Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΤΟ Μαγνητικο Πεδιο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
Advertisements

3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Δημιουργία Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Βρίσκω Ανοικτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ TEI ΑΘΗΝΑΣ.
Επιμορφώτρια: Γραμματική Τσαγκάνου
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ (EDUCATIONAL SOCIAL MEDIA)
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Εξειδικευμένα συστήματα αναζήτησης εκπαιδευτικού λογισμικού  Αποθήκες μαθησιακών αντικειμένων  Διαμεσολαβητές εκπαιδευτικού υλικού  Πύλες διάθεσης ελεύθερου.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
Ανάκλαση και Διάθλαση του φωτός (phet)
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΛΕΥΚΑ ΠΕΤΡΗΕΣΣΑ ΜΑΚΡΥ ΛΙΘΑΡΙ ( σαββατιανό – ροδίτης )
Θέση και μετατόπιση x2=8 Δx=8-3=5 x1=3 x1=-2 x2=3 Δx=3-(-2)=5
Ενέργεια. Περιεχόμενα - Διαδικασία Το επιστημονικό αντικείμενο Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) Οι διδακτικοί στόχοι Οι δραστηριότητες.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Συνέχεια της Μηχανικής. Την προηγουμενη φορα (1/2) Κάναμε την πρώτη επαφή μας με τη μηχανική στο Πανεπιστήμιο Η κατανόηση της.
ΤΖΕΝΗ ΠΑΓΓΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΤΝ 100 εργαλεία διαδικτυακά ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
ΤΟ ΑΜΠΕΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Δημιουργικό διαδίκτυο: διερευνώντας μία εναλλακτική προσέγγιση για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων με εργαλεία του διαδικτύου Αλέξανδρος Καπανιάρης Πληροφορικός,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, 25 & | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Συσκευή κυματισμών ECOS (ALTAY spa) Μέρη-συναρμολόγηση-ενδεικτικά πειράματα ECOS (ALTAY spa) Μέρη-συναρμολόγηση-ενδεικτικά πειράματα 1ΕΚΦΕ Ιωαννίνων.
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ. Κρασί είναι το προϊόν της αλκοολικής ζύμωσης του χυμού των σταφυλιών δηλ. της μετατροπής της ζάχαρης του μούστου σε οινόπνευμα. Αυτό.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΛΥΜΑΤΟΣ ΜΑΛΑΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΠΕ 0402 ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ /2014 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ.
Ψηφιακά Αποθετήρια Συζήτηση, ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΣΟΦΙΑ ΠΟΠΟΡΗ. Το συγκεκριμένο σενάριο εργασίας αφορά τη διδασκαλία των παρακάτω αντικειμένων της ενότητας 14.4 Τα είδη και οι νόμοι.
EDMODO Ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ, ΣΤΟ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΟ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Πως Διδάσκω Έννοιες, Φυσικά Μεγέθη, Νόμους
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
γράψτε το Θέμα Εργασίας
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Το Βάρος Βάρος λέγεται η ελκτική δύναμη την οποία
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Η ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ «ΑΝΩΜΑΛΙΑ»
Ένα εξ’ ολοκλήρου εργαστηριακό μάθημα
Εκπαιδευτικά λογισμικά
Εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ
Θέμα: «Γνώσεις και Δεξιότητες Φυσικών Επιστημών για τους Εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο Δημοτικό Σχολείο» Εισηγητής: Ιωάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός.
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ράνια Πετροπούλου rania.petro@yahoo.gr

Πρόγραμμα Τμήμα 3 2 ώρες εργαστήριο (17:00-18:30) Αν χαθεί κάποιο εργαστήριο πρέπει να αναπληρωθεί σε συνεννόηση μαζί σας

Πρόγραμμα Σήμερα Τετάρτη 8 Μαρτίου θα κάνουμε όλοι μας 2 ώρες

Τι θα κάνουμε ? Διαχωρισμός σε Ομάδες Όπως στις ΠΑΔ Όπως θέλετε εσείς

Τι θα δούμε? Το αποθετήριο PhET http://phet.colorado.edu/el/simulations/category/new Το αποθετήριο MERLOT http://www.merlot.org/merlot/index.htm

Το αποθετήριο PhET

Eργαλεία σχεδιασμού και ανάπτυξης ρουμπρικών

Eργαλεία εννοιολογικών χαρτών

Eργαλεία ανάπτυξης τεστ αυτό-αξιολόγησης

Το edmodo

Βαθμός Εργαστηρίου 30% 40% Κατηγορία Ποσοστό βαθμολογίας Φύλλα Εργασίας -ασκήσεων για εμπέδωση των Παιδαγωγικών Εφαρμογών 30% Τελικό παραδοτέο: δημιουργία εκπαιδευτικού σεναρίου διερευνητικής μάθησης 40% Παρουσίαση σεναρίου

Ράνια Πετροπούλου rania.petro@yahoo.gr Απορίες; Ράνια Πετροπούλου rania.petro@yahoo.gr