Λογικο-Ενορατικές θεωρίες (Rational-Emotive Therapies) Albert Ellis

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Advertisements

Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Κοινωνίες και συνεργασία
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
ΜΑΓΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΦΙΛΙΑ 3ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο Κώστας και ο Αντώνης είναι συμμαθητές. Ο Κώστας με την παρέα του διαδίδει διάφορα προσβλητικά.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Τι δυσκολεύει τη μάθηση και τι κάνουμε γι’ αυτό.
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Φιλία.
Συμπεριφορές Υγείας.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
PIAGET AND Kohlberg ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πειθαρχία.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Η Βούληση του Ανθρώπου για Διάκριση και Δύναμη
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 7 ΕΞΑΜΗΝΟ
ΠΩΣ ΚΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΓΕΒΙΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑ 2013.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
Χειρισμός Χρόνου και Μεθοδολογίες Προσομοίωσης
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Προπονούμαι στην προπαίδεια
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η Θεωρία της Γνωστικής Ανάπτυξης του Piaget
Αναπτυξιακη ψυχολογια συναισθηματικη και κοινωνικη αναπτυξη παιδιων
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λογικο-Ενορατικές θεωρίες (Rational-Emotive Therapies) Albert Ellis

Επίκτητος (1ος π.χ. αιώνας) «Οι σκέψεις είναι εκείνες που μπορούν να οδηγήσουν το άτομο σε εσφαλμένη και παράλογη αντιμετώπιση και στάσεις που μοιραία δημιουργούν και συναισθηματικές δυσκολίες»

Μοντέλο συμπεριφοράς του Ellis ABC A=activating=ενεργοποίηση, B=belief system-σύστημα πεποιθήσεων, C=consequence=συνέπεια

(σύστημα πεποιθήσεων) Α Γ Συμβάν Συναισθηματική συνέπεια Β (σύστημα πεποιθήσεων) λογικές και παράλογες σκέψεις

Είναι απολύτως απαραίτητο να αγαπιέται κανείς Για να αξίζει κάποιος θα πρέπει να είναι ικανός Μερικοί άνθρωποι είναι κακοί και πρέπει να τιμωρούνται Είναι τρομερά καταστροφικό να μην γίνονται τα πράγματα όπως τα θέλει κανείς Η δυστυχία είναι αποτέλεσμα εξωτερικών γεγονότων που ο άνθρωπος δεν μπορεί να ελέγξει Αν κάτι είναι επικίνδυνο και βλαβερό αυτό πρε΄πει να απασχολεί συνέχεια τη σκέψη του ανθρώπου

7. Είναι πιο εύκολο να αποφεύγει κανείς τις δυσκολίες παρά να τις αντιμετωπίζει κατά μέτωπο 8. Οι άνθρωποι είναι απαραίτητο να βασίζονται στους άλλους και να έχουν την υποστήριξη κάποιου ισχυρότερου 9. ΟΙ προηγούμενες εμπειρίες και τα γεγονότα της ζωής καθορίζουν την προηγούμενη συμπεριφορά μας και δεν μπορούν να αλλάξουν 10. Οι άνθρωποι πρέπει να απασχολούνται και να στεναχωριούνται με τα προβλήματα των άλλων 11. Υπάρχει πάντα μία σωστή και συγκεκριμένη απάντηση σε ένα πρόβλημα και είναι καταστροφικό αν ο άνθρωπος δεν μπορέσει να τη βρει.