ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συστήματα ενέργειας για την άσκηση
Advertisements

16ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ε.Γ.Β.Ε ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Παιδική Παχυσαρκία Μαργαρίτα Γ. Μωυσή B.Sc Physical Education
Πρόγραμμα ασκήσεων σταθεροποίησης στον κορμό
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Διάλεξη 12η Τραυματισμοί Νωτιαίου Μυελού
Χαρακτηριστικά των παιδιών με κινητικά προβλήματα
Χρυσοστόμου Χρυσόστομος (MSc)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Διάλεξη 13η Πολιομυελίτιδα - Ακρωτηριασμοί
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
Δεδομένα σχετικά με τον πόνο και τον τραυματισμό!
ΤΟΜΕΑΣ: ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
Η Άσκηση ως Θεραπευτική Αγωγή σε Ασθενείς με Καρδιοπάθεια
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
ΑΠΟΔΟΣΗ σε ΚΡΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
EΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ 2ο ΜΕΡΟΣ
ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Β2) Θέμα :Η φυσική κατάσταση και οι τρόποι βελτίωσης POWER RANGERS
1o ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Φυσικοθεραπεία Καρδιοαγγειακών Παθήσεων Ενότητες 10-12: «Δευτερογενής Πρόληψη - Αποκατάσταση Καρδιοαγγειακών Παθήσεων» Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Κατάγματα και εξαρθρήματα σπονδυλικής στήλης
Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στις μεγαλύτερες ηλικίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Εργασία στην τεχνολογία επικοινωνιών Των μαθητών Σαπουνάς Άγης Φασουλάς Νικόλας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ ΦΑΤΟΥΡΟΣ Γ. ΙΩΑΝΝΗΣ, Ph.D.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
Νευρολογικές παθήσεις Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
Κινητικά προβλήματα Πολλαπλές αναπηρίες Ενότητα 2.1 Αίτια κινητικής αναπηρίας Ι. Νησιώτου - Μαντέλου Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY.
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 2: Φυσιολογικές μεταβολές, απόδοση και fitness κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ Κ. Ασωνίτου.
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 8 εβδομάδων. ΣΤΟΧΟΣ Στόχος της προπόνησης φυσικής κατάστασης ή αθλητικής ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας είναι.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Παθολογία άνω άκρου.
Τα παιδιά με σωματικές αναπηρίες και χρόνια προβλήματα υγείας
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ M.Sc., Ph.D
Διδακτική Παραολυμπιακών Αθλημάτων
Μεταβολισμός του Μυός και Απόδοση στα σπριντ
Μέτρηση και Αξιολόγηση στην ΠΚΑ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΝΕΟΓΝΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ Κυφωνίδης Δημήτριος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής.
Άρρεν ασθενής 58 ετών Μέσου μορφωτικού επιπέδου Έγγαμος, με 2 τέκνα
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου. ΟΡΙΣΜΟΣ Εγκεφαλική παράλυση είναι μια μόνιμη αλλά μεταβλητή διαταραχή της κινητικότητας και των στάσεων του σώματος,
Μυϊκή κράμπα (muscle cramp)
Μυοσκελετικά προβλήματα Φυσικοθεραπεία
ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 08:30-09:30 09:00-10:00 09:30-10:30 10:00-11:00
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Αποσυνδετικές διαταραχές
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Σχεδιασμός προγραμμάτων αναερόβιας προπόνησης στην κολύμβηση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Άτομα με αναπηρίες θεωρούνται εκείνα που για λόγους είτε νοητικούς, συναισθηματικούς, αισθητηριακούς, κινητικούς, υγείας, συνθηκών διαβίωσης, κοκ, χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση για να αναπτύξουν τις δυνατότητες τους (Sherrill, 2004). Πολυπλοκότητα Κινητικές Αναπηρίες (ΤΣΣ & ΔΡ)

ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Τραυματισμοί Nωτιαίου Μυελού (ΤΝΜ) Δισχιδής Ράχη (ΔΡ)

ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ-ΤΝΜ Αναφέρεται σε μια κατάσταση που προκαλεί αναπηρία (ημιπληγία ή τετραπληγία) εξαιτίας τραυματισμού που αποκόπτει την μετάβαση των ερεθισμάτων μεταξύ της περιφέρειας και του εγκεφάλου Αυτοκινητιστικά Ενασχόληση με σπορ Εγκλήματα Στις ΗΠΑ έχουμε 200.000 ανθρώπους με ΤΣΣ και αναφέρονται 8000 καινούριες περιπτώσεις κάθε χρόνο

ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ-ΤΝΜ Τυπικά, όταν ο τραυματισμός είναι υψηλά (αυχενική μοίρα), μιλάμε για τετραπληγία (έλλειψη αισθητικότητας στα κάτω άκρα, κορμό και μερική στα άνω άκρα) Όταν είναι χαμηλότερα, μιλάμε για παραπληγία (έλλειψη αισθητικότητας στα κάτω άκρα) Η μεγαλύτερη μυϊκή μάζα που υποβάλλεται σε παράλυση, οδηγεί και σε χαμηλότερη δυνατότητα για κίνηση, κινητική ανεξαρτησία, χαμηλότερη φυσική κατάσταση, κοκ

ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ-ΤΝΜ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ-ΤΝΜ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ Η παράλυση οδηγεί σε ατροφία, οστεοπόρωση, προβλήματα του κυκλοφοριακού, θρομβώσεις, θερμορυθμιστικά προβλήματα, αδυναμία επούλωσης πληγών, decubitus ulcer, μολύνσεις του καρδιοαναπνευστικού, ουροποιητικού, κοκ Αυτόνομο νευρικό σύστημα (απουσία καρδιοαναπνευστικών αντανακλαστικών)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΕ ΤΝΜ Ερεθίσματα αντοχής, δύναμης, ταχύτητας, ευλυγισίας, κοκ (συνεχόμενα, χωρίς διακοπή – απώλεια των προσαρμογών μετά από 2-4 εβδομάδες απουσίας) Ασκήσεις με κατάλληλες εντάσεις Ασκήσεις με σταδιακή αύξηση της επιβάρυνσης Επανεξέταση στόχων Συμπτώματα υπερκόπωσης Αποφυγή τραυματισμών

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΕ ΤΝΜ Κατάλληλη προθέρμανση Stretching Χαμηλή και σταδιακή αύξηση της επιβάρυνσης Αποφυγή της απότομης αύξησης της θερμοκρασίας Προστατευτικά μέσα και εργαλεία Ποικιλία Αποφυγή αυτονομικής δυσρεφλεξίας

ΔΙΣΧΙΔΗΣ ΡΑΧΗ (ΔΡ) Διαταραχή στην οποία το οστέϊνο περικάλλυμα της ΣΣ δεν καλύπτει πλήρως τον νευρικό σωλήνα, αλλά αφήνει ένα άνοιγμα, συνήθως στο κατώτερο μέρος της οσφύς Συνοδεύεται συχνά από υδροκεφαλία Μορφές Λανθάνουσα (Occulta) Μηνιγγοκήλη Μυελομηνιγγοκήλη (MM) Παιδιά με ΔΡ (ΜΜ) παρουσιάζουν προβλήματα κινητικά, αισθητηριακές δυσλειτουργίες, ακράτεια, κοκ που επηρεάζουν την ανάπτυξη και ακαδημαϊκή τους εξέλιξη

ΔΙΣΧΙΔΗΣ ΡΑΧΗ (ΔΡ) Προσβασιμότητα Αποφυγή τραυματισμών Παραμορφώσεις στις στάσεις του σώματος

ΔΙΣΧΙΔΗΣ ΡΑΧΗ (ΔΡ) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΚΑ Προγράμματα την ίδια ώρα της ημέρας (συνήθειες αυτοεξυπηρέτησης) Τραυματισμοί σε μέρη που τοποθετείται ο καθετήρας Αποφυγή τριβών του δέρματος Τροποποίηση των κανονισμών Ασφαλέστερα πριν το μεσημεριανό φαγητό

ΔΙΣΧΙΔΗΣ ΡΑΧΗ (ΔΡ) ΚΙΝΔΥΝΟΙ Κράμπες Παραμορφώσεις της ΣΣ Συλλογή ούρων Τροποποιήσεις στην διδασκαλία και στους κανονισμούς Οπτικοκινητικά προβλήματα Πισίνα

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Αερόβια και αναερόβια χαρακτηριστικά (Vanlandewijck et al., 1999; Van der Woude et al., 1997; Rostein et al., 1994; Hutzler, 1993; Coutts, 1990; Emes, 1977) Αερόβια Μπορούσε αξιόπιστα να μετρηθεί με παλίνδρομη κίνηση Χαμηλά επίπεδα Υψηλή συσχέτιση με σωματικό βάρος Αναερόβια Ταχύτητα διάρκειας 30 sec Συσχέτιση αερόβιας και αναερόβιας ικανότητας

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Walsh (1987). Ταχύτητα με συχνότητα ‘χεριών’ Coutts et al., (1993). Δύναμη ανηλίκων (χειροδυναμομέτρηση) Kennedy (1988). Πρόγραμμα ανάπτυξης ευλυγισίας

Thank You (Questions please)