήστες γεμίζουν ανομοιόμορφα το bus (δεν απέχουν σταθερά 3cm), γεγονός που οδηγεί σε ασυνέχειες της εμπέδησης της γραμμής. Το κομμάτι της γραμμής που δεν έχει προσαρτημένους χρήστες με το stub τους έχει Ζο=50Ω, ενώ το κομμάτι με χρήστες έχει Ζο=18Ω . Η ασυνέχεια αυτή της εμπέδησης δημιουργεί σημαντικές ανακλάσεις και στα δύο άκρα της περιοχής χωρίς χρήστες

Ανακλαςεις (2) Ανακλάσεις μπορούν να συμβούν στο bus με διακλαδώσεις αν τα άκρα των stubs δεν είναι προσαρμοσμένα. Tο stub και το interstub space διαφέρουν ως προς την φύση τους, δεν έχω προσαρμογή στις μεταξύ τους εμπεδήσεις και άρα έχω ανακλάσεις. Ένα ανακλώμενο κύμα δηλαδή γυρίζει προς τον transceiver όπου και πάλι υφίσταται ανάκλαση κ.ο.κ. Ένα ποσό ενέργειας εγκλωβίζεται στο stub και πηγαινοέρχεται συνεχώς κατά μήκος του, δημιουργώντας δηλαδή στάσιμο κύμα.

Resistive matching network Mεθοδολογία για το σχεδιασμό bus (multidrop transmission line) χωρίς το φαινόμενο των ανακλάσεων στα stubs .

Resistive matching network

Resistive matching network Αρχικά R1=100. Με R1=R2=0 η αριστερή γραμμή (ομοίως η δεξιά) βλέπει (100Ω+R1)//20 = 18Ω. Οπότε πρέπει R1 και R2 μικρά αλλά όχι 0. Από το (α) βλέπω 100Ω+(20+R2)//(20+R3) = 110Ω με R1=R2=0. Οπότε πρέπει να μειώσω την R1.

Resistive matching network Μετά από διαδοχικές δοκιμές, η βέλτιστη λύση είναι :   R1 = 89Ω R2 = R3 = 1Ω Με τις τιμές αυτές στα σημεία (a),(b) και (c) βλέπω: (α) 89 + (1+20)//(1+20) = 89 + 10,5 = 99,5 Ω (b) 1 + (89+100)//(1+20) = 1 + 18,9 = 19,9 Ω Οι παραπάνω τιμές βλέπω ότι πολύ κοντά στο ζητούμενο και συνεπώς έχω πλέον προσαρμογή.

Απωλεια ενεργειας Πριν την προσαρμογή του stub στην γραμμή: Ενέργεια παλμού από σταθμό. Ανακλάται με Χάθηκε από το σήμα.

Απωλεια ενεργειας Μετά την προσαρμογή του stub στην γραμμή: Ενέργεια παλμού από σταθμό. Ανακλάται με Χάθηκε δηλαδή αμελητέα ενέργεια από το αρχικό σήμα μου. Δεν δημιουργείται στάσιμο κύμα

Τελος παρουςιαςης